autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κινητήρες από 90 μέχρι 310 άλογα και το καθαρότερο diesel

Διαβάστηκε από 54999 αναγνώστες - 1/5/2020

Το Leon της δοκιμής εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα των 150 ίππων κάνοντας πολύ καλή δουλειά και έλκοντας τους μπροστινούς τροχούς με ροπή 250 Nm. Καταφέρνει επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε 8,4 δευτερόλεπτα με μέγιστη ταχύτητα 221 km/h. και επειδή ο κινητήρας έχει γίνει mild hybrid με ηλεκτρική γεννήτρια-μίζα, όχι μόνο επιταχύνει γρηγορότερα, αλλά και ανακτά περισσότερη ενέργεια κατά την πέδηση. Εδώ να αναφέρουμε πως η μηχανολογική παλέτα συμπληρώνεται από εξαιρετικά βελτιωμένους κινητήρες με ισχύ από 90 έως 310 PS, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι πιο καθαροί diesel κινητήρες στον κόσμο, χάρη στο νέο καταλύτη twindosing.



Οδηγώντας το, ξανανιώθεις νέος
Η τέχνη της αποπλάνησης συνεχίζεται ευχάριστα και κατά την οδήγηση. Ρυθμίσαμε την πλάτη του καθίσματος φέρνοντάς την λίγο πιο όρθια, αρπάξαμε σφικτά το τιμόνι, που βρίσκεται μπροστά από τα ψηφιακά όργανα και...βουτήξαμε στο πιο σπορτίφ πρόγραμμα οδήγησης.Τώρα ψάχνουμε για καμπύλες στην άσφαλτο αντί στο αμάξωμα, για να ανακαλύψουμε τις χάρες του. Στα ορεινά, όπου οι ευθείες γίνονται συντομότερες και οι φουρκέτες στενότερες, το νέο SEAT Leon ξετυλίγει πλήρως το ταλέντο του: η σύνδεση μεταξύ του αυτοκινήτου και του δρόμου είναι στενή και παθιασμένη, όπως σε ένα τανγκό, ενώ το τιμόνι αντιδρά γρήγορα και το φρένο ιδιαίτερα άμεσα. Έχει την συνταγή που θα καταφέρει να κάνει ακόμη και την πιο βαρετή διαδρομή, άκρως απολαυστική και πάντα στα 2/3 της τιμής ενός νέου Golf. Well Done Leon.



Συμπέρασμα
H SEAT ποντάρει με το νέο Leon στον παράγοντα του... καρδιοχτυπιού και της σχεδίασης μεταξύ των... αδερφών της οικογένειας MQB. Παραμένοντας αρκετά πιο προσιτό σε σχέση με το νέο Golf έρχεται να αναδείξει την διαφορετική πλευρά του ομίλου.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει