11 φωτογραφίες »

Tο πιο ακραίο Astra που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel!

12/10/2020

Η Opel ανεβάζει τον πήχη: Το Astra X-Treme είναι ελαφρώς πιο ήπιο από ένα αγωνιστικό DTM και είναι καιρός να δείξει τι μπορεί να κάνει η OPC. Διαβάστε τι αναφέρει η AUTO BILD για το εκρηκτικό Astra.

 
 
Σπάνια ένα όνομα ταιριάζει στο όχημα τόσο τέλεια όσο με το Astra X-Treme. Το 2001, η Opel OPC έδειξε τη μελέτη της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για να δείξει τι πραγματικά μπορεί να κάνει η εταιρεία όταν το θέλει. Λέγεται ότι έχουν υποβληθεί τουλάχιστον δέκα προπαραγγελίες και επίσης προγραμματίστηκε μια μικρή σειρά στην τιμή των επτά ψηφίων DM - ανά τεμάχιο. Στο τέλος παρέμεινε με αυτό το πρωτότυπο. Μέχρι πρόσφατα ήταν μέρος μιας συλλογής αγωνιστικών αυτοκινήτων, μέχρι που η Opel Klassik το αγόρασε τελικά.



Αν και το Astra G αστράφτει, ο αγωνιστής δεν βασίζεται στο coupe παραγωγής. Αντίθετα, η βάση είναι το αγωνιστικό μοντέλο DTM από τη σεζόν 2000, συμπεριλαμβανομένων των σασί και του άξονα μετάδοσης. Εφοδιασμένο μπροστά με ένα V8 κινητήρα τεσσάρων λίτρων, το οποίο προέρχεται από την οικογένεια Cadillac του Northstar.

4λιτρο V8 με 444 ίππους

Η συμπίεση του κινητήρα μειώθηκε από 13 σε 12:1, αντί για 462 ίππους, το "road" Astra έχει  444 ίππους. Αντί για 510, η ροπή είναι 530 Nm και πηγαίνει στον πίσω άξονα. Το μη συγχρονισμένο σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο βρίσκεται εκεί. Οι μόνες σημαντικές αλλαγές ήταν στο σύστημα εξάτμισης με σιγαστήρες και το ανθρακονημάτινο  σύστημα φρένων με δαγκάνες έξι εμβόλων στο μπροστινό μέρος, οι οποίες βρίσκονται πίσω από τους μονομπούλονους τροχούς. Όλα είναι συσκευασμένα σε ανθρακονημάτινο αμάξωμα που είναι όμοιο με αυτό του αγωνιστικού DTM μέχρι τις τελευταίες λεπτομέρειες. Extreme φτερά, πλαστικά παράθυρα, τεράστια ρυθμιζόμενη πίσω φτερούγα, ρεζερβουάρ καυσίμου με αγωνιστικό καπάκι. Όσον αφορά την οδηγική απόδοση θέλει περίπου 3.9 δευτερόλεπτα για τα 0 έως 100 km / h και πιάνει τελική ταχύτητα  περίπου 330 km / h.



O κινητήρας είναι τοποθετημένος στο πιλοτήριο

Η αίσθηση στο εσωτερικό είναι επίσης αγωνιστική. Το Alcantara, το βουρτσισμένο αλουμίνιο και το βαμμένο rollcage κυριαρχούν στο πιλοτήριο. Η θέση του καθίσματος είναι απίστευτα χαμηλή και τοποθετημένη πάρα πολύ πίσω, το κεφάλι βρίσκεται στο ύψος της μεσαίας κολώνας. Ο λόγος είναι επειδή, ο μισός κινητήρας εκτείνεται στο εσωτερικό. Κορυφαίο για πίστες αγώνων, με άλλα λόγια είναι ένας δυναμίτης με τροχούς για την καθημερινή ζωή. Τα bucket καθίσματα με ζώνες ασφαλείας πολλαπλών σημείων δεν επιτρέπουν στους δύο επιβάτες να υπαινίσσονται την ελευθερία κινήσεων. Τα μόνα εξαρτήματα από τη μαζική παραγωγή είναι το όρθιο τιμόνι και οι μοχλοί από το Opel Speedster, όλα τα άλλα είναι ειδικά σχεδιασμένα. Ο οδηγός κοιτάζει ένα ψηφιακό ταχύμετρο, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι εξοπλισμένη με περιστροφικά κουμπιά, διακόπτες και προειδοποιητικά φώτα. Στο εσωτερικό υπάρχει επίσης ένας πυροσβεστήρας και η τάπα συμπλήρωσης λαδιού του κινητήρα. Παρεμπιπτόντως, δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης.



Δυστυχώς, σήμερα μπορούμε να θαυμάσουμε το υπερ Astra μόνο ακίνητο. Η οδήγηση αν θα ήταν κατ αρχήν δυνατή, θα χρειαζόταν πρώτα έναν υπολογιστή Windows 95 για να ξεκινήσει όλα τα συστήματα. Επιπλέον, το αυτοκίνητο έχει παρκαριστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι οικονομικές δαπάνες θα ήταν περίπου 2000 ευρώ, απλώς για να λειτουργήσει ο κινητήρας. Κρίμα.