Test 100.000 χλμ Honda CR-V: Πόσο καλό είναι τελικά;
Συγκεκριμένα στο αριστερό μαρσπιέ, στη τραβέρσα και στο μπροστινό άξονα!
Η εταιρία απαντάει ότι είναι εντός των ορίων και δεν υπάρχει πρόβλημα.
«Πεντακάθαρα» τα πιστόνια κι οι βαλβίδες αλλά φθαρμένο κάθισμα οδηγού!
Σκουριά σε αρκετά σημεία μετά από 100.000 χλμ!
H δοκιμή των 100.000 χλμ. του Honda CR-V e: HEV από το περιοδικό AutoBild έφτασε στο τέλος της, αφήνοντας ανάμεικτα συναισθήματα μετά από την αποσυναρμολόγηση του. Το αλάτι που χρησιμοποιούν στους δρόμους της βόρειας Ευρώπης το χειμώνα αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιθετικό ως προς το αμάξωμα του ιαπωνικού SUV. Η αλήθεια είναι ότι μείγμα χλωριούχου ασβεστίου που ρίχνουν στο οδόστρωμα δεν «ξεκολλάει» από το κάτω μέρος ακόμα και με τακτικό πλύσιμο. Βέβαια αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, ενώ η Honda να έπρεπε να προσφέρει καλύτερη αντιδιαβρωτική προστασία του σασί.
Συγκεκριμένα στο αριστερό μαρσπιέ, στη τραβέρσα και στο μπροστινό άξονα!
Οι εμπειρογνώμονες της DEKRA (o μεγαλύτερος αναγνωρισμένος οργανισμός επιθεωρήσεων μηχανοκίνητων οχημάτων στο κόσμο) βρήκαν έντονα σημάδια σκουριάς στο αριστερό μαρσπιέ, κάτι που υποδηλώνει ξεκάθαρα την έλλειψη διαβρωτικής ασπίδας. Δεν ήταν όμως το μόνο σημείο όπου παρατηρήθηκε σκουριά ή η αρχή της, αφού τα καφέ στίγματα εντοπίστηκαν ακόμα στις κεντρικές δοκούς της τραβέρσας, σε κάποιες ακόμα μεταλλικές επιφάνειες και σε αρκετά σημεία του μπροστινού άξονα, όπως βίδες και σημεία συγκόλλησης.
Η εταιρία απαντάει ότι είναι εντός των ορίων και δεν υπάρχει πρόβλημα!
Η Honda απάντησε στην AutoBild ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και δεδομένου της ηλικίας του αυτοκινήτου και τις συνθήκες οδήγησης είναι εντός των ορίων που περίμεναν. Μάλιστα ανέφεραν ότι δεν υπάρχει καν λόγος για άμεση δράση και ότι η εκτεταμένη εγγύηση που προσφέρει, εξασφαλίζει την ηρεμία των πελατών της.
«Πεντακάθαρα» τα πιστόνια κι οι βαλβίδες αλλά φθαρμένο κάθισμα οδηγού!
Ένα ακόμα σημείο που έκοψε βαθμούς από το μοντέλο ήταν το εξαιρετικά φθαρμένο κάθισμα του οδηγού, με την εταιρεία να απαντάει ότι κι αυτή η φθορά είναι αποδεχτή δεδομένων των χιλιομέτρων που έκανε αλλά και του μεγάλου αριθμού των διαφορετικών οδηγών που έκατσαν πάνω του. Εντελώς άλλη εικόνα παρουσιάζουν τα πιστόνια κι οι βαλβίδες, όπου ήταν εξαιρετικά καθαρά και εντυπωσίασαν τους ανθρώπους της AutoBild, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου.
Σελ. 2 | Σχεδιασμένο περισσότερο για κίνηση στην πόλη, πάρα σε αυτοκινητόδρομο |
Σχολιάστε |