Aφθονοι χώροι και τεράστιες δυνατότητες φόρτωσης
Αυτός ο γίγαντας της γκάμας της SEAT δείχνει απολύτως φυσιολογικός. Παρά το μήκος των 4,74 μ. και το ύψος των 1,67 μ. το Tarraco δείχνει να έχει σωστές αναλογίες αλλά και φινέτσα στο αμάξωμα. Το σίγουρο είναι πως για το εσωτερικό δεν μπορεί να υπάρχουν δύο διαφορετικές απόψεις. Κάτω από τις λαμαρίνες, το XL-SEAT εντυπωσιάζει με τους τεράστιους χώρους του και τη λειτουργική διαμόρφωσή τους. Ο οδηγός δε θα χαρεί μόνο με την απεριόριστη ελευθερία κινήσεων και το σπορ, αλλά ταυτόχρονα άνετο κάθισμα, που είναι standard στην έκδοση Xcellence. Και σπορ και άνετο? Μάλιστα!
Οδηγώντας από το Martorell έως το Wolfsburg, μια απόσταση 1.700 χλμ., το καταχαρήκαμε. Επίσης, η ευχρηστία και το επίπεδο της ποιότητας είναι στοιχεία, που δεν μπορούν να κρυφτούν στο εσωτερικό. Ο οδηγός δεν υποχρεώνεται να καταφύγει σε… περίπλοκα κόλπα, ώστε να βελτιώσει την παρεχόμενη ορατότητα. Έτσι, δεν είναι λίγοι αυτοί που θα πουν πως τα ηχητικά σήματα του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης (εμπρός και πίσω) μπορεί να αποδειχθούν ακόμα και υπερβολικά.
Όποιος οδηγεί ένα Tarraco είναι σε θέση να μετακινεί την οικογένειά του και πολλούς φίλους ακόμη. Στην πίσω σειρά θέσεων μπορούν να καθίσουν με μεγάλη άνεση ακόμα και τρεις ενήλικες, χωρίς να έρχονται πολύ κοντά μεταξύ τους ή να πιέζουν με τα γόνατά τους την πλάτη των καθισμάτων του οδηγού και του συνοδηγού.
Αν τώρα, η οικογένεια είναι μεγαλύτερη σε άτομα του συνηθισμένου, στην 3η σειρά θέσεων μπορούν να τοποθετηθούν δύο επιπλέον μεμονωμένα καθίσματα. Εντάξει, τότε οι χώροι θα στενέψουν, ο χώρος αποσκευών θα συρρικνωθεί, αλλά για μικρές διαδρομές τα διαθέσιμα λίτρα θα είναι αρκετά.
Από την άλλη, με αναδιπλωμένα τα καθίσματα, η φόρτωση των αποσκευών γίνεται μια πανεύκολη διαδικασία, καθώς στο Tarraco δεν προκύπτουν πλέον περιορισμοί. Ήδη οι απλοί αριθμοί του όγκου του χώρου αποσκευών, που κυμαίνεται από 760 έως 1.920 λίτρα, κάνουν τον καθένα να καταλάβει ότι το ύψος από τις κάθε λογής βαλίτσες ή αντικείμενα είναι στοιχείο αδιάφορο. Ακόμα και οι επισκέψεις σε καταστήματα με είδη σπιτιού ή κήπου θα μετατραπούν σε απόλαυση, αφού δε θα υπάρχει ο φόβος μήπως δε χωρέσει κάτι μέσα στο Ισπανικό αυτοκίνητο. Το μήκος του χώρου φόρτωσης φτάνει τα 2,00 μ. και το μέγιστο πλάτος τα 1,40 μ.. Με άλλα λόγια, χώροι… υπάρχουν και, μάλιστα, άφθονοι, ακόμα και για τους επιβάτες των πίσω θέσεων.
Συνολικά, το Tarraco μπορεί να φορτωθεί με 578 κιλά, γεγονός που το μετατρέπει -μεταξύ άλλων- και σε ιδανικό όχημα… μετακομίσεων. Κι αν χρειαστεί να μεταφερθεί κάτι παραπάνω σε ένα τρέιλερ, με ένα επιπλέον ποσό μπορεί να τοποθετηθεί ένας πτυσσόμενος κοτσαδόρος. Με τη βοήθειά του μπορεί να ρυμουλκηθεί βάρος 2,3 τόνων. Επομένως, οι μεταφορικές ικανότητες του Tarraco θα ικανοποιήσουν επίσης -για παράδειγμα-και τους φίλους των αλόγων ή και των σκαφών αναψυχής.
Στον δρόμο: Aνετο και μεγαλοπρεπές
Ο TDI κινητήρας των 150 ίππων δεν εντυπωσιάζει σε απόλυτο βαθμό, καθώς η συνεργασία του με το κιβώτιο DSG φέρνει ξανά στο προσκήνιο την αδυναμία της άμεσης εκκίνησης από στάση, ενώ η απόκριση του κιβωτίου δεν ήταν τόσο γρήγορη. Στον τομέα των επιδόσεων κανείς δεν μπορεί να έχει παράπονα. Το SUV της SEAT ζυγίζει 1,8 τόνους και είναι σε θέση να κινείται ακόμα και με 198 χλμ./ώρα. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται έπειτα από 10,4 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση ενός τόσο μεγάλου και ογκώδους αυτοκινήτου κυμαίνεται στα 7,4 λτ/100 χλμ. τιμή που κρίνεται αποδεκτή.
Καλή και ασφαλής οδική συμπεριφορά
Οι τροχοί με τις ζάντες των 19 ιντσών απορροφούν ένα σημαντικό μέρος των ανωμαλιών του οδοστρώματος και οι επιβάτες κάνουν άνετες διαδρομές. Βέβαια, η καλύτερη ρύθμιση της ανάρτησης γίνεται από το προαιρετικό προσαρμοζόμενο σύστημα DCC, που διαθέτει 3 προγράμματα οδήγησης (Normal-Eco-Sport) και εξομαλύνει όλες τις κακοτεχνίες των δρόμων.
Το Tarraco 2.0 TDI 4Drive DSG με τα 150 ίππων κοστίζει στην Γερμανία 41.950 ευρώ. Η αντίστοιχη έκδοση, με επίπεδο εξοπλισμού Xcellence, στην Ελληνική αγορά κοστίζει 40.900 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη έκδοση των 190 ίππων κοστίζει στην χώρα μας 42.500 ευρώ και είναι η λογική επιλογή.
Συμπέρασμα
Ο συγκεκριμένος TDI κινητήρας ταιριάζει πολύ στο νέο Seat Tarraco. Κάποιες αδυναμίες υπάρχουν, όπως η συμπεριφορά του οχήματος κατά την εκκίνηση από στάση, αλλά έχουν περιθώρια βελτίωσης. Σε κάθε περίπτωση, το Tarraco κερίζει τις εντυπώσεις.
Copyright © 2024 - autoagora.gr