VWID.4 GTX 299 PS 77kWh: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
10/4/2023
Ας δούμε μαζί τι βαθμό παίρνει το VW ID.4 GTX σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις. Δεν είναι πουθενά καλύτερο αλλα και πουθενά χειρότερο (ίσως η τιμή αναλογικά να μπορούσα να πούμε πως έχει την χειρότερη αναλογιά). Αυτό δείχνει όπως και στο πρόσφατο συγκριτικό μας με το IONIQ 5 πως σε κατανάλωση υστερεί πολύ.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Id.4 | Καλύτερο Μικρομεσαία SUV Ηλεκτρικό | Χειρότερο Μικρομεσαία SUV Ηλεκτρικό | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 18,6 | 15,1 | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | 25 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 23,6 | 18,9 | MERCEDES EQB 250 190ps 66.5 KWh | 33 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 20,5 | 17,2 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 31 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 326 | 397 | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 226 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Κατανάλωση | 79% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 21 | 26,5 | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77.4 KWh | 10,5 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 7,5 | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 2 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,4 | 1,45 | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 1,33 | LEXUS UX 300e 204ps 54.3 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 543 | 584 | HYUNDAI IONIQ 5 77 KWH 229 PS RWD 229ps 77 KWh | 340 | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | |
Χώροι | 82% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 299 | 408 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 136 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 310 | 760 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 260 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,4 | 4,88 | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 9,65 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,6 | 2,8 | VOLVO XC40 RECHARGE PURE ELECTRIC P8 AWD 408 PS 408ps 78 KWh | 42 | AUDI Q4 e-tron 50 quattro 299ps 82 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 83% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 2 | 7 | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77.4 KWh | 2 | MERCEDES EQA 250 190ps 66.5 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,58 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,85 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,62 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,77 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17 | 18 | AUDI Q4 e-tron 40 204ps 82 KWh | 13 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2224 | 1616 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | 2495 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 299 | 408 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 136 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 310 | 760 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | 260 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37 | 34,3 | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77.4 KWh | 40,7 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 17,6 | 15,8 | MERCEDES EQA 300 4MATIC 228ps 66.5 KWh | 22,4 | MERCEDES EQC 400 4MATIC 408ps 80 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) |
Όπως σε όλα τα ηλεκτρικά, έτσι και στo VW ID.4 GTX, σημαντικό ρόλο παίζει η κατανάλωση και κατ' επέκταση η αυτονομία. Η μπαταρία των 77kWh θα καταφέρει να διανύσει πάνω από 320 χλμ μέχρι να αναγκαστεί ο οδηγός να τη συνδέσει σε φορτιστή, νούμερο που μπορεί να βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο, αλλά είναι και 70 χλμ. κάτω από την πρώτη θέση. Η μέση κατανάλωση κρατιέται στα 20,5kWh/100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη δενθα ζητήσει πάνω 18,6. Πάντως η αυτονομία θα μπορούσε να είναι καλύτερη, αν η VW εφοδίαζε το μοντέλο με ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης ενέργειας και επέτρεπε στον οδηγό να επέμβει.
Στο τομέα των επιδόσεων δεν υπάρχουν περιθώρια για γκρίνιες. Τα 6,4 δλ. που χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 5,6 για το 80-120 είναι εντυπωσιακά και στο διάβασμα και κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Δεν είναι τα κορυφαία που θα βρει κάποιος, αλλά είναι τόσο όσο χρειάζεται για να είναι γρήγορο, χωρίς να απαιτείται μεγάλη εμπειρία για να μην γίνει επικίνδυνο.
Το εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει έως 5 ενήλικες, με κάποιες μικρές θυσίες. Τα 21 εκ. αέρας για τα γόνατα είναι αρκετά, αλλά όχι κορυφαία, ενώ και ο χώρος για το κεφάλι είναι ικανοποιητικός με 6,5 εκ. Σαν οικογενειακό SUV που είναι, έχει και το κατάλληλο πορτμπαγκάζ, με τα 543 λίτρα να είναι μόλις 40 λτ. μακριά από την κορυφή