Γράψαμε 100.000 χλμ με το κορυφαίο Peugeot 3008 Hybrid4 των 300 ίππων
Πως είναι 100.000 χλμ με ένα Peugeot 3008 Hybrid4
Το να πηγαινοέρχεσαι καθημερινά στη δουλειά αμιγώς ηλεκτρικά είναι ένα εξαιρετικό στοιχείο από μόνο του, αλλά το ότι πρέπει να «κουβαλάς» ηλεκτροκινητήρα (2 στην περίπτωσή μας) και μια μπαταρία σημαίνει και αρκετά επιπλέον κιλά, κάτι που δεν είναι θετικό. Έτσι, το Peugeot 3008 Hybrid4 είναι αρκετά ευχάριστο σε σύντομες διαδρομές, αφού οι 300 ίπποι του συστήματος και η τετρακίνηση του προσφέρουν εντυπωσιακές δυνατότητες, όμως μόλις φύγει η ηλεκτρική αυτονομία οι 2 τόνοι του φαίνονται.
Το μοντέλο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 40 χιλιόμετρα και μετά παίρνει τα ηνία ο, όχι και τόσο οικονομικός, τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων. Η μέση κατανάλωση που γράψαμε στη δοκιμή διαρκείας των 100.000 χλμ είναι 8,7 λτ./100 χλμ, ένα νούμερο που σίγουρα δεν είναι απαγορευτικό και φυσικά μπορείς στην καθημερινότητα σου να μην καις τίποτα, αφού τα 40 χιλιόμετρα που βγάζει με μία φόρτιση ίσως σου αρκέσουν να πας και να έρθεις στην δουλειά σου, αν είσαι σταμάτα ξεκίνα (εντός πόλης δηλαδή), τα 40 χιλιόμετρα μπορεί να γίνουν και περισσότερα.
Εντυπωσιακό το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων του
Αρκετά όμως με τη κριτική για το βάρος και την κατανάλωση. Τουλάχιστον δεν εφοδιάζεται με συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο CVT για να κάνει τον κινητήρα να «κλαψουρίζει» όπως του Honda CR-V.
Το αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων στο Peugeot μας, το οποίο ήταν σε χρώμα Ultimate Red, έχει αίσθηση και «ήχο» παρόμοιο με ένα DSG, δηλαδή ήταν άνετο και αθόρυβο. Μας ξένισε λίγο το πάτημα της εκκίνησης, για τον παρατεταμένο χρόνο που χρειάζεται για να πάρει μπρος.
Σελ. 2 | Αντέχει στην χρήση, παιχνίδι οι φωνητικές εντολές |