autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το ΜΙΝΙ έγινε «MAXI»

Διαβάστηκε από 7907 αναγνώστες - 14/9/2019

Δεν το πιστεύετε; Τότε σας προσκαλούμε να μπείτε μέσα! Οι δρόμοι, που επιλέξαμε να κινηθούμε, έχουν τόσο απότομες στροφές, στις οποίες δυσκολευτήκαμε αρκετά να τις κατέβουμε. Πάντως, δυσκολευτήκαμε επίσης να πάρουμε και το δεξί πόδι μας από το αντίστοιχο πεντάλ. Θα έλεγε κανείς ότι αυτοί οι δρόμοι είναι ιδανικοί για μηχανές, αλλά και για κάποιο MINI! Ως JCW έχει 75 PS περισσότερα απ όσα μέχρι πρόσφατα, δηλαδή 306 και όχι πια 231.



Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 4,9 δευτ, δηλαδή κατά 1,4 δευτ. πιο γρήγορα σε σχέση με πρόσφατα. Το standard αυτόματο κιβώτιο Steptronic με τις 8 σχέσεις τις διαχειρίζεται με φοβερή ταχύτητα και παίρνει ανά πάσα στιγμή το καλύτερο από τον κινητήρα, ιδιαίτερα κατά το κατέβασμα, πριν από το οποίο ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος. Αν πει κάποιος πως δεν του άρεσε αυτό το νέο MINI Clubman John Cooper Works, λέει ψέματα... Προκειμένου να περάσουν και τα 306 PS στην άσφαλτο, η BMW τοποθέτησε στο MINI σύστημα τετρακίνησης, αλλά και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τους μπροστινούς τροχούς. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Αν με το νέο MINI Clubman John Cooper Works παίρνεις τις στροφές, όπως τις έπαιρνες νεότερος με το kart σου, τότε θα δεις πόσο πολλή πρόσφυση έχεις διαθέσιμη, ώστε να μπορείς να παραμένεις στην επιθυμητή πορεία σου. Η τεχνολογία των Βαυαρών έχει φροντίσει έτσι, ώστε όταν ένας τροχός τείνει να σπινάρει, η ισχύς να μεταφέρεται απλούστατα στον απέναντι.



Κάπως έτσι, λοιπόν, ξεπερνάται η κρίση και τα MINI έχουν αποκτήσει πλέον εξαιρετικά σπορτίφ οδική συμπεριφορά, με τη βοήθεια και της πιο σφικτής ρύθμισης της ανάρτησης. Βέβαια, αυτό σημαίνει πως στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, το αυτοκίνητο και οι επιβάτες του υφίστανται μια σχετική ταλαιπωρία. Από την άλλη, όμως, με 500 ευρώ (στη Γερμανία) μπορεί κανείς να αποκτήσει την προσαρμοζόμενη ανάρτηση, η οποία, όμως, δε συνάδει με το χαρακτήρα ενός μοντέλου John Cooper Works.



Τελευταία ερώτηση: Τα 306 PS είναι του νέου MINI Clubman John Cooper Works ή της Σειράς 1 της BMW; Παρατηρήστε αυτά τα ορθάνοιχτα μάτια (φώτα LED με προβολείς Matrix), το πίσω τμήμα με τις δύο πόρτες που ανοίγουν προς το πλάι (οι φίλοι της φίρμας μιλούν για ένα... 6θυρο μοντέλο) και τα γραφικά των πίσω φωτιστικών σωμάτων με τα φώτα LED στο στιλ του union jack, της βρετανικής σημαίας. Πολλά στοιχεία, λοιπόν, κάνουν αυτό το αυτοκίνητο περισσότερο MINI. Και, μη διαφωνήσετε έτσι, και η τιμή. Μόλις 4.000 ευρώ λιγότερα σε σχέση με μια BMW M135i (στη Γερμανία). Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Συμπέρασμα
Αυτή η σχεδίαση! Δύο ορθάνοιχτα μάτια μπροστά, δύο πόρτες πίσω και, ενδιάμεσα, πάρα πολλή χαρά. Βέβαια, βλέποντας τον τιμοκατάλογο, η χαρά σταματά να υφίσταται. Η βασική έκδοση κοστίζει (στη Γερμανία) 44.900 ευρώ. Όποιος αγοράζει MINI, πληρώνει... maxi. Προφανώς, δε συμφωνούμε με αυτήν την τιμή, αλλά μπορούμε να καταλάβουμε οποιονδήποτε θέλει να αποκτήσει αυτό το MINI John Cooper Works. 306 PS, κάτω από 5 δευτ. για τα πρώτα 100 km/h - και μια ανάρτηση όπως ενός kart. Wow!
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει