Θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, στα αυτιά μας φτάνει ο χαρακτηριστικός ήχος του Βαυαρικού εξακύλινδρου σε σειρά. Ένα δέος σε πιάνει, μόλις τον ακούσεις για πρώτη φορά.. Βέβαια, οι άνθρωποι της Gazoo Racing Team, εκτός από την ανάρτηση, τον κινητήρα και το κιβώτιο, έκαναν τις επεμβάσεις τους και στον ήχο του μοτέρ. Ωστόσο, οι διαφορές γίνονται αισθητές μόνο από όσους έχουν καλά... «εκπαιδευμένα» αυτιά.
Η Toyota Supra, δε θέλει να είναι ένα ασυμβίβαστο σπορ μοντέλο. Ορίζεται περισσότερο ως ένα πολύ μικρού μήκους πακέτο δύναμης, του οποίου η ισχύς των 340 PS και η ροπή των 500 Nm, περνούν ταχύτατα μέσω του διάσημου αυτόματου κιβωτίου της ZF στους πίσω τροχούς.
Την υπόσχεση της Toyota για χρόνο 4,3 δευτερολέπτων στο 0-100 km/h την πιστέψαμε με αμεσότητα. Η Toyota Supra κρατιέται στην πίστα με μεγάλη μαεστρία, παίρνει τις στροφές με μεγάλη προθυμία και βγαίνει απΆ αυτές με άφθονη χάρη, με τη βοήθεια του μηχανικού μπλοκέ διαφορικού (0-100%). Σε ένα γενικό πλαίσιο, το Ιαπωνικό coupe δείχνει στις στροφές πολύ ταπεινό. Αυτή η αίσθηση υπογραμμίζεται από τον τρόπο λειτουργίας των ελατηρίων και των αμορτισέρ, τα οποία φροντίζουν έτσι ώστε οι δρόμοι κακής ποιότητας να μη μετατρέπονται σε... βασανιστήριο. Υπάρχουν μόνο τα προγράμματα οδήγησης “Sport” και “Normal”. Το κιβώτιο ταχυτήτων, το τιμόνι, η απόκριση του δεξιού πεντάλ και ο ήχος, μπορούν να ρυθμιστούν χειροκίνητα όταν έχει επιλεγεί το πρόγραμμα “Sport”.
Η Toyota Supra θα κοστίζει στη Γερμανία 62.900 ευρώ, δηλαδή 850 ευρώ φθηνότερα από την BMW Z4 M40i. Μπορεί τα χρήματα να σας φαίνονται πολλά, αλλά κάθε cent αξίζει, καθώς το Iαπωνικό coupe εξοπλίζεται από τη βασική έκδοση με σύστημα πλοήγησης, προβολείς LED, ζάντες 19 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Σύμφωνα με την Toyota, οι προπαραγγελίες βρίσκονται ήδη πάνω από τις προσδοκίες...
Συμπέρασμα
Η Toyota Supra δεν πείθει μόνο με τη σχεδίασή της, καθώς είναι ικανή και σε επίπεδο δυναμικής οδικής συμπεριφοράς. Έτσι, το πρόσωπό μας είναι μόνιμα χαμογελαστό. Εκτός από την BMW Z4, το νου της πρέπει να έχει και η Porsche. Παρά την πλήρη τεχνολογική υποστήριξη της BMW, η Supra διατηρεί το δικό της, ξεχωριστό χαρακτήρα. Η τιμή ξεπερνά τα 60.000 ευρώ, κάτι που αποτελεί δείγμα υψηλής αυτοπεποίθησης..
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr