Peugeot 408 Hybrid 225 PS e-EAT8, Τιμή 23/11/2024: 51 800€
Peugeot 408 Hybrid: Xάνει την κορυφή για λίγο
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Peugeot 408 Hybrid
Το Peugeot 408 είναι μια ιδιαίτερη πρόταση, σε μια εποχή όπου τα SUV κυριαρχούν στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας και με την αισθητική του αναδεικνύει τη premium φιλοσοφία που ακολουθεί η γαλλική εταιρεία. Με τα μηχανικά του μέρη να έρχονται από το 308 ξεκινάει από μια καλή βάση, αλλά δεν είναι αναγκαίο ότι θα είναι αρκετό για να κοιτάξει τα μάτια τους αντιπάλους του.
Μετά την έκδοση των 130 ίππων, δοκιμάσαμε το Peugeot 408 Plug-In των 225 ίππων, το βαθμολογήσαμε και το αξιολογήσαμε στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων, της ασφάλειας, του εξοπλισμού, των εγγυήσεων και της τιμής, ενώ ταυτόχρονα τα συγκρίναμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας, διότι σημασία έχει και πως τα πάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το Peugeot 408 Hybrid των 225 ίππων έπιασε 88%
Μάρκα/Μοντέλο | PEUGEOT 408 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-in hybrid Automatic |
Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-in hybrid Automatic |
||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | ||||
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | ΜΕΣΑΙΑ Plug-In Hybrid AUTO | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Plug-In Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1598 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
225 | 313 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 204 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
8 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
4,5 | 4,5 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
625 | 677 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 408 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
17,5 | 19,5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,4 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 1,37 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 471 | 485 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
7,9 | 5,91 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 8,2 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
223 | 245 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps | 220 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,1 | 36,1 | PEUGEOT 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
51.800 | 41.200 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | 63.700 | MERCEDES C-CLASS C 300e 313ps |
Το Peugeot 408 Plug-In των 225 ίππων δείχνει τα δόντια του στον ανταγωνισμό, αφού καταφέρει να πιάσει βαθμολογία 88%, χάνοντας στα σημεία μόνο από τη Mercedes C 300e.
Σε 2 τομείς το Peugeot 408 Ηybrid βρίσκεται στην κορυφή, ενώ στους υπόλοιπους παραμένει σε υψηλές θέσεις, δείχνοντας τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του.
Συγκεκριμένα χτυπάει πρωτιά στην κατανάλωση και στα φρένα, ενώ τα νούμερα της εργοστασιακής εγγύησης και της χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι αξιοσημείωτα.
Όπως συμβαίνει και στα περισσότερα Plug-In μοντέλα, η τιμή του Peugeot 408 Ηybrid είναι αρκετά αλμυρή, χωρίς όμως να ξεφεύγει από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Σελ. 2 | Peugeot 408 Hybrid 225 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 408 Hybrid 225 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |