Για ένα πεντάμετρο και δύο τόνων πολυτελές sedan, η Porsche είναι απίστευτα ευκίνητη. Πραγματικά καλός είναι επίσης ο συνδυασμός κίνησης. Οι πρώτες έξι ταχύτητες του PDK κινούνται με ακρίβεια, με την έβδομη και την όγδοη να είναι μακρύτερες, φέρνοντας στο GTS τελική ταχύτητα 289 χιλιομέτρων. Ναι, το GTS είναι επίσης διαθέσιμο ως Sport Turismo.
Απευθύνεται σε όσους χρειάζονται 20 λίτρα περισσότερο αποθηκευτικό χώρο, 520 αντί για 500 λίτρων ή δεν μπορούν να κάνουν χωρίς ένα μετατρέψιμο πίσω κάθισμα χωρητικότητας 1390 λίτρων. Και αν δεν υπάρχει κάποια κοντινή πίστα, το Panamera GTS μπορεί να είναι αρκετά ωραίο και άνετο. Χάρη στην προσαρμόσιμη απενεργοποίηση των κυλίνδρων, χαλαρώνεις μέσα από την πόλη. Και η ανάρτηση είναι αρκετά δεσμευτική, ακόμη και αν η Porsche είναι μακριά από την αφράτη άνεση μιας S-Class. Ευτυχώς, επειδή αυτός ο ρόλος ταιριάζει περισσότερο στην Panamera.
Συμπέρασμα
Το Panamera GTS εξυπηρετεί ένα πρόβλημα πολυτέλειας. Αν το S δεν είναι αρκετό και το Turbo έχει πάρα πολύ δύναμη, αυτό είναι ο χρυσός μέσος όρος. Η Porsche μπορεί να είναι γρήγορη στην πίστα και άνετη στην καθημερινή ζωή. Εθιστικό!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr