CLE 450 Coupé: Η πολυτελής Coupé «ναυαρχίδα» της Mercedes
2-θυρη και κομψή, αντικαθιστά την S-Class Coupé στην κορυφή της γκάμας των coupé
Με 6-κύλινδρο κινητήρα 3,0 λτ. που αποδίδει 381 ίππους και 500 Nm, επιπλέον «ηλεκτρική» υποβοήθηση
΄Ανετο για καθημερινές μετακινήσεις, παρά το «δεμένο» σασί που το κάνει διασκεδαστικό σε οδήγηση
Με «όπλο» την αίσθηση πολυτέλειας θέλει να κυριαρχήσει στην Ασιατική αγορά η Mercedes
H Mercedes δεν φαίνεται να επαφίεται στην ευρωπαϊκή αγορά όπου γνωρίζει καλά. Αντιθέτως, ενισχύει τις δυνάμεις της στην Ασία, με την νέα Mercedes CLE 450 Coupé, την οποία οδηγήσαμε σε έκδοση που προορίζεται για την ανταγωνιστική αγορά της Κίνας και της Νότιας Κορέας. Απ ΄ ότι φαίνεται, η μάρκα δεν αρκείται στο να θεωρείται premium, αλλά θέλει να συνεχίσει να είναι μια παγκόσμια δύναμη στον τομέα των πολυτελών αυτοκινήτων. Με την νότια Κορέα πλέον να παράγει δικά της αυτοκίνητα, σχηματίζοντας μια μικρή εκδοχή της υπερ-αγοράς της Κίνας, η Mercedes εισέρχεται σε βαθιά νερά θέλοντας να αποδείξει τα παραπάνω. Με την νέα CLE 450 Coupé ελπίζει να τα καταφέρει.
2-θυρη και κομψή, αντικαθιστά την S-Class Coupé στην κορυφή της γκάμας των Coupé
Η E-Class σε sedan μορφή ήδη κυκλοφορεί έντονα στην ασιατική αγορά, αλλά για να επιτύχει την εξασφάλιση του κύρους μιας πολυτελής μάρκας, σίγουρα θα χρειαστεί μοντέλα που επικαλούνται το συναίσθημα, όπως ένα μεγάλο coupe. Αυτό ακριβώς έρχεται να καλύψει η νέα CLE, ένα κομψό δίθυρο κουπέ το όποιο πρέπει να ανταπεξέρθει σε έναν δύσκολο ρόλο. Με την παύση παραγωγής της κουπέ έκδοσης της κορυφαίας S-Class, η οποία δεν αναμένεται να επιστρέψει, η CLE είναι πλέον «το αστέρι» της Mercedes, αν εξαιρεθούν τα σπορ μοντέλα της AMG. Γι ΄αυτόν τον λόγο, όποιος θέλει να αποκτήσει το πολυτελές κουπέ της γκάμας στην ισχυρότερη και πολυτελέστερη μορφή του, ας αφήσει τις CLE 180 και CLE 200 με τους τετρακύλινδρους κινητήρες για την κορυφαία CLE 450.
Με 6-κύλινδρο κινητήρα 3,0 λτ. που αποδίδει 381 ίππους και 500 Nm, επιπλέον «ηλεκτρική» υποβοήθηση
Στην κορυφαία αυτή έκδοση, η CLE αποχαιρετά τους μικρότερους 4-κύλινδρους κινητήρες και υποδέχεται έναν σοβαρό, ήσυχο 6-κύλινδρο 3,0 λτ. που αποδίδει 381 ίππους και 500 Nm ροπής. Αν αυτό δεν είναι αρκετό, διαθέτει starter generator που παρέχει επιπλέον 23 ίππους και 205 Nm ροπής όποτε ο οδηγός θελήσει να έχει την μέγιστη δύναμη στο δεξί πεντάλ. Η ηλεκτρική γεννήτρια βοηθάει με άμεσο και ήσυχο ξεκίνημα από στάση, ενώ στην συνέχεια ενισχύει το έργο του κινητήρα, ιδίως σε προσπεράσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας συνδυάζεται με 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ υπάρχει η επιλογή η CLE 450 είναι και τετρακίνητη, στην έκδοση 4-matic. Έτσι, το μεγάλο κουπέ συνολικού βάρους 2 τόνων κινείται γρήγορα και άνετα. Κι όσο αυτό συμβαίνει, οι θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα διατηρούνται σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα.
΄Ανετο για καθημερινές μετακινήσεις, παρά το «δεμένο» σασί που το κάνει διασκεδαστικό σε οδήγηση
Το σασί της CLE 450 Coupe είναι «σφιχτό» και επιτρέπει δυναμική οδήγηση για όποιον έχει οδηγικές απαιτήσεις. Όλοι οι άλλοι, ίσως και να μην παρατηρούσανε την διαφορά που κάνουν τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που αλλάζουν την συμπεριφορά του οχήματος ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης. Χωρίς να φέρει σήματα της AMG, η ισχύς και το δεμένο σασί καθιστούν το μοντέλο διασκεδαστικό σε οδήγηση. Παράλληλα, όμως, το coupe ενδείκνυται για απλές μετακινήσεις και cruising, καθώς τα παραπάνω χαρακτηριστικά δεν συνδυάζονται με παραχωρήσεις στην άνεση. Ο εξακύλινδρος κινητήρας είναι «ξύπνιος» σε όλο το φάσμα στροφών, επιτρέποντας στον οδηγό να επιταχύνει όποτε θελήσει. Για να το αποκτήσει κανείς στην τοπική αγορά, θα χρειαστεί τουλάχιστον 72.850 ευρώ και δεν συστήνεται να επιχειρήσει να χωρέσει επιβάτες στα πίσω καθίσματα, εκτός αν πρόκειται για μικρά παιδιά. Παρόλα αυτά, ο αποθηκευτικός χώρος είναι υπεραρκετός για δύο ενήλικες, παρέχοντας 420 λτ. για τις αποσκευές τους.