σχόλια
Alfa Romeo Stelvio: Σημαντικά προβλήματα στο test διαρκείας
Παρουσίασε φθορές στα μέταλλα του στροφάλου και σκουριές στο σασί…
H Alfa Romeo απάντησε ότι δεν αποτελούν πρόβλημα, όμως η DEKRA έδωσε -8 στη μακροχρόνια ποιότητα!
Το εσωτερικό της διατηρήθηκε σαν καινούριο μετά από 3 χρόνια, πράγμα θετικό.
Ερωτεύσιμη μεν, αλλά...
Όταν παραλάβαμε στις 16 Νοεμβρίου του 2021 από τo Arese, μια κωμόπολη 20 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Μιλάνου, την Alfa Romeo Stelvio «θαμπωθήκαμε». Εφοδιασμένη με το 2,2 λίτρων diesel κινητήρα των 210 ίππων, στην έκδοση Veloce, βαμμένη σε απόχρωση Blu Anodizzato κι έχοντας εσωτερικά δέρματα Veloce Marrone, μας κέρδισε με την πρώτη ματιά. Όμως όπως σε κάθε σχέση, κι ειδικά με άτομα ιδιαίτερου ταπεραμέντου όπως το ιταλικό SUV, οι τριβές δεν άργησαν να εμφανιστούν και μετά από 100.000 χλμ., μας έδωσε το δικαίωμα να την δούμε με άλλο μάτι.
Παρουσίασε φθορές στα μέταλλα του στροφάλου και σκουριές στο σασί…
Κατά την αποσυναρμολόγηση, οι άνθρωποι της DEKRA βρήκαν σκουριά στις κεντρικές δοκούς που τρέχουν κάτω από το αμάξωμα και οι βίδες που βρίσκονταν στα μαρσπίε είχαν αρχίσει να σαπίζουν, ενώ υπήρχαν και σημάδια υγρασία. Επίσης βρήκαν φθαρμένα μέταλλα στο στρόφαλο κι εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής.
H Alfa Romeo απάντησε ότι δεν αποτελούν πρόβλημα, όμως η DEKRA έδωσε -8 στη μακροχρόνια ποιότητα
Εννοείται ότι τα προβλήματα που αποκαλύφθηκαν κατά την αποσυναρμολόγηση, κοινοποιήθηκαν στα κεντρικά της Alfa Romeo, όπου έκανε 4 εβδομάδες για να μας απαντήσει. Συγκεκριμένα για τις σκουριές ανέφερε ότι δεν επηρεάζουν τη δομική συνοχή του αυτοκινήτου και αφού έτριψαν και ανάλυσαν το υλικό, διαπιστώσαν ότι πρόκειται για επιφανειακή διάβρωση. Την συγκεκριμένη απάντηση μπορεί να την δεχτήκαμε, αλλά παρόλο αυτά δεν είναι ωραία εικόνα, αφού ακόμα κι οι κεφαλές των βιδών Torx στη δαγκάνα των φρένων είχαν γίνει καφέ. Για τα μέταλλα απάντησε ότι η συγκεκριμένη φθορά είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων, ενώ δικαιολογήθηκε για τις εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής, λέγοντας ότι δεν αποτελούν πρόβλημα από τη στιγμή που συντηρείτε και λειτουργεί σωστά η βαλβίδα EGR (βοηθάει στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης με απώτερο σκοπό την μείωση των οξειδίων του αζώτου Nox). Μπορεί η Alfa Romeo να τα βρήκε όλα εντός των ορίων, αλλά στη μακροχρόνια ποιότητα οι άνθρωποι της DEKRA έδωσαν -8 βαθμούς, προβληματίζοντας για την αντοχή της στο χρόνο.
Το εσωτερικό της διατηρήθηκε σαν καινούριο μετά από 3 χρόνια, πράγμα θετικό
Πάντως το εσωτερικό μετά από 100.000 χλμ. φαινόταν σαν καινούργιο, με την αίσθηση του δέρματος (ίσως το καλύτερο που έχουμε κάτσει σε μοντέλα κάτω των 80.000 ευρώ) να παραμένει τόσο φρέσκια και λεία όπως όταν είχαμε πρωτοπαραλάβει το μοντέλο από την Ιταλία. Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και ο μηχανικός της DEKRA, Marcus Constantin, ο οποίος κατά τη διάρκεια της αποσυναρμολόγησης ανάφερε: «Τα υλικά δεν παρουσιάζουν σχεδόν καμία φθορά, ειδικά τα μασίφ αλουμινένια paddles του τιμονιού κάνουν εξαιρετική εντύπωση από θέμα ποιότητας».
Σελ. 2 | Προβληματικό και το infotainment, που όμως διορθώθηκε στο τελευταίο facelift |
Σχολιάστε |
Το ίδιο τεστ να κάνετε και σε HONDA αλλά σε 500κ κλμ
Προβολή περισσότερων σχολίων
Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους στα καινούρια αυτοκίνητα κατανέμεται στην πολυτέλεια και στις ευκολίες που παρέχουν στον οδηγό.Αν οι 68000€ που κοστίζει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μεταφράζονταν σε μηχανική ποιότητα και πολύ λιτό εσωτερικό θα έφτιαχναν αμαξάρες για 50 χρόνια.Ούτε τα εργοστάσια τα συμφέρει αλλά και οι σύγχρονοι οδηγοί δε θα έπαιρναν ένα αμάξι χωρίς πολυτελές εσωτερικό μόνο και μόνο επειδή ο κινητήρας και τα λοιπά μέρη του οχήματος θα ήταν άριστα.Αν μετά από 3 χρόνια δοκιμής δεν είχε βλάβες,οι οξειδώσεις δεν είναι ιδιαίτερο θέμα.Εκτός αυτού έχει σχέση και πού οδηγείται ένα αυτοκίνητο και τι συντήρηση του γίνεται.Αν δεν το πλένεις ποτέ από κάτω και κυκλοφορεί σε δρόμους που "αλλατίζονται" συχνά για τον πάγο,σε λάσπες και νερά δε νομίζω ότι έχει και πολλά να κάνει το εργοστάσιο.Πάντως το δικό μου,Peugeot 307 1400cc mod 2001 με 344.000χλμ δεν έχει ίχνος σκουριάς στο σασί και λειτουργεί άψογα.Αλλά το φροντίζω,αν και το χρώμα έχει χαλάσει,ιδίως στο καπό,το αμάξι είναι άψογο.2-3 φορές το χρόνο το σηκώνω για πλύσιμο και από κάτω να φεύγουν οι άμμοι από τις παραλίες,και οι λάσπες.Άλλοι πάνε μόνο για το εμφανές μέρος να πλύνουν να φαίνεται όμορφο αλλά παραλείπουν το σασί.
Αμάξια για μια πενταετία, άλλωστε πόσες άλφα 30 η 25 ετών βλέπετε να κυκλοφορούν στους δρόμους? Καμία!
Παλιά κλασσική Alfa Romeo, που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες... 🤣🤣🤣
Να χεις δώσει ένα νεφρό και μια νεφραμιά για να πάρεις αυτοκίνητο, και σε 3 χρόνια να βγάζει θέματα στα μέταλλα στρόφαλοι ρε φίλε..
Μέσα σε 3 χρόνια είναι απαράδεκτο να έχει τέτοια θέματα ακόμα και αυτοκίνητο 25.000 ευρώ, όχι 65.000
Περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό από αυτοκίνητα της Alfa Romeo? Το περίεργο θα ήταν να μην έχει κανένα θέμα...
Η Alfa Romeo καλά κάνει και τα βγάζει. Οι στόκοι που δίνουν 70k για Alfa Romeo θα έπρεπε να το σκεφτούν
Τι μου λες ? Οποιος ξερει την ποιοτητα σε ολα ουτε θελει να ακουει για ιταλια μερια. Εκτος απο παρμεζανα και εσπρεσσο,ολα τα αλλα ειναι σκετη απατη.
Βλέπω οι Alfisti ήδη έχουν αφρίσει στα σχόλια και έχουν αρχίσει να μιλάνε για γερμανικά. Αλλες μάρκες δεν υπάρχουν ε;
Ιταλικά σκουπίδια!
Από Γερμανική αντικειμενικοτητα χορτάσαμε
Φθορές στα μεταλα🤣🤣🤣
Να σας δώσω το ταξί μου μετά από 650.000 χλμ να το κάνετε μπίλιες για έρευνα???
Εντάξει, για τέτοια τσάμπα τιμή (ούτε 70k δεν κοστίζει), να κάνουμε και μια θυσία να την πηγαίνουμε για ένα γενικό στον κινητήρα κάθε τρία χρόνια. Χαλάλι της 😂😂
Ξύλα πέτρες... Εδω αγοραζεις μοντελο των 100.000€ και εχει ακριβως την ιδια ποιοτητα συναρμογης και υλικων, τα ιδια ηλεκτρολογικα, ηλεκτρονικα κτλ με μοντελο των 20.000€ της ιδιας εταιριας... Και αυτο ισχυει για ολους τους κατασκευαστες...
Υπερτιμημένα σκουπιδια
Ορε μακριά κι αλάργα από ιταλικό αμάξι
Μια ζωή το ίδιο...σκουριά ακόμα και σήμερα. Κρίμα περίμενα για ένα σημερινό άλφα να έχει επιτέλους λυθεί το θέμα που για δεκαετίες βασανίζει την αλφα. 68κ και να έχω φθορά στα μέταλλα στροφαλου και εμφάνιση σκουριάς...απαράδεκτη για μια ακόμα φορα. Μακριά...
Όταν αναφέρεστε στην τιμή, να αναφέρετε τιμή εργοστασίου και όχι βιτρίνας, καθώς από χώρα σε χώρα οι τιμές ποικίλουν!!! Κατά τ' άλλα, απαράδεκτες οι φθορές, ειδικά στο στρόφαλο!!!
Τα ίδια είναι όλα και γερμανικά καί κορεατικά καί όλα αφού τα υλικά είναι από Κίνα και low cost
Ναι η vw και τα ford που οι κινητήρες τους χρήζουν επισκευής από τα 40000 χλμ δεν μιλάει κανένας.
Γενικά αν δει κανείς πόσο χαμηλα είναι πια τα στάνταρ ποιότητας στις πολυτελείς μάρκες δεν θα έδινε λεφτά να πάρει ένα πραγματικά ακριβό αμάξι.
KΛΑΣΙΚΟ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ...
Έχεις δει κάτι φάβε μετά από τρία χρόνια που τα αλλάζουν κινητήρα?
Λογικά τα μέταλλα στροφάλου στο αντίστοιχης κατηγορίας Audi θα είχαν μόλις "πατήσει" στα αντίστοιχα χιλιόμετρα 🤣
Alfa Romeo ??? Υπάρχει ακόμη αυτή η μάρκα;; Ούτε στην 20αδα πωλήσεων δεν είναι τα σαπακια
Από κάτι γερμανικά κονσερβοκουτια χίλιες φορές alfa σχεδίαση από το μέλλον στρίβει φινέτσα είδαμε και τα γερμανικα
Από άλλες μάρκες τι έχουμε;
Χαίρομαι πραγματικά που οι Γερμανοί σπαταλούν τον πολύτιμο χρόνο τους για να ασχοληθούν με ιταλικά αυτοκίνητα τη στιγμή που έχουν τα «καλύτερα» στη χώρα τους!!!!🤣🤣🤣
Μετα από 100000 φθορές θα έχουν τα μέταλλα στρόφαλου.ο βαθμός παίζει ρόλο.......για τους φωστήρες των σχολίων
Ποιες φθορές στα μέταλλα του στροφαλου ρε τυχοδιώκτες; Κάντε τέστ τα γερμανικά σκουπίδια να δείτε τι θα πει ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΆ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ. Κανονικά θα έπρεπε οι Αμερικάνοι να σας είχαν αφαιρέσει την άδεια να φτιάχνετε αυτοκίνητα. Έχετε καταλάβει οι Γερμανοί ότι έχετε βρωμισει κ μολύνει τον πλανήτη με τα σκουπίδια κ τα αναξιόπιστα ρεταλια που παράγετε;
Honda μόνο ρεεε,,,όχι ιταλικές σαβουρες
Για να δούμε και σε κανένα vw εκεί να δεις κλαμα
Μετά τα 100.000 χλμ όλα είναι για αλλαγή. Άλλο που δεν μπορούμε.
Η ,alfa Romeo είναι έρωτας είναι σαν να οδηγάς το όνειρο δυστυχώς όμως είναι ευαίσθητο αυτοκίνητο ανέκαθεν δυστυχώς, οι μόνοι που είναι λίγο ακόμα αντοχης τα αυτοκίνητα είναι οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες βέβαια δυστυχώς για την Mitsubishi βάζω ερωτηματικό λόγο Renault
ε και; Υπάρχει κανένα αυτοκίνητο που να μην έχει τα θεματάκια του ;(και μάλιστα αυτά είναι και επισκευάσιμα). Τουλάχιστον δεν πήρε φωτιά όπως άλλες μάρκες premium (!), αλλά ούτε και προδωσε και σκότωσε τους επιβαίνοντες σε κάποια στροφή .Για βγάλτε κανά τέτοιο αρθράκι να παγώνουν τα χαμόγελα.
Σαν τα Ελληνικα δεν εχει... μαστορια πρωτα!Μονο 1M klm! Φωτα δεν αναβουν, σταζουν λαδια και απ τους καθρεφτες, ραδιοκασετοφωνο, εχουν σκουριασει και τα πλαστικά, λάστιχα απ την ίδρυση της Michelin....ΑΛΛΑ απο αποψη, professional!!
Οταν βλεπω μοτερακια lifan των 300ευρω να περνανε τις 50.000 χλμ δεν δικαιολογειται κανενας και ντροπης τους πουωτα βγαζουν σε παραγωγη οχι μονο η αλφα αλλα ολλοι τους και σε μοτοσυκλετες και σε αμαξια(με σωστη συντηρηση μην τα λενε αχρηστα καποιοι που τα κορφταρουν και αλλαζουν λαδια καθε 5.000χλμ) εγω το δουλεβα ντελιβερι καθε 1.000 χλμ λαδια.
Υπαρχουν ακομα ατομα που δινουν αυτα τα λεφτα για Alfa Romeo; 🤔
Ιταλοί ζημιαρηδες. Μόνο made in Japan.
Προφανώς και για αυτά τα λεφτά δεν αξίζει, ούτε δικαιολογούνται τα προβλήματα. Έχω δει Ιαπωνικά ( Ναι ξέρω είναι άδικο μέτρο σύγκρισης, γιατί είναι "σκυλιά" τα ιαπωνικά), να κάνουν 300.000 χλμ και να είναι ο κινητήρας και πολλά μέρη του αυτοκινήτου σε πολύ καλή κατάσταση. Έχω VW και ακόμη δεν έχει σκουριά στο σασί και στις βίδες, Το εσωτερικό είναι σε καλή κατάσταση, εκτός του ταμπλο που φούσκωσε σε 3 σημεία λόγο ακραίας ζέστης , 45 βαθμούς, ακόμη και αν το βαράει ήλιος κάθε μέρα. Τα ιταλικά και γενικά η Ιταλία βγάζει χρέπια. Μακριά από Alfa Romeo, είχε ο πατέρας μου, ήταν το ποιο χρεπι που έχω δει. Στις 200.000 ήταν για πέταμα.
Υπάρχει στρόφαλος που να μην έχει φθορές στις 100.000 χιλιόμετρα;;; Τι άλλη μαλακία θα ακούσουμε.
Όλα τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι για πέταμα .Μόνο Αμερικανικά και Ιαπωνία και Κορέα .
Για άλφα ρομεο και πολύ που άντεξε άθλος
Κάποτε έσπαγαν οι βάσεις του κινητήρα και έσερνε τον κινητήρα στον δρόμο .Ιταλία η απόλυτη ξεφτίλα σε όλα μια χώρα για φτύσιμο
Οι γερμανοι παντα βγαζουν τα δικα τους καλα και των αλλων σκαρτα
Πάνε και δίνουνε ένα τσουβάλι χιλιάρικα για να πάρουν αυτοκίνητο με σήμα το φαρμακείο !!!
Πως κάνετε έτσι ,είπαν ότι βρήκαν σκουρια σε alfa romeo...δεν έγινε και κατι
ακυρα τετοια αρθρα και ερευνες… μπορω να κανω με ενα αμαξι 100.000 και να σας το επιστρεψω καινουριο Μπορω με το ιδιο αμαξι σε 1.500 χλμ να σας τπ φερω αχρηστο! δεν εξετασαν καν το ποιος και πως το οδηγουσε !!!! αρα αυτα ειναι υποκειμενικα!
Η Alfa είναι και θα μείνει στην κορυφή της φινέτσας και από τις λίγες μάρκες που θα έχουν φανατικούς λάτρεις. Το πρόβλημα στα μέταλλα ίσως όντως υφίσταται, αλλά θα δώσω ένα απλό παράδειγμα για να μην υπάρχει υποψία δολιοτητας στην ανακοίνωση για το θέμα που παρατηρήθηκε στην Stelvio. Ολοκαίνουργιο Skoda Fabia χτύπησε κουζινετο στροφάλου στα 3800 klm. Επισκευάστηκε εντός εγγύησης και έκτοτε έχει κάνει 300.000 klm χωρίς κιχ. Αυτό δείχνει ότι το θέμα που βρέθηκε στον κινητήρα της Alfa δεν είναι δεδομένο ότι θα το αντιμετωπίσουν όλα τα αδερφάκια του. Συνήθως τέτοια θέματα είναι ζητήματα αστοχίας υλικού συγκεκριμένου κομματιού. Σπανιότερα παρτίδας, και σε σχεδόν καμία περίπτωση δεν έχει να κάνει με σκάρτη παραγωγή. Σωρεία βλαβών σε BMW δεν έριξαν την αξιοπιστία του Γερμαναρά ποτέ. Όσο για την αναφορά στην Toyota, οι προδιαγραφές της είναι διαφορετικές. Αλλά αγοράζοντας Alfa δεν αγοράζεις μόνο μέσο μετακίνησης ή εργαλείο δουλειάς, αλλά αποκτάς λατρεία και στυλ. Σε κάποιους δεν αρέσει και είναι φυσικό. Αλλά ειλικρινά, ποιος δεν συγκινείται να βγαίνει πρωΐ πρωΐ από το σπίτι για δουλιά, και να βλέπει παρκαρισμένη να τον περιμένει η κούκλα με την προσωπικότητα και το στυλ; Άλλο να ξεκλειδώνεις την Alfούλα σου, κι άλλο να μπαίνεις στο (κατά τα άλλα πολύ καλό) ...χχχ... σου. Όσο για την τιμή της....ο Θεός να μας φυλάει😂
Ωραία οδηγική συμπεριφορά ωραία εμφανισιακά μέχρι εκεί
Όλες οι μάρκες αυτοκινήτων μέχρι το 2004 αν όχι όλες οι περισσότερες ηταν κορυφή από εκεί και μετά το απόλυτο χάος σε όλες τίς μάρκες... Τώρα πάει κάτι να γίνει σε κάποιες Ιαπωνία Κορέας και Γερμανίας .
Αν δεν είχε σκουριές.... Δεν θα ήταν... Alfa Romeo... Τουλάχιστον συνεχίζει την παράδοση....
Εδώ φεύγει το χρώμα από το σήμα,τι άλλο να πούμε..Κατά τα άλλα κρεμαριερα διαβήτης χαχαχαχα
Japan μέχρι να σβήσει ο ήλιος...💪
Κλασικό Opel
Εάν έκαναν 2 αλλαγές λαδιών και ήταν στην βαβαρια λογικό με ακούγεται
Fiat είναι δεν το παίρνεις για να κρατήσει..
Ρε δεν πα να λέτε ότι θέλετε , Σκουριές λέει σε βίδες και μέρη του σασί , φθορές στα μέταλλα του στροφάλου σιγά τ αυγά . Ανοίξτε κάνα Audi να δούμε τα οβάλ πιστόνια και τα ελατήρια που έχουν γίνει λάστιχα
Μακριά από ιταλικά μόνο ομορφιά έχουν 😅
Δεν θέλω να βλέπω χαζομάρες έχω ταξί Skoda κουτιού κ κάθε εβδομάδα κάτι χαλάει (vw) k έχω κ fiataki με παραπάνω χλμ κ τα προβλήματα π μ έβγαλε το Skoda είναι τα 3πλασια μέχρι τώρα άντε με της χαζομάρες σας
, εννοείτε και δεν είναι σωστό,ολλα τα αμάξια το ίδιο θέμα έχουν..
Αμάξι χωρίς άστρο χεστο και άστο 😜 Εμένα το ταξί έχει 1.210.000 η πρώτη μηχανή πήγε 920.000 σε 12 χρόνια...
Αυτά παθαίνεις αν αγοράζεις φθηνά Ιταλικά. Εκτός από Ferrari μακριά. Δεν έχω τίποτα με την Ιταλία για όσους βρίζουν. Για διασκέδαση Ferrari California. Για την οικογένεια έχω 520d BMW και για μικρό Audi a1 με όλα πολύ ευχαριστημένος. Νοίκιασα ένα Stelvio όταν είχα πάει Ελβετία για σκι τις προάλλες. Οκ όμορφο αλλά πολύ χαμηλή ποιότητα καμία σχέση με BMW και Audi και από Φεράρι πολύ κάτω
Κλασική παραδοσιακή διαχρονική σαπίλα alfa Romeo, μόνο ομορφιά και στρίψιμο έχουν σάν αυτοκίνητα, και για όποιον θεωρεί "φυσιολογικό " αμάξι του 20-22 στά 100.000 χλμ ο στροφαλος νά έχει φθορές και εκεί που έχει φθάσει η τεχνολογία στά λάδια, μάλλον ζεί στήν δεκαετία του 80-90.
Δηλαδή τί θέλουν νά μας πουν ότι το Alfa Romeo βγάζει βλάβες καί τά γερμανικά είναι αβλαβή; Αυτά τά κάνανε καί πρίν 30 χρόνια ότι η Alfa Romeo τους ξεφτελισε μέσα στην Γερμανία στο πρωτάθλημα τουρισμού....✔️
Καλά ,στα 100 έβγαλε αυτά στιs 500 πόσο θα βγάλει ακόμα και σκουριές.......έβγαλε και θα δώσει ο άλλος 68 500 για αυτήν την σαβουρα...
Βλεπω βγαίνουν οι αλφιστι και αμφισβητουν το αποτελεσμα ή την DEKRA. Ρε δειξτε λίγη αξιοπρέπεια ρε'σεις. Τα long term tests δεν τα αμφισβητει κανενας, παρα μονο εσεις. Ήμαρτον πια με την φανατιλα!!!
Καθόλου λογικό!! 68.000 Χλμ ;;; Τι μπουρδελο είναι τούτο;;
και Γερμανικά έκαναν. Πάντως η M3 όταν ανοίχτηκε ο κινητήρας ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Απαράδεκτο για την Alfa Romeo να είναι σε αυτή την κατάσταση το μοτέρ της! https://www.autobild.de/.../bmw-m3-dauertest-23472831.html
Οι Γερμανοί δηλαδή κάνανε φύλλο και φτερό ένα Ιταλικό αυτοκίνητο που χτυπάει στα ίσια τα δικά τους Mercedes BMW Audi και το βγάλανε σκάρτο. Μάλιστα..
Άμα ήταν όλα τα Χίλιομετρα στην Γερμανία λογικό για Σκουριές
Μια φορα εκάνα το λάθος και αγόρασα alfa romeo την 147 1.6 tspark 120hp. Φοβερό αμαξι στην οδήγηση αλλά από την πρώτη μέρα στα συνεργεία .Ετριζαν τα πάντα και ήτανε κακοφτιαγμένο από καινούριο. Το πηρα 22.000 και το έδωσα 10.000 μετά από 4 χρόνια και 65.000χλμ και με παρακαλια. Πέταξα τα λεφτά μου. Τα ιταλικά αμάξια τα αγοράζεις καινούρια και είναι μεταχειρισμένα απο το εργοστασιο ακόμα. Και μια ζωή ακούς, αυτο δεν βγάζει τα προβλήματα που είχαν τα προηγούμενα το βελτίωσαν . Οδηγικά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα αλλά σαν επένδυση το παντρεύεσαι. Εάν ήτανε να νοικιασω αμάξι alfa romeo θα επερνα εάν πληρώνουν αλλοι τα σπασμενα. Ο Ιταλός και μακαρόνια να βγάλει βλάβες θα έχουν. Αυτός ο λαός δεν μπορεί να βγάλει κάτι της προκοπής είναι στο αίμα τους. Ντιζάιν επιδόσεις φιγούρα και προβλήματα. Μακριά ......
Τι ....δεν το ξέρετε??* μακριά από ιταλικά κ γαλλικά λέει το ρητό.....
Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. Ιταλικά αυτοκίνητα πάντα με προβλήματα στην ποιότητα.
Stelios Bouzioths
Τις ίδιες παπαριες ακούμε τώρα 40 χρόνια για τα Ιταλικά αυτοκίνητα .Πατε να σβήσετε καμμία φωτιά σε Audi-bmw-wv και μετά μιλάτε για Alfa Romeo .
Το αστειο ειναι ενα...οταν βρουν ζημια η φθορα σε ιταλο....τον βαφτιζουν μπουρδελο....οταν βρουν ζημια η φθορα σε γερμανο....λενε αστοχια υλικου κ ετυχε!!! Ρε δε μας χεζετε λεω γω
Υπεριψωμένο fiat panda 😂😆🤣😆😂🤣😆💩💩
Για 30κ καλή είναι αλλά ούτε ευρώ παραπάνω, αλλά αυτό ισχύει για όλα τα νέα χρεπια που πήραν επί 2 τιμή χωρίς λόγο.
Σκουριά στη Γερμανία; αποκλείεται 😭😭😭. Ιαπωνικό από Γερμανία δοκίμασα να παρω και όλο το πατωμα ήταν μέσα στη σκουριά, γενικά οι έμποροι μου έλεγαν ότι σε πολλες περιοχες στη Γερμανία τα αυτοκίνητα σκουριάζουν ευκολα ...... Να το βαφτισουμε μπουρδελο, αλλά πρωτα να δουμε τι κάνουν καιροί ανταγωνιστει του
1000000κμ σε τρια χρόνια ειναι ταξι....επισης η dekra και το autobild ειναι γερμανικές εταιρείες.Να τα λέτε αυτα
δεν ειναι Ιταλικη, ειναι γαλο-γερμανο-ιταλικη, αγοραστε παλιες Αλφα, που δεν μασανε !! ουτε τη νεα Giulia να αγορασετε, γιατι ειναι σαν Bmw
Ας πάρουν κανα του γκρουπ vag οι κωλογερμανοι να μας πουν
Σας έχουμε σβήσει απο τον χάρτη μακαρονάδες, Nürburgring TOP 10 Records
Japan... Toyota,Lexus,Honda,Subaru,Mazda. Θα ξεχνας να κανεις Service.. Δεν θα πονοκεφαλας με προβληματα στο αυτοκινητο σου. JAPAN FOR EVER.
Ότι και να βγάλει,εμείς θα την αγορασουμε,οοοοταν έρθει η ώρα.
Ένα VW Τ4 που δουλεύω συνέχεια μου δείχνει την ένδειξη στα γερμανικά ( ελαττώσετε την στάθμη λαδιού) .... αφού βγήκε μια ποσότητα πριν 1,5 μήνα και ήρθε η στάθμη στα ίσα της...μετά από τόσο καιρό σήμερα μου έδειξε το ίδιο.... μετρώντας μόνος μου τη στάθμη διαπίστωσα ότι πρέπει να έχει ένα λίτρο παραπάνω μέσα.... Αυτό σημαίνει ότι τα πιστόνια έχουν φθορά και το πετρέλαιο κατεβαίνει στο Κάρτερ με αποτέλεσμα να γεμίζει το Κάρτερ πετρελαίο..... Εν τω μεταξύ στο τικ τοκ έχω δει το αντίστοιχο σε ένα γκόλφ GTI .... Τα χιλιόμετρα που έχει το όχημα που εβλαβικα το δουλεύω είναι ακριβώς 15.455 ... μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο!!!
OK!Διάβασα όλα τα σχόλια των φίλων και συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σας! Και ρωτάω: Αυτός που έχει 70000€ για ALFA,αν αγόραζε ένα ηλεκτρικό,δεν θα έχει το κεφάλι του ήσυχο από σκουριές στους στρόφαλους και όλα τα υπόλοιπα που πολύ σωστά αναφέρετε?🤔
Παραδοσιακή Alfa Romeo. Είχα αγοράσει καινούργια μια Alfa. Με διαφορά το χειρότερο αυτοκίνητο που είχα. Ήμουν Alfisti μέχρι να ζήσω 10 χρόνια με μια Alfa. Ποτέ ξανά. Η χαρά των μηχανικών και των ηλεκτρολόγων.
Ιταλοί υποταγμένοι ριμαδια μια ζωή
Mono honda
Ναι ρε γιατί να μην πάρεις ένα γκρουπ βαγκ να γίνεις κολιτος με το μάστορα; Αλλά αυτή την καραμέλα πιπιλανε όλοι τόσα χρόνια και μέσα στο φόρουμ των κλαμπ των γερμανικών αυτοκινήτων είναι όλοι χαρούμενοι από τις ζημιές που βγάζουν . Πρόεδρος είναι αυτός που έφτιαξε βίλα στο μάστορα.
Όλα είναι φτιαγμένα το πολύ για 200.000 χλμ Μετά αρχίζουν και διαλύονται.
Εδω η BMW F80 έιχε τα ιδια και χειροτερα προβληματα
Εγώ πάλι ALFA ROMEO γουσταρω γιατί είναι ιδέα είναι θρησκεία
Υπαρχει σοβαρος ανθρωπος που θα αγοραζε Γαμμα Ρομεο ? Φυσικα και ΟΧΙ. Εκτος εαν θελει να ειναι μεγας ευεργετης των συνεργειατζηδων.
Κανένα Βε εμ βε έκαναν φύλλο και φτερο; Α ναι, σωστα, δύσκολα φτάνουν τα 100000χλμ χωρίς.. εισαγωγη και περίθαλψη
Αναμενόμενο 😁
Φριτεζα!!!!
Παιδιά όλα τα σημερινά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής είναι ίδια σε φθορές μην γίνεστε οπαδοί .Άλλα παρουσιάζουν το ένα άλλα το άλλο ακόμα και τα Japan .Τι θα πει γερμανικό , ιταλικό, γαλλικό ή σουηδικό όλα παρουσιάζουν αδικαιολόγητες ζημιές και πάντα οι καταναλωτές την πληρώνουν . Όλα τα «φασόν» εξαρτήματα τους έχουν ημερομηνία λήξης μην γελιέστε !!!!!!
Μπαζα
Ιταλικό σκουπίδι, μόνο ΧΟΝΤΑ ρε μ@@νια!!!!
Ένταξη κάθε 5 χρόνια ανακαλούνται Γερμανικά αυτοκίνητα...η Αλφα τους πείραξε;;
Dad auto στης 100000 αλλάζεις αμάξι
Έλα ραντεβού το 2400μχ με τα εργαλεία στην παραλιακή για κόντρα να δεις και να μυρισεις το καπνό μου
Παλιά φοβόσουν να στηριχτείς πάνω τους, μην περάσει το χέρι απέναντι, οι σκουριές σε βίδες και σασί τους πείραξαν;🧐😛😁
Πειτε οτι θελετε σαν την Alfa κανενα .Η Dekra ειναι γερμανικη σίγουρα δεν υποστηρίζει την γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανία 😜
Τα mercedes atego που τα κουβαλαν να είναι καλά παιδιά, έτσι κι αλλιώς σαπίλα κ αναξιοπιστια πάνε μαζί στα ιταλικά χαχαχαχχα
Ιταλικά. Μπουρδέλα. Μακράν.
Στην Γερμανία τα αυτοκίνητα είναι βάρκες στο αλάτι
Για την Alfa Romeo είπατε τις λαλακιες σας, για BMW, Mercedes Benz και Audi μόκο
ΣΚΟΥΠΙΔΙ
Μαφιόζος Ιταλός
Και τι δεν έχει δεν λες καλύτερα
ΝΑΙ,ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΜΕ Κ ΑΧΡΗΣΤΟ....ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ
Τι έχεις Γιάννη? Τ' είχα πάντα !
Σκουπίδι....
Αχρηστα αυτοκινητα ... προβληματικα αυτοκινητα
Μπουρδελα ιταλικά
Ιταλικά μπουρδέλα
Κλασική περίπτωση ιταλικής βλάβης... Σαβουρες...
Διαβάζεις τα σχόλια σε τέτοιο άρθρο και καταλαβαίνεις πως τελικά το πιο φανατισμένο κοινό στο αυτοκίνητο είναι οι Αλφιστι..
Οπαδισμος και ασχετοσυνη κάργα
Στους μόνους που δεν κάνει εντύπωση όπως βλέπω, και κλασσικά ψάχνουν φαντάσματα είναι οι φανατικοί Αλφιστι...
Dimitris Tsolakis
Yamaha mate 50 μόνο
Κρατάει στρίβει ζωγραφίζει!!!! Άστα ΡΕ.......
Με αλφετα δεν γ....@@ κανενας
Yamaha tdm μόνο
Άχρηστο
Οποιος εχει δουλεψει "γερμανο" ξερει....
alfa ro meo,τι ειχες γιαννη;τι ειχα παντα...
Panagiotis Terzopoulos Z
Γρηγόρης Δάγκας
Όχι
Pls. Best service for stelvio 190 cv diesel in Athens? Efharisto for the help....
Ξεβρακωμα κανονικό!!!! 🤣
Πάρτε αλφαρομεο παρτε...
chevrolet ---with LS engine 5.3 liter
Πολλά λεφτά...
Για πέταμα είναι το Alfa Romeo
Το 24 ετών ιαπωνικό μου έβαλε τα γέλια
Στην mitsubishi να δείτε 12 χρόνια σου λεει προστασία χρώματος. Στους 6 μήνες
Γερμανός και ειδικά αστέρι ή κύκλους, τι να λέμε τώρα....
Άλφα είναι φίλε. Αλλά πράγματα πληρώνεις εδώ. Αλλιώς πήγαινε σε γιαπωνέζικο να σε παίρνει ο αερας
Μόνο HONDA
Μόνο alfa❤️❤️
Για να δούμε και τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού
Ιταλικό ούτε φτυάρι δεν αγοράζω
Φθορές στα μέταλλα του στρόφαλου,έκλαψα από τα γέλια!
Μόνο Lexus, made in Japan.
Μακριά από alfa Romeo..
Toyota. Μόνο
Alfa και ξερό ψωμι
Deutsche ingenieurs Gründlichkeit!!
Γιουρα το ανοίξαμε πριν από αυτούς τι να μας πουν τα γατάκια στην Γερμανια
Ιταλία Γαλλία Γερμανία για τον πεο καβαλα όλα είναι. παρτε Toyota με κλειστά μάτια οποίος δίνει λεφτά σε αυτά τα τρύπια κουφάρια είναι άξιος της μοίρας του
https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Alfa-Romeo-Stelvio-Diesel-test-diarkeias-100-000-xlm_262260.asp?fbclid=IwAR1INjC8-42hrtTcqpOJB079qZqkLWuNj2LnnYhcLcsbdNIB6GrhIXXzAHo