12 φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε Audi Q3 με BMW X1 και Range Rover Evoque

Διαβάστηκε από 220244 αναγνώστες

Τρία πανέμορφα, γεμάτα τεχνολογία και ανέσεις, μικρομεσαία SUV, αναμετρώνται για την κορυφή της premium αισθητικής. Το Audi Q3 θα βρεθεί αντιμέτωπο με την BMW Χ1 και το Range Rover Evoque. Οι ιδανικές συνθήκες οδήγησης είναι υπό ανάλυση και η AUTO BILD έχει τις απαντήσεις.

 
 
Τετρακίνηση, αυτόματα κιβώτια, ελκυστικότητα. Η BMW X1, το Αudi Q3 και το Range Rover Evoque παρέχουν ό,τι κάνουν έναν οδηγό ευτυχισμένο. Η όμορφη εμφάνιση κάνει πολλά πράγματα πιο απλά και εύκολα. Στην περίπτωσή μας, τα SUV του συγκριτικού επωφελούνται της όμορφης εμφάνισής τους. Πάντως, η σχεδίαση, αποτελεί στα σύγχρονα αυτοκίνητα ένα από τα πιο σημαντικά επιχειρήματα του αγοραστή. Εντάξει, μετά από τους χώρους και, φυσικά, την τιμή. Ας μπούμε όμως στα πολυτελή καθίσματα των premium SUV και ας ξεκινήσουμε...

Ποιο είναι το πιο άνετο?
Αρχικά να τονίσουμε πως το Range Rover του συγκριτικού μας, διαθέτει τον κινητήρα των μόλις 150 PS, επειδή η πιο ισχυρή εκδοχή του, δεν ήταν ετοιμοπαράδοτη στην αγορά. Παρόλ αυτά, η βασική diesel έκδοση του Evoque ταιριάζει θαυμάσια από πλευράς τιμής με τα άλλα δύο μοντέλα, καθώς όλα τους ξεκινούν στη Γερμανία από τα σχεδόν 43.000 ευρώ.



Πιο ευχάριστα και ευρύχωρα σε σχέση με τα υπόλοιπα, κινούμαστε με το Audi Q3. Όχι πως στην μπροστινή σειρά θέσεων είναι πολύ άνετη η κατάσταση για τους μεγαλόσωμους, αλλά υπάρχει αισθητή διαφορά. Το ίδιο ισχύει και στην BMW X1, όπου οι μεγαλόσωμοι επιβάτες θα πρέπει να παίρνουν μικρότερες... ανάσες, προκειμένου οι ώμοι τους να χωρέσουν. Εκτός αυτού, τα καλά διαμορφωμένα καθίσματα στο αυτοκίνητο από το Μόναχο, έχουν «γέμιση» υποδεέστερης ποιότητας σε σχέση με του Q3, με αποτέλεσμα στην X1 να καθόμαστε ελαφρώς ψηλότερα.



Ανάλογη είναι η κατάσταση και στο Evoque, στο οποίο η επιβίβαση γίνεται με δυσκολία, εξαιτίας του αυξημένου ύψους των 70 cm, το οποίο υποχρεώνει τον επιβάτη σε... αναρρίχηση. Και στην πίσω σειρά καθισμάτων, υπάρχει θέμα ύψους, καθώς το Evoque έχει σε αυτό το σημείο μια coupe γραμμή που δείχνει να επηρεάζει, ενώ σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στα άλλα δύο μοντέλα, η πίσω σειρά καθισμάτων δεν είναι συρόμενη. Ταυτόχρονα, οι γυάλινες επιφάνειες του... Βρετανού είναι χαμηλού ύψους, εμποδίζοντας έτσι την ορατότητα προς τα πίσω. 



Σε αυτόν τον τομέα της ορατότητας, η X1 ξεχωρίζει με τα μεγάλα, κάθετα τοποθετημένα παράθυρά της, αν και μάλλον... τιμωρεί τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων με τη σκληρότητά τους. Αντιθέτως, η φόρτωση αποσκευών γίνεται με τον καλύτερο τρόπο στην Χ1, χάρη στο χαμηλότερο κατώφλι του πορτμπαγκάζ (685 χιλιοστά), τη στιγμή, που στα Q3 και Evoque φτάνει στα 760 mm. Τέλος, σχετικά με το χώρο αποσκευών, μόνο ο Βρετανός δείχνει να τσιγκουνεύεται, καθώς ο μέγιστος παρεχόμενος χώρος έχει όγκο 1.156 λίτρων.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει