9 φωτογραφίες »

Από Toyota έως Volvo

Διαβάστηκε από 14401 αναγνώστες - 20/4/2021

Toyota GT 86 (από το 2012): Επειδή η κληρονομιά του σφικτού Celica επανέφερε στο κοινό την αίσθηση του σπορ αυτοκινήτου της άγριας δεκαετίας του Ά80. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ο εύστροφος boxer κινητήρας του αποδίδει 200 PS, ενώ το βάρος του (κενό) ανέρχεται στα μόλις 1.240 κιλά.

VW New Beetle Cabrio (2013 ως 2010): Επειδή, όπως και το ιστορικό πρωτότυπο, σημαίνει ανέμελη, χωρίς προκλήσεις και στοχαστική open-air οδήγηση, αλλά και επειδή τα αυτοκίνητα, που θεωρούνται «χαριτωμένα», σχεδόν πάντα ωριμάζουν σε κλασικά.



VW Golf IV R32 (2002 ως 2004): Επειδή έδωσε στο στιβαρό, αξιόπιστο, αλλά φιλήσυχο VW Golf IV (4) μία γερή δόση συναισθήματος, όπως επίσης επειδή κινείται όπως ένα rallye αυτοκίνητο. Επιπλέον, επειδή, όταν βρίσκεται υπό φορτίο, βγάζει αυτό το μεγαλοπρεπή βρυχηθμό.



VW Passat W8 (2001 ως 2004): Επειδή οκτώ κύλινδροι κάτω από το μπροστινό καπό ενός μεσαίου μεγέθους sedan είναι sexy. Μέχρι σήμερα, αυτός ο συνδυασμός δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ ξανά, αν και υπήρχε, μάλιστα, και ένα W8 Variant (station wagon)!



VW Phaeton (2002 ως 2016): Επειδή στο μέλλον θα είναι ο μακρινός πρόγονος όλων των Volkswagen της πολυτελούς κατηγορίας ή επειδή ήταν ο πιο γλυκός πειρασμός της μεγαλομανίας των ιθυνόντων της εταιρείας από το Wolfsburg.



VW T4 California (1990 ως 2003): Επειδή απλά δε χρειάζεστε περισσότερα σε ένα τροχόσπιτο όπως αυτό. Και επειδή όλα τα… VW bus, τα οποία ονομάζονται επιπρόσθετα California, είναι απλά cult.



Volvo C30 (2006 ως 2012): Επειδή το C30 σήμανε την επιστροφή των Σουηδών στη μικρομεσαία κατηγορία, επειδή η πίσω πόρτα του αναφερόταν με τρομερή ακρίβεια στο θρυλικό… φέρετρο της κοκκινοσκουφίτσας, το μοντέλο P 1800 ES. Και επειδή «κληροδότησε» τον ισχυρό πεντακύλινδρο κινητήρα του στα Ford Focus ST και RS.



Volvo V70 (1996 ως 2000): Επειδή αυτό το σουηδικό μοντέλο συνδυάζει τους δυναμικούς πεντακύλινδρους κινητήρες του με τα πρακτικά οφέλη ενός station wagon. Με τη σωστή φροντίδα, το αυτοκίνητο είναι στο σύνολό του τόσο αξιόπιστο όσο οι κινητήρες του.



Volvo C70 (1997 ως 2002): Επειδή η ιδιαίτερα υψηλή τιμή του ως νέου εγγυόταν εξ αρχής το status της σπανιότητας. Και επειδή, επίσης, η σχεδίασή του αποδεικνύει ότι ένα Volvo δε χρειάζεται απαραίτητα να μοιάζει με μια Mercedes.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει