Μετά την ανανέωση μοιάζει περισσότερο με το Civic.
Όλες οι πληροφορίες για το νέο Honda Jazz 1.5 i-VTEC
30/4/2018
Jazz για σκληρό ροκ - Η Honda άκουσε τις φωνές που ζητούσαν έναν πιο ισχυρό κινητήρα κάτω από το καπό του Jazz και δεν έχασε την ευκαιρία και τοποθέτησε τον 1500άρη των 130 αλόγων στο μοντέλο που δέχτηκε παράλληλα facelift.
To ανανεωμένο Jazz θα φοράει έναν καινούργιο κινητήρα 1,500 κ. εκ που αποδίδει 130 άλογα ενώ εξωτερικά μοιάζει πλέον περισσότερο με το Civic, όντας περισσότερο δυναμικό και επιθετικό.
Με το νέο Jazz μπορείς να οδηγήσεις ακόμα και στην αριστερή λωρίδα μιας και τα πρώτα 100 χλμ,/ώρα έρχονται σε μόλις 8,7 δλ, ενώ η τελική αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Βέβαια πρέπει να ανεβάσεις αρκετές στροφές για να ξεδιπλώσει την δύναμή του. Η πλήρης δύναμη βρίσκεται στις 6,600 σ.α.λ και η ροπή των 155 Nm βρίσκεται στις 4,600 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει αρκετό θόρυβο ή καλύτερα… ήχο.
Το Jazz έχει ένα μπάσο, σπορ ήχο που θυμίζει κάτι από GTi. Όπως άλλωστε και στο δρόμο. Το γρήγορο τιμόνι σε συνδυασμό με την ανάρτηση που απορροφά πλήρως τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δημιουργούν ένα οδηγικά ολοκληρωμένο σύνολο που δεν θα απογοητεύσει όσους θέλουν να κινηθούν σε πιο αγωνιστικούς ρυθμούς.
Η θέση οδήγησης από την άλλη μόνο σπορ δεν χαρακτηρίζεται, το κάθισμα είναι μαλακό και αρκετά ψηλά. Οι χώροι βέβαια παραμένουν απ τους κορυφαίους της κατηγορίας ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να κάνουν πραγματικά τα πάντα. Κάτω από τα 4μέτρα κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν διαθέτει τέτοια ευρυχωρία και μεταβλητότητα. Αυτό είναι σίγουρα ένα από τα χαρακτηριστικά που έκαναν το Jazz τόσο αγαπητό, ειδικά από την άλλη μεριά του Ατλαντικού.
Η ποιότητα είναι καλύτερη, εδικά της βαφής, ενώ στο εσωτερικά τα σκληρά πλαστικά είναι ποιοτικά και έχουν άριστη συναρμογή.
Συμπέρασμα
Το Jazz είναι ένα ευρύχωρο μικρό με πολλές δυνατότητες μεταβλητότητας του εσωτερικού. Τώρα όλα αυτά συνδυάζονται με έναν δυνατό κινητήρα που του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις. Μια πολύ καλή εναλλακτική για αγορά μικρού αυτοκινήτου.