Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Τι κάνουν στο δρόμο

Διαβάστηκε από 16712 αναγνώστες - 22/7/2021


Kοινοποίησε το »


Καλύτερη οδηγική συμπεριφορά το BMW, με γνώμονα την άνεση Renault και Audi
Αρχικά να αναφέρουμε ότι οι κινητήρες και στα τρία αυτοκίνητα είναι πανομοιότυποι σε αποδόσεις και επιδόσεις ώστε να έχουμε μια σωστή βάση στο συγκριτικό, με τη ΒMW να φοράει τον sDrive 18i, το Audi τον Sportback TFSI και το Renault να έχει κάτω από το καπό τον ΤCe 140.
Ο κινητήρας του Arkana λειτουργεί γραμμικά και συνεργάζεται αρκετά καλά με το αυτόματο κιβώτιο, που όμως μερικές φορές είναι κάπως νωχελικό με αποτέλεσμα να αργεί να επιλέξει την κατάλληλη ταχύτητα. Γενικά δεν σε προκαλεί να το οδηγήσεις στα όρια, με την ανάρτηση να έχει σχεδιαστεί και ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση και τη λειτουργία του ESP να επέμβει άμεσα και δυναμικά κόβοντας τα φτερά για παραπάνω διασκέδαση στον οδηγό. Περνώντας από πλακόστρωτο οδόστρωμα θα ακουστούν τριγμοί στο εσωτερικό του ενώ ακόμα και σε μικρές ανωμαλίες του δρόμου θα περάσει περισσότερο θόρυβο μέσα σε σχέση με τα άλλα δύο.
Το αρκετά ακριβές σύστημα διεύθυνσης του Audi κάνει το τιμόνι να λειτουργεί ομαλά και να υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα επεμβαίνουν νωρίς και το DSG  δεν χαίρεται ιδιαίτερα να πιέζεται με μανούβρες και ελιγμούς. Τριγμοί θα ακουστούν και μέσα στο Q3 όταν περάσει πάνω από κακοτεχνίες στον δρόμο ενώ αισθητός είναι και ο θόρυβος του μοτέρ μετά τις 4.000 σ.α.λ.
Την καλύτερη συμπεριφορά, αν και με πιο σπορ προσανατολισμό, έχει η BMW X2. Το τιμόνι, που είναι σχετικά σφιχτό, είναι ακριβές και σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις που στέλνουν τις κατάλληλες και σωστές πληροφορίες στον οδηγό, η οδήγηση γίνεται ευχαρίστηση με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να μπαίνουν αργά και να αφήνουν περιθώρια παιχνιδιού. Στο θέμα ήχου η BMW υπερέχει και εδώ αφού τα τριξίματα είναι ελάχιστα και χάρη στην πρόσθετη ηχομόνωση στις πόρτες έχει μειωμένο αεροδυναμικό θόρυβο.



Το BMW X2 είναι το πιο fun to drive αφού τα ηλεκτρονικά του βοηθήματα αφήνουν μεγάλα περιθώρια παιχνιδιού στον οδηγό.

Το BMW X2 είναι το πιο fun to drive αφού τα ηλεκτρονικά του βοηθήματα αφήνουν μεγάλα περιθώρια παιχνιδιού στον οδηγό.

 
 
Συμπέρασμα
Το Renault δείχνει τα δόντια του απέναντι στα πολυτελές compact SUV, με όπλο του την καλή του τιμή αλλά θέλει ακόμα προσοχή στις λεπτομέρειες για να τα ξεπεράσει. Το Audi είναι η πιο ολοκληρωμένη λύση  προσφέροντας την περισσότερη άνεση ενώ αν σε ενδιαφέρει η πιο sportive και fun to drive συμπεριφορά τότε μονόδρομος είναι το BΜW X2. Όποια και να είναι η επιλογή σου, το μονό σίγουρο είναι ότι η δυναμική τους εμφάνιση θα σε κερδίσει.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Renault Arkana Tce 140
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων βενζίνης
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 140/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.500
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,8
60-100 χλμ./ώρα με kd 5,2
80-120 χλμ./ώρα με kd 7,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1479
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,8
Μέση Δοκιμής 7,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 171
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Audi Q3 Sportback 35 TFSI
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων βενζίνης, ήπια υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10
60-100 χλμ./ώρα με kd 5,6
80-120 χλμ./ώρα με kd 7,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 204
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1640
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,9
Μέση Δοκιμής 7,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 174
Ρεζερβουάρ (λτ.) 58
Τεχνικά χαρακτηριστικά* BMW X2 sDrive 18S
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων πετρελαίου
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 220/1.500
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,7
60-100 χλμ./ώρα με kd 5,5
80-120 χλμ./ώρα με kd 7,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 205
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1600
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6
Μέση Δοκιμής 7,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 171
Ρεζερβουάρ (λτ.) 61

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »