Η εμπειρία οδήγησης είναι μοναδική και υπάρχουν διαφορετικές ρυθμίσεις (για βρεγμένο δρόμο, normal, sport και πίστας). Στην ρύθμιση για την πίστα η απόσταση από το έδαφος μειώνεται και είναι μικρότερη από 7 χλστ και το αερόφρενο γίνεται πιο παρεμβατικό. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται ακαριαία σαν F1 και άμα το παρακάνετε σε κάποια στροφή, τα ηλεκτρονικά θα προλάβουν τα χειρότερα… αν είναι ενεργοποιημένα.
Το σύστημα πέδησης έχει κορυφαία απόδοση και πάνω σε στροφή, αρκεί ένα μικρό τσίμπημα στο πεντάλ για να σε βγάλει εκτός δρόμου. Σε σύγκριση με άλλα supercar όπως το McLaren 675LT, το πεντάλ δεν σου δίνει την ίδια σιγουριά. Σε πολύ υψηλές ταχύτητες ένα αερόφρενο συμβάλει στην επιβράδυνση. Ίδια γεύση και από το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, δεν είναι τόσο απόλυτο όσο στα ανταγωνιστικά μοντέλα είναι όμως απίστευτα άμεσο και δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος.
Εσωτερικό: Είπαμε, κοστίζει 500,000 ευρώ
Το εσωτερικό είναι πραγματικά στενό με τον οδηγό και τον συνοδηγό να κάθονται κοντά σε βαθμό παρεξηγήσεως. Είναι πιο κλειστοφοβικό σε σχέση με μια Ferrari. Oι ελάχιστοι διακόπτες είναι ακριβώς εκεί που πρέπει και αυτοί πάνω στο τιμόνι είναι εύχρηστοι.
Όλα τα λεφτά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που αλλάζει ανάλογα με το οδηγικό προφίλ, με την ποιότητα και την συναρμογή να βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα.
Στο ταμείο: Εξαντλήθηκε και επανακυκλοφορεί
Όποιος θέλει αυτό το Ford GT θα πρέπει να γνωρίζει ότι τα πρώτα κομμάτια εξαντλήθηκαν στην τιμή των 500,000ευρω... Είναι supercar σε όλα, ακόμα και στην τιμή!
Τεχνικά χαρακτηριστικα | FORD GT |
---|---|
Κινητήρας | V6, Biturbo |
Μέγεθος | 3497 κεκ |
Ιπποδύναμη | 656 Ps |
Ροπή | 745 Nm |
Τελική ταχύτητα | 348 χλμ |
Μετάδοση | Πίσω, 7τατάχυτο διπλού συμπλέκτη |
Δοχείου καυσίσμου | 57 λτ |
Διαστάσεις | 4762/2004/1110 |
Βάρος άδειο | 1385 κιλα |
Μέση κατανάλωση | 9,7 λτ/ 100 |
Ρύποι | 225 γρ |
Τιμή(Γερμανία) | 500,000 ευρώ |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr