Επιθετικό ρύγχος, δυναμικά και «φουσκωμένα» πλαϊνά και κόκκινο της φωτιάς, καταρρίπτουν εν τη γενέσει της κάθε ένσταση για τη δυναμική της X4
Δοκιμή: Νέα BMW X4 M40d. 0-100 σε 4.6 δευτ.
Διαβάστηκε από 11083 αναγνώστες - 10/4/2019
Νέο top class SUV: Χαρίζει απλόχερα οδηγική απόλαυση, εμπλουτίζεται με πολυτελή και σπορ χαρακτηριστικά, ενώ δεν ξεφεύγει στην κατανάλωση. Με το 0-100 σε 4.6 δευτ. τα κιλά δεν είναι πλέον κανένα πρόβλημα.
Πόσο άλλαξε;
Η X4 2ης γενιάς έρχεται 4 μόλις χρόνια μετά να αντικαταστήσει το μοντέλο της 1ης γενιάς, σε σχέση με το οποίο έχει μεγαλώσει κατά 81 χιλιοστά φτάνοντας πλέον τα 4.752 χλστ, με την κατανομή του βάρους πάντως στους δύο άξονες να εξακολουθεί να είναι 50:50. ΗΧ4 υιοθετεί τα στιλιστικά στοιχεία της Χ3 3ης γενιάς, από την οποία έχει «κληρονομήσει» και το δάπεδο. Σε ότι αφορά στη σχεδίαση και πέρα από το επιθετικό ρύγχος, το πίσω μέρος με τις ακμές και τις γωνίες και την κουπέ αισθητική, στην οποία και θα αναφερθούμε πιο κάτω, είναι αυτό που «κλέβει» την παράσταση προσελκύοντας τα βλέμματα. Στο εσωτερικό απαντάται η γνωστή εικόνα των μοντέλων της γερμανικής εταιρείας δηλαδή πολυτέλεια, υποδειγματική εργονομία, εύκολα προσβάσιμοι και εύχρηστοι διακόπτες και ένα οδηγοκεντρικό Cokcpit. Στον εξοπλισμό τέλος, περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης άνεσης και διασύνδεσης.
Η Χ4 εμφανίζει σε σχέση με μια Χ3 μόνο μειονεκτήματα, εκτός φυσικά από την συναρπαστικότhτα του ιδιαίτερου, η οποία και ωθεί τους υποψήφιους αγοραστές να καταβάλλουν ένα υψηλό αντίτιμο για να την αποκτήσουν. Για το αν «κερδίζει» σε ελκυστικότητα λόγω της κλίσης της οροφής αυτό αφήνουμε να το κρίνει ο καθένας μόνος του. Σίγουρο είναι πάντως, ότι το χαμηλό αμάξωμα εκτός από τον περιορισμένο χώρο πίσω, αλλά και στο χώρο των αποσκευών, έλκει τα βλέμματα σαν μαγνήτης, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ με μια Χ3.