autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αντέχει στην χρήση, παιχνίδι οι φωνητικές εντολές

Αντέχει στην χρήση, παιχνίδι οι φωνητικές εντολές

Διαβάστηκε από 26440 αναγνώστες - 27/8/2024

Μετά από περίπου 92.000 χιλιόμετρα (από τις 31 Μαρτίου 2021), εξωτερικά το αυτοκίνητο της δοκιμής εξακολουθεί να φαίνεται σαν να βγήκε μόλις από την αντιπροσωπία και εσωτερικά είναι σαν καινούργιο, ενώ την καρδία μας έχουν κλέψει τα καθίσματα μασάζ που μας προσφέρουν εξαιρετική άνεση και ξεκούραση στα μακρινά ταξίδια. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 3008 που έχουμε στην κατοχή μας είναι η πλούσια έκδοση GT και διαθέτει και έξτρα εξοπλισμό, με τη συνολική τιμή του να ξεπερνάει τις 57.000 ευρώ.



Μετά από λίγο καιρό μαζί του, μας ήταν πλέον παιχνιδάκι να εισάγουμε φωνητικά στο σύστημα πλοήγησης τα μέρη στα οποία θέλαμε να πάμε, κάτι που διαρκούσε πολύ λιγότερα από το να πληκτρολογήσουμε. Επίσης ο ηλεκτροκινητήρας στο πίσω άξονα μας φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο σε παγωμένους δρόμους, αφού μας έδινε την απαραίτητη πρόσφυση, αλλά όπως συμβαίνει σε πολλά μοντέλα, οι αισθητήρες παρκαρίσματος και απόστασης τα έβρισκαν σκούρα μόλις καλύπτονταν από χιόνι. Ίσως θα έπρεπε η εταιρεία να διαθέσει ένα σύστημα θέρμανσης.

Στιλ παντού, εξαιρετικά ευέλικτο το Peugeot 3008 Hybrid4

Πάντως σε «καθαρές» συνθήκες, τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας λειτουργούν εξαιρετικά καλά. Επίσης τα γραφικά των ενδείξεων στην οθόνη μπορούν να ρυθμιστούν ως ένα βαθμό από τον οδηγό, αλλά πάντα είναι πιο φαντεζί από όσο χρειάζεται. Αυτό ταιριάζει γενικά με την ευρύτερη εικόνα του ταμπλό, όπου το στιλ υπερισχύει της λειτουργικότητας. Η εξαιρετικά φαρδιά κεντρική κονσόλα μοιάζει φτιαγμένη για ζευγάρια που έχουν χωρίσει, ενώ η ορατότητα δεν είναι το δυνατό στοιχείο του μοντέλου.



Πάντως μας άρεσε το τυπικό για την Peugeot μικρό τιμόνι, ο στενός κύκλος στροφής και η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης, παρόλο που μερικοί το θεωρούν πολύ απότομο. Επίσης η δύναμη των προβολέων είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, ενώ στα θετικά βάζουμε και την αρχιτεκτονική των φώτων που υπάρχουν στο εσωτερικό, παρόλο που θα θέλαμε να ανάβουν όταν σβήνει  ο κινητήρας.

Ενδιαφέρον σαν μοντέλο, με ποικιλία κινητήρων για όλα τα γούστα

Το Peugeot 3008 Hybrid4 είναι ένα άκρως ενδιαφέρον μοντέλο. Αν σας αρέσει αλλά πιστεύετε ότι το Plug-In υβριδικό δεν ταιριάζει στη ζωή σας, τότε δεν έχετε παρά να διαλέξετε μεταξύ των κλασικών κινητήρα diesel και βενζίνης (131 ίπποι έκαστος) που διατίθεται.


Βγάζει 40 χλμ με μία φόρτιση, αρκετά για την καθημερινότητα σου
Εξαιρετικό το αυτόματο κιβώτιο και με μικρό κύκλο στροφής!
Η τετρακίνηση προσφέρει πρόσφυση ακόμα και στο χιόνι και 300 άλογα
Τσουχτερή κατανάλωση, αν δεν το φορτίσεις.
Τελικά έχουν εφαρμογή τα Plug in στην Ελλάδα ή είναι μόνο για εταιρικά;

 

Σελ.
1
Γράψαμε 100.000 χλμ με το κορυφαίο Peugeot 3008 Hybrid4 των 300 ίππων
Σελ.
2
Αντέχει στην χρήση, παιχνίδι οι φωνητικές εντολές