autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Σχεδιασμένο περισσότερο για κίνηση στην πόλη, πάρα σε αυτοκινητόδρομο

Σχεδιασμένο περισσότερο για κίνηση στην πόλη, πάρα σε αυτοκινητόδρομο

24/6/2024

Το μοντέλο έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί κυρίως για την αγορά των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, όπου τα περισσότερα όρια ταχύτητας δεν ξεπερνάνε τα 100 χλμ./ώρα. Αυτό φαίνεται και στο τρόπο λειτουργίας του, αφού βολεύεται περισσότερο σε πιο χαλαρές διαδρομές και όχι τόσο σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, ειδικά της Γερμανίας, όπου χάνεται κάθε πλεονέκτημα του υβριδικού συστήματος.



Συγκεκριμένα η AutoBild μέτρησε 9,1 λτ./100 χλμ. κατά τη διάρκεια της δοκιμής των 100.000χλμ, όπου τα περισσότερα χιλιόμετρα έγιναν σε ταξίδια. Όμως δεν είναι μόνο η «δίψα» του σε ανοιχτούς δρόμους που μπορεί να ενοχλήσουν τους επιβάτες, αλλά και η συμπεριφορά του CVT σασμάν-μοτέρ. Σε πιο υψηλές ταχύτητες, ο κινητήρας μπορεί να γίνει αρκετά θορυβώδης, ανεβάζοντας αρκετές «στροφές» χωρίς προφανή λόγο και παραμένοντας εκεί χωρίς ο οδηγός να έχει ζητήσει επιπλέον ώθηση. Μια κατάσταση που μπορεί να στρεσάρει τους επιβάτες και σίγουρα κόβει βαθμούς από την αίσθηση πολυτέλειας.


 
Βέβαια σε επαρχιακούς δρόμους και αστικό περιβάλλον, το Honda CR-V παραμένει ήσυχο, με το ηλεκτροκινητήρα να λαμβάνει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό τα ηνία και την κατανάλωση να πέφτει στα 7 λίτρα.
 
Συμπέρασμα
 
Η αντοχή των εξαρτημάτων του κινητήρα του Honda ήταν εντυπωσιακή, αφού όπως είπαμε τα έμβολα και οι βαλβίδες ήταν σχεδόν πεντακάθαρα. Ωστόσο τα πλεονεκτήματα του υβριδικού συστήματος ως προς την κατανάλωση υπάρχουν μόνο όταν οδηγείται ήρεμα. Ο μεγαλύτερος εχθρός του είναι η σκουριά στο κάτω μέρος, κυρίως βέβαια του αλατιού, και ο μόνος τρόπος για να καταπολεμηθεί αποτελεσματικά είναι η Honda να ενισχύσει την αντιδιαβρωτική προστασία του μοντέλου.
 

Σελ.
1
Test 100.000 χλμ Honda CR-V: Πόσο καλό είναι τελικά;
Σελ.
2
Σχεδιασμένο περισσότερο για κίνηση στην πόλη, πάρα σε αυτοκινητόδρομο