Ραδιόφωνο στον standard εξοπλισμό του Dacia Duster 1.6 16V? Εντάξει, στη χώρα μας έχει. Γιατί σε άλλα κράτη, οι επιβάτες του θα πρέπει να ξέρουν να ...τραγουδούν ή να είναι σε θέση να προμηθευτούν ένα after market ηχοσύστημα, ηχεία, ένα κασόνι μπύρες και να καλέσουν τους φίλους τους, για να φτιαχθεί η κατάσταση. Εντάξει, κάπως έτσι διασκέδαζαν στο παρελθόν και οι γονείς μας. Για συστήματα, που λειτουργούν με φωνητικές εντολές ούτε λόγος να γίνεται. Για φανταστείτε να κληθείτε να πείτε «Hey Dacia, κάνε αυτό και εκείνο...». Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα...
Το Dacia Duster είναι απλώς ένα αυτοκίνητο για ανθρώπους, που έμεναν απολύτως ικανοποιημένοι με το Golf IV, τότε στις αρχές της πρώτης δεκαετίας του 2000. Πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, που προέρχεται από την έρευνα στο διάστημα? Μπα... Οι ημιάκαμπτοι άξονες αρκούν. Ζώνες ασφαλείας ρυθμιζόμενες καθΆ ύψος? Τι λέτε τώρα? Ούτε οι BMW δεν έχουν... Η τάπα του ρεζερβουάρ δεν συνδέεται με το κεντρικό κλείδωμα των θυρών? Εντάξει, χειροκίνητο και ανεξάρτητο κλείδωμα και ξεκλείδωμα. Πάντως, τα πίσω παράθυρα είναι standard ηλεκτρικά από την έκδοση Sportive (14.980 ευρώ).
Το Dacia Duster κάνει ότι πρέπει και το κάνει καλά. Πλήρης επιβράδυνση από τα 100 km/h? Με τις ζάντες 17 ιντσών, έπειτα από 35,9 μ. με κρύα φρένα και έπειτα από 34,3 μ. με ζεστά. Καλές επιδόσεις για ένα αυτοκίνητο, που εφοδιάζεται με δίσκους μόνο στον μπροστινό άξονα και στον πίσω έχει απλώς ταμπούρα. Επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα? Το πιο προσιτό Dacia Duster με το βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων και των 115 PS σημείωσε 12,3 δευτερόλεπτα. Η ανάρτηση και το τιμόνι? Δε θα λέγαμε ότι το Duster είναι υπερβολικά σπορτίφ και ότι δεν προσφέρει στους επιβάτες του άνεση.
Συμπέρασμα
13.980 ευρώ. Εσείς λέτε ότι είναι πολλά? Τα κεραμικά φρένα της Porsche Cayenne S στη Γερμανία κοστίζουν 8.936 ευρώ και με ότι περισσεύει δε φτάνει για να αγοράσεις κάτι της προκοπής. Στην Eλληνική αγορά το Dacia Duster βρίσκεται στην 4η θέση των πωλήσεων στην κατηγορία του, μπροστά από δυνατά ονόματα όπως η BMW X1 και το VW Tiguan, ενώ στη Γερμανία ήταν 7ο, ξεπερνώντας μάλιστα τα Audi Q3, BMW X3 και Skoda Karoq. Τελικά, το βασικό Duster προτείνεται από εμάς? Με αυτήν την τιμή και αυτά τα προσόντα, δεν το συζητούμε καν. Μήπως θα χάσει τη χρηματική αξία του? Με τίποτα.. Θα λέγαμε επίσης ότι το Duster είναι το τέλειο αυτοκίνητο για τους νέους οδηγούς. Και σε σύγκριση με την 1η γενιά του? Όσο διαφέρει η μέρα με τη νύχτα...
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr