Για παράδειγμα, οι προφυλακτήρες δείχνουν πιο ογκώδεις, οι θόλοι των τροχών έχουν το χρώμα του αμαξώματος, οι χειρολαβές των θυρών και οι εξωτερικοί καθρέφτες φέρουν επίσης το χρώμα του αμαξώματος, ενώ η διπλή απόληξη της εξάτμισης και οι «παχιές» ζάντες αλουμινίου κάνουν το προφίλ του 500X ακόμα πιο «καυτό». Στο εσωτερικό την παράσταση «κλέβουν» το look τιτανίου και οι λεπτομέρειες από alcantara στο σπορ τιμόνι και στο κάλυμμα του πίνακα οργάνων. Σαφώς, η τέχνη της διακόσμησης δεν είναι κάτι, που τελειοποιήθηκε τον τελευταίο καιρό στο Τορίνο...
Με σπορ ανάρτηση
Ωστόσο, η ομάδα της FIAT δεν ασχολήθηκε αποκλειστικά με επεμβάσεις στον τομέα της εμφάνισης. Για παράδειγμα, η ανάρτηση χαμήλωσε κατά 13 mm και έχει πλέον μία πιο δυναμική ρύθμιση: Σε συνεργασία με τα νέα, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και το τιμόνι, με την πιο άμεση αίσθηση, το μικρό SUV, που κατασκευάζεται στο Melfi της νότιας Ιταλίας, παρουσιάζει μία πιο επιθετική οδική συμπεριφορά.
Μάλιστα, η FIAT υπόσχεται με τις ζάντες των 19 ιντσών, σε θεωρητικό επίπεδο βέβαια, μεγαλύτερη κάθετη επιτάχυνση έως και κατά 8%, μικρότερη υποστροφή κατά 26% και μικρότερη υπερστροφή κατά 17%.
Πάντως, με το χέρι στην καρδιά, δε θα θέλαμε να δοκιμάσουμε το όριο των οδηγικών ικανοτήτων μας, μέσα σε ένα FIAT 500X Sport. Ειδικότερα, από τη στιγμή, που η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης περιορίζει αισθητά το επίπεδο της άνεσης.
Το tip μας: Ένα 500X στις εκδόσεις Lounge ή Cross δε δείχνει ίσως τόσο δυναμικό εξωτερικά, αλλά είναι πιο προσιτό οικονομικά και στην καθημερινότητα μια πολύ πιο άνετη επιλογή.
Συμπέρασμα
Το FIAT 500X Sport είναι ένα καλό, όχι βέβαια πια τόσο φρέσκο μικρό SUV με αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες. Το πρόγραμμα οδήγησης “Dynamic Plus” ανεβάζει την αδρεναλίνη, αν και η ανάρτηση γίνεται πάρα πολύ σφικτή. Οι σκληροπυρηνικοί οδηγοί και οι φίλοι των FIAT θα τα εκτιμήσουν όλα αυτά.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr