17 φωτογραφίες »

Από Audi έως Dodge

Διαβάστηκε από 14402 αναγνώστες - 20/4/2021

Alfa Romeo 164 (1987 ως 1997): Επειδή σε εμάς είναι αδιάφορο, αν οι φίλοι της παράδοσης μεταξύ των Alfisti γκρινιάζουν, γιατί εμείς θεωρούμε πως η μετάδοση της κίνησης στον μπροστινό άξονα δε βλάπτει τη γοητεία της Alfa Romeo. Εκτός αυτού, η 164 εφοδιάζεται και με ονειρεμένους V6 κινητήρες.

Alfa Romeo Spider (έκδοση 916, 1994 ως 2005): Επειδή μετά από την πάροδο ενός τέταρτου του αιώνα ενιαίου σχεδιαστικού ύφους οι Ιταλοί τόλμησαν μια δημιουργική αλλαγή και ταυτόχρονα μια νέα αρχή, παρά την οργή των βετεράνων φίλων της Spider. Επίσης, επειδή πολώθηκε υπέροχα με τη συνεπή σφηνοειδή γραμμή της. Πού μπορείτε να βρείτε κάτι ανάλογο σήμερα;

Alfa Romeo 159 SW (2005 ως 2011): Επειδή η 159 Sport Wagon είναι σε γενικές γραμμές ένα από τα πιο όμορφα station wagon. Αλλά, και επειδή πιθανότατα στο μέλλον θα δρέψει επάξια την προσοχή του κοινού, ως εκπρόσωπος μιας ιδιαίτερα ευχάριστης σχεδιαστικής εποχής στην ιστορία της Alfa Romeo.



Alfa Romeo Brera (2005 ως 2011): Επειδή είναι τόσο καλά ταιριαστή με τη σειρά των πιο όμορφων coupé της Alfa: Giulietta Sprint, Giulia GT, Brera. Διαθέτει τέλειες αναλογίες, καθόλου υπερβολικά -διακοσμητικά- στοιχεία και οποιοδήποτε εκμοντερνισμένο μπαρόκ ύφος.

Audi A2 (1999 ως 2005): Επειδή αυτή η παράξενη σφαίρα από αλουμίνιο συνδυάζει πολλά τεχνολογικά καλούδια με παλιότερα εξαρτήματα από το εταιρικό ράφι των VW/Audi. Έτσι, το Α2 καθίσταται τόσο εξαιρετικό όσο και οικονομικά προσιτό.

Audi Cabriolet (1991 ως 2000): Επειδή τα μοντέλα, στα οποία δεν έχουν… ανακατευτεί οι αυτοδίδακτοι βελτιωτές, αποτελούν τη μειονότητα. Επίσης, ελπίζουμε ότι πολλές από τις υπέροχες πεντακύλινδρες εκδόσεις έχουν παραμείνει οι πρωτότυπες.



Το πρώτο Audi TT (1998 ως 2006): Επειδή γεννήθηκε για να είναι ένα classic σχέδιο και ο διάδοχός του κληρονόμησε την ασυμβίβαστη πρωτότυπη μορφή του μεν, αλλά δεν ήταν σε κανέναν τομέα τόσο συνεπής, δε.

Audi V8 (1988 ως 1994): Επειδή το ντεμπούτο της Audi στη μεγαλύτερη κατηγορία δείχνει σήμερα σχεδόν αφελές. Αλλά, και για ένα δεύτερο λόγο: Η οδήγηση του Audi V8 είναι πραγματικά πολύ διασκεδαστική.



Audi R8 (από το 2006): Επειδή το μοναδικό καθαρόαιμο super sport αυτοκίνητο της Audi είναι κιόλας μια αποκλειστική και εξαιρετική πρόταση, αλλά, και επειδή ο συγκεκριμένος, μυστικός σπορ αστέρας της Γερμανίας έκλεψε την παράσταση από τις Porsche.



Audi
RS 6 (2002 ως 2004): Επειδή κάτω από το μπροστινό καπό του υπάρχει ένας κινητήρας της Cosworth, επειδή ήταν διαθέσιμο μόνο στην τετρακίνητη έκδοση quattro, αλλά και επειδή η ισχύς του κινητήρα του έπρεπε να περιοριστεί στα 450 PS, ώστε να αντέχει το σύστημα μετάδοσης.



BMW Baur TC4 (1992 ως 1996): Επειδή κατασκευάστηκαν μόνο 311 αντίτυπα της γενιάς E36, που, μάλιστα, ήταν όλα τους τετράθυρα! Οι κυνηγοί σπάνιων αυτοκινήτων δύσκολα θα παραβλέψουν τη συγκεκριμένη παράξενη πρόταση του Baur.



BMW Z3 Coupé (1998 ως 2002): Επειδή, πρώτον, το… «αθλητικό μποτάκι» έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο ως διθέσιο… station wagon, δεύτερον, επειδή έχει αυτήν την περίεργη σιλουέτα και, τρίτον, επειδή εξοπλίζεται με τον κινητήρα της -τότε- M3.



BMW Z3 Roadster (1995 ως 2002): Επειδή πίσω από το τιμόνι μπορείτε να νιώσετε -έστω και για λίγο- όπως ο James Bond. Και επειδή η παλέτα των κινητήρων έχει τόσο πολλές επιλογές, με τα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα να είναι από ήπια έως άγρια.

BMW Z4 (2002 ως 2008): Επειδή ο κομψός Βαυαρός είναι ο τέλειος σύντροφος για μεγάλες… ρομαντζάδες. Και επειδή συνδυάζει τους εύστροφους κινητήρες και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά με τον πρωτότυπο και ελκυστικό σχεδιαστικό οίστρο του Chris Bangle.



BMW M5 E34 (1988 ως 1995): Επειδή είναι ένα τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο με ένα μαγευτικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα.



BMW
Σειρά 1 (1η γενιά, 2004 ως 2011): Επειδή θέλουμε να αποτίσουμε φόρο τιμής στην τελευταία πραγματική μικρομεσαία BMW, με μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα. 



Citroen C3 Pluriel (2003 ως 2010): Επειδή κάποια στιγμή, ξεφυλλίζοντας τις οδηγίες λειτουργίας, συνειδητοποιεί κανείς ότι οι τοξωτές γέφυρες στην οροφή του αυτοκινήτου είναι δυνατό να αφαιρεθούν. Αυτό κάνει το cabrio sedan pick-up τόσο περίεργο, ώστε να πετύχει να λατρευτεί ως ένα πραγματικά κλασικό Citroën.

Citroen C6 (2005 ως 2013): Επειδή αυτό το μοναδικό μοντέλο με την υδροπνευματική ανάρτηση είναι τόσο διαφορετικό. Ακόμα κι αν οι σχεδιαστές του τού έδωσαν σε μεγάλο βαθμό ιδιαίτερα σαφείς γραμμές.



DS 5 (από το 2011): Επειδή ο εντυπωσιακός συνδυασμός από van, station wagon και θάλαμο πλοήγησης ενός αεροσκάφους έχει περισσότερα παράθυρα από πολλά χειμερινά θερμοκήπια. Ένας ξεχωριστός τύπος, που θα θυμάται πολύς κόσμος.

Chrysler 300C Touring (2004 ως 2010): Επειδή σχεδόν κανείς δε συναντά ένα τόσο σαφώς αμερικανικού ύφους μοντέλο όσο το περίεργο… κύκνειο άσμα της Chrysler με το ευμέγεθες αμάξωμα του: τεράστιο, cool και πλούσιο. Ιδιαίτερα τολμηρό το δίχως άλλο.



Daihatsu Copen (2003 ως 2011): Επειδή πίσω από τη χαριτωμένη πρόσοψη υπάρχει η γοητεία των ματιών του βάτραχου της Austin Healey. Διαθέτει, όμως, επίσης σύγχρονη τεχνολογία και, μάλιστα, ακόμα και μια σκληρή οροφή.

Dodge Viper RT/10 (1992 ως 2002): Επειδή το αγωνιστικό μοντέλο με το αμάξωμα αλουμινίου, ενισχυμένου από υαλονήματα, μετέφερε την αίσθηση των παλιών muscle car στη δεκαετία του 1990. Ο δεκακύλινδρος κινητήρας ήταν μοναδικός τότε, παράγοντας πολλή ισχύ (406 PS) από χωρητικότητα 8 λίτρων.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει