Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
804
σχόλια
Alfa Romeo Stelvio: Σημαντικά προβλήματα στο test διαρκείας
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo Stelvio: Σημαντικά προβλήματα στο test διαρκείας

Διαβάστηκε από 61235 αναγνώστες - 22/3/2024

Ερωτεύσιμη μεν, αλλά...
Παρουσίασε φθορές στα μέταλλα του στροφάλου και σκουριές στο σασί…
H Alfa Romeo απάντησε ότι δεν αποτελούν πρόβλημα, όμως η DEKRA έδωσε -8 στη μακροχρόνια ποιότητα!
Το εσωτερικό της διατηρήθηκε σαν καινούριο μετά από 3 χρόνια, πράγμα θετικό.

Ερωτεύσιμη μεν, αλλά...

Όταν παραλάβαμε στις 16 Νοεμβρίου του 2021 από τo Arese, μια κωμόπολη 20 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Μιλάνου, την Alfa Romeo Stelvio «θαμπωθήκαμε». Εφοδιασμένη με το 2,2 λίτρων diesel κινητήρα των 210 ίππων, στην έκδοση Veloce, βαμμένη σε απόχρωση Blu Anodizzato κι έχοντας εσωτερικά δέρματα Veloce Marrone, μας κέρδισε με την πρώτη ματιά. Όμως όπως σε κάθε σχέση, κι ειδικά με άτομα ιδιαίτερου ταπεραμέντου όπως το ιταλικό SUV, οι τριβές δεν άργησαν να εμφανιστούν και μετά από 100.000 χλμ., μας έδωσε το δικαίωμα να την δούμε με άλλο μάτι.
 

Παρουσίασε φθορές στα μέταλλα του στροφάλου και σκουριές στο σασί…

Κατά την αποσυναρμολόγηση, οι άνθρωποι της DEKRA βρήκαν σκουριά στις κεντρικές δοκούς που τρέχουν κάτω από το αμάξωμα και οι βίδες που βρίσκονταν στα μαρσπίε είχαν αρχίσει να σαπίζουν, ενώ υπήρχαν και σημάδια υγρασία. Επίσης βρήκαν φθαρμένα μέταλλα στο στρόφαλο κι εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής.

H Alfa Romeo απάντησε ότι δεν αποτελούν πρόβλημα, όμως η DEKRA έδωσε -8 στη μακροχρόνια ποιότητα

Εννοείται ότι τα προβλήματα που αποκαλύφθηκαν κατά την αποσυναρμολόγηση, κοινοποιήθηκαν στα κεντρικά της Alfa Romeo, όπου έκανε 4 εβδομάδες για να μας απαντήσει. Συγκεκριμένα για τις σκουριές ανέφερε ότι δεν επηρεάζουν τη δομική συνοχή του αυτοκινήτου και αφού έτριψαν και ανάλυσαν το υλικό, διαπιστώσαν ότι πρόκειται για επιφανειακή διάβρωση. Την συγκεκριμένη απάντηση μπορεί να την δεχτήκαμε, αλλά παρόλο αυτά δεν είναι ωραία εικόνα, αφού ακόμα κι οι κεφαλές των βιδών Torx στη δαγκάνα των φρένων είχαν γίνει καφέ. Για τα μέταλλα απάντησε ότι η συγκεκριμένη φθορά είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων, ενώ δικαιολογήθηκε για τις εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής, λέγοντας ότι δεν αποτελούν πρόβλημα από τη στιγμή που συντηρείτε και λειτουργεί σωστά η βαλβίδα EGR (βοηθάει στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης με απώτερο σκοπό την μείωση των οξειδίων του αζώτου Nox). Μπορεί η Alfa Romeo να τα βρήκε όλα εντός των ορίων, αλλά στη μακροχρόνια ποιότητα οι άνθρωποι της DEKRA έδωσαν -8 βαθμούς, προβληματίζοντας για την αντοχή της στο χρόνο.

Το εσωτερικό της διατηρήθηκε σαν καινούριο μετά από 3 χρόνια, πράγμα θετικό

Πάντως το εσωτερικό μετά από 100.000 χλμ. φαινόταν σαν καινούργιο, με την αίσθηση του δέρματος (ίσως το καλύτερο που έχουμε κάτσει σε μοντέλα κάτω των 80.000 ευρώ) να παραμένει τόσο φρέσκια και λεία όπως όταν είχαμε πρωτοπαραλάβει το μοντέλο από την  Ιταλία. Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και ο μηχανικός της DEKRA, Marcus Constantin, ο οποίος κατά τη διάρκεια της αποσυναρμολόγησης ανάφερε: «Τα υλικά δεν παρουσιάζουν σχεδόν καμία φθορά, ειδικά τα μασίφ αλουμινένια paddles του τιμονιού κάνουν εξαιρετική εντύπωση από θέμα ποιότητας». 
 

Σελ.
2
Προβληματικό και το infotainment, που όμως διορθώθηκε στο τελευταίο facelift
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

  • Δημητρης Φωτιου

    Το ίδιο τεστ να κάνετε και σε HONDA αλλά σε 500κ κλμ

    Προβολή περισσότερων σχολίων