Peugeot 408 Hybrid 225 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
14/4/2023
Μετά την πρώτη ματιά, ήρθε η στιγμή να αναλύσουμε πιο διεξοδικά τα νούμερα του Peugeot 408 Plug-In των 225 ίππων στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και της εγγύησης, καθώς και που βρίσκεται σε σχέση με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 408 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-in hybrid Automatic | Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-in hybrid Automatic | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3 | 1,5 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 3,5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,4 | 6,4 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | 9,8 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,5 | 4,5 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | 6,8 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 625 | 677 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 408 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Κατανάλωση | 81% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 19,5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 17,5 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,1 | 5,8 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 2,1 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,4 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 1,37 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 471 | 485 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 360 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | |
Χώροι | 76% | |||||
Είδος | Plug-In Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 225 | 313 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 204 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 360 | 360 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 250 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,9 | 5,91 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 8,2 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,6 | 3,8 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 4,7 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 64% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 2 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,69 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,85 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,48 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,79 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 50 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 40 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,9 | 19,4 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 18,9 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1781 | 1608 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | 2080 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 225 | 313 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 204 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 360 | 360 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 250 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,1 | 36,1 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | 36,6 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 1,2 | 0,5 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 1,2 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 26 | 12 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 29 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
Τα μοντέλα που εφοδιάζονται με Plug-In συστήματα ξεχωρίζουν για τις καλές επιδόσεις τους που έρχονται σε συνδυασμό με τη χαμηλή ζήτηση καυσίμου και το Peugeot 408 Hybrid δεν αποτελεί εξαίρεση. Συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 4,5 λτ./100 χλμ, όντας η κορυφαία μεταξύ των ανταγωνιστών του, αρκεί ο οδηγός να είναι τυπικός ως προς τη φόρτιση της μπαταρίας που δεν διαρκεί πάνω από 3 ώρες σε wallbox 3,7 kW. Χρυσό μετάλλιο παίρνει και σε συνθήκες ταξιδιού με 6,4 λτ., δείχνοντας ότι γεννήθηκε για περιπέτεια.
Τα πλεονεκτήματα του ρεύματος φαίνονται και στις επιδόσεις. Παρά τα 1.708 κιλά του, το Peugeot 408 Plug-In των 225 ίππων θα πιάσει τα πρώτα 100 χ.α.ω από στάση σε 7,9 δλ, ενώ θα φτάσει από τα 80 στα 120 σε μόλις 4,6 δλ. Μάλιστα οι δυνατές επιδόσεις συμπληρώνονται από τα εξίσου εντυπωσιακά φρένα που χρειάζονται μόλις 36,1 μ για να ακινητοποιήσουν το γαλλικό SUV από τα 100 χλμ./ώρα, όντας το καλύτερο στην κατηγορία.
Το τομέα της ευρυχωρίας φαίνεται ο έντονος ανταγωνισμός που υπάρχει στην κατηγορία, διότι παρόλο που οι αριθμοί του είναι άκρως ικανοποιητικοί και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 2 ενήλικες στις πίσω θέσεις, οι αντίπαλοι του έχουν ακόμα καλύτερους. Πάντως στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παίρνει το αίμα του πίσω, αφού με 471 λίτρα, χάνει την πρωτιά για μόλις 14 λίτρα από το αδερφικό Citroen C5 X.