Η Χ4 υιοθετεί τα στιλιστικά στοιχεία της Χ3 3ης γενιάς, από την οποία έχει «κληρονομήσει» και το δάπεδο
Στο δρόμο η Χ4 δείχνει ασυγκράτητη. Ο τρίλιτρος κινητήρας παίρνει αμέσως φωτιά εκτοξεύοντας το βαρύ όχημα προς τα μπροστά χωρίς καμία δυσκολία Το 0-100χλμ. έρχεται σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ το ταχύμετρο αγγίζει τα 200 χλμ. /ώρα σε 20 δευτερόλεπτα. Το εντυπωσιακό της υπόθεσης δεν είναι όμως τόσο η ακρίβεια στην πορεία του γερμανικού μοντέλου και η σταθερότητα στην κύλιση, όσο η απόδοση της δύναμης του κινητήρα, ο οποίος δεν αποδίδει μόνο 326 ίππους, αλλά – το σημαντικότερο- 680 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. ήδη. Εντυπωσιακό στην κυριολεξία. Για την Χ4 απλά δεν υπάρχουν εμπόδια στο δρόμο, με τις προσπεράσεις να γίνονται χωρίς Kickdown καν. Όσοι επιθυμούν όμως κάτι διαφορετικό θα εκπλαγούν από τον υποδειγματικό τρόπο λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων και την συνεργασία αυτού με τον κινητήρα. Το σύστημα μετάδοσης των σχέσεων απλά δεν υπάρχει. Αλλά και η ανάρτηση του SUV των δύο τόνων είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν στην αγορά. Λόγω της σφιχτής ρύθμισης του αμαξώματος υπάρχει το ενδεχόμενο το γερμανικό μοντέλο να εμφανίσει κάποιες σποραδικές αναπηδήσεις στις αστικές διαδρομές, χωρίς να χάνει την σταθερότητα του πάντως. Στο εσωτερικό δεν γίνεται σχεδόν τίποτε αντιληπτό, χάριν και στα άνετα καθίσματα. Στην ευθεία και σε υψηλές ταχύτητες σε δρόμους με αυλακώσεις η Χ4 πιθανόν να αποκλίνει ελαφρώς της πορεία της, χωρίς αυτό να συνιστά φυσικά λόγο ανησυχίας. Οι 20άρες ζάντες ναι μεν προσδίδουν στην Χ4 ένα σπορ χαρακτήρα, συμβάλλουν όμως και στον τομέα του χειρισμού, ο οποίος δεν είναι και τόσο αυτονόητος σε μια τόσο απαιτητική κατηγορία, όπως είναι αυτή των SUV.Οι στροφές ακόμη και στο όριο δεν συνιστούν πρόβλημα, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης βρίσκει την ιδανική γραμμή σχεδόν από μόνο του, τη στιγμή που η τετρακίνηση και το σπορ διαφορικό εξασφαλίζουν ιδανική πρόσφυση. Σε ένα τόσο ιδανικό «τεχνολογικό πακέτο» δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση τα φρένα, τα οποία και είναι άκρως αποτελεσματικά, καθώς ακινητοποιούν το βάρους 2 τόνων γερμανικό μοντέλο με την ιδανική κατανομή βάρους 50:50 σε 34,5 μόλις μέτρα (100-0χλμ.).
BMW X4 M40d | |
---|---|
Κινητήρας | εξακύλινδρος /εμπρός εγκάρσια, διπλό τούρμπο |
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι | 4 ανά κύλινδρο/2 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.993 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 326/4.400 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 680/1.750 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 250 |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 4,6 |
Σχέσεις/ κιβώτιο/μετάδοση | 8άρι αυτόματο/τετρακίνηση |
Καύσιμο/χωρητικότητα ρεζερβουάρ | πετρέλαιο/68 |
Κατάλωση (λτ./100χλμ) | 6,4 |
Μήκος/ πλάτος/ύψος (χλστ.) | 4.752/1.938/1.621 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 525-1.430 |
Εκπομπές CO2 γρ./χλμ). | 170 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr