Οι μπαταρίες βάρους 600 kg, έχουν τοποθετηθεί στο πάτωμα του οχήματος, ανάμεσα στους δύο άξονες, και αυξάνουν το συνολικό βάρος στους περίπου 3 τόνους. Κινητήριοι τροχοί για το EQV είναι αποκλειστικά οι εμπρόσθιοι. Ο Kaehler πατά το δεξί πεντάλ, ο κολοσσός ξεκινά αθόρυβα, αλλά πολύ δυναμικά. Ο εξαιρετικά χαμηλός θόρυβος αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προτερήματα, που θα απολαύσουν οι επιβάτες σε κάθε χιλιόμετρο. Κανένα ίχνος από το γνωστό τετρακύλινδρο diesel της «κανονικής» V-Class. Το ηλεκτροκίνητο van δε θα πλησιάσει τις επιδόσεις του V 300 d με τα 240 PS του, αλλά με τα δικά του 204 PS και τη ροπή των 500 Nm θα φροντίσει μέσα στην πόλη και στις μεσαίας απόστασης διαδρομές εκτός αυτής για την επίτευξη ενός δυναμικού ρυθμού.
Μάλιστα, το EQV παραγωγής αναμένεται να επιταχύνει χωρίς περιοριστή έως και τα 160 km. Το πακέτο μπαταριών, χωρητικότητας 100 kWh αναμένεται να εξασφαλίσει αυτονομία της τάξης των περίπου 400 χλμ. Η επαναφόρτιση γίνεται από την παροχή, που βρίσκεται εμπρός αριστερά, ανάμεσα στον προβολέα και το θόλο για τον τροχό.
Έπειτα, λοιπόν, από το eVito και το eSprinter, το EQV θα είναι το τρίτο στη σειρά ηλεκτροκίνητο van της Mercedes. Η τιμή του; Όχι ιδιαίτερα χαμηλή. Κάτω από 70.000 ευρώ δεν πρόκειται να κοστίζει...
Συμπέρασμα
Η Mercedes-Benz εφοδιάζει με ηλεκτροκινητήρα ήδη το τρίτο μοντέλο της. Το EQV θα είναι ακριβό, αλλά θα είναι ένα ιδανικό ηλεκτροκίνητο όχημα πολλών επιβατών για τις πόλεις. Η αυτονομία των 400 χλμ. είναι μία απόλυτα αποδεκτή τιμή.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr