Ήρθε το νέο Α6 e-tron! Το Α6 πλέον και ηλεκτρικό
Τέσσερα κινητήρια σύνολα με κορυφαία την έκδοση S6 e-tron των 503 ίππων.
Ανετο και πολυτελές εσωτερικό με 3 οθόνες, γνώριμο από το Q6 e-tron.
Διασκεδαστικό στην οδήγηση και συνάμα πολιτισμένο, με πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Πολύ κοντά με το concept εμφανισιακά, σε τιμές που θα ξεκινούν από τα 62.800 ευρώ στην Γερμανία.
Χωρίς να διαφέρει σημαντικά από το concept car, το Audi A6 e-tron παρουσιάστηκε και παραμένει εξίσου θελκτικό εμφανισιακά. Επιβλητικό σε μέγεθος, με τα «σχιστά» μπροστινά φανάρια LED matrix τεχνολογίας, αλλά και τα πίσω φώτα με 450 στοιχεία OLED, σίγουρα θα τραβήξει τα βλέμματα. Η χαρακτηριστική εμπρόσθια μάσκα της Audi είναι κλειστή, όπως συνηθίζεται στα ηλεκτρικά, και το αμάξωμα αναδεικνύεται πατώντας πάνω σε ζάντες 19 έως 21 ιντσών. Το ηλεκτρικό Α6 e-tron δεν θα αντικαταστήσει το τρέχον θερμικό A6, αλλά από την επόμενη γενιά του τελευταίο θα πάρει την ονομασία Α7,διαχωρίζοντας έτσι το ηλεκτροκίνητο μοντέλο με το μοντέλο που χρησιμοποίει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εστιάζοντας στο ολοκαίνουριο Α6 e-tron, η Audi ανακοίνωσε πως η τιμή του sedan στην Γερμανία θα ξεκινά από τα 62.800 ευρώ για την εισαγωγική έκδοση Sportback, που θα έχει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Για την ισχυρότερη τετρακίνητη έκδοση Quattro η τιμή σκαρφαλώνει στα 79.800 ευρώ. Όπως συνηθίζει η γερμανική μάρκα, αν κανείς θέλει να αποκτήσει το Α6 σε Avant μορφή, θα του στοιχίσει 1650 ευρώ επιπλέον. Στην κορυφαία έκδοση S6, θα κοστίζει τουλάχιστον 99.500 ευρώ.
Τέσσερα κινητήρια σύνολα με κορυφαία την έκδοση S6 e-tron των 503 ίππων
Το Α6 e-tron θα εξοπλίζεται με τρία διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Αρχικά, στην εισαγωγική του έκδοση θα αποδίδει 286 ίππους, εξοπλισμένο με την μικρότερη μπαταρία στην γκάμα του, η οποία και πάλι θα είναι σε θέση να παρέχει 627 χλμ. αυτονομίας. Συνεχίζοντας, το Α6 e-tron performance θα διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 100 kWh, αυξάνοντας την αυτονομία του στα 756 χλμ. και θα παράγει ισχύ 367 ίππων. Η τετρακίνητη βερσιόν, όμως, η οποία βρίσκεται ένα σκαλί κάτω από το κορυφαίο S6, θα αυξάνει την ιπποδύναμη στα 428 άλογα, ικανή για το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. Παράλληλα με τις καλύτερες επιδόσεις, η απόσταση που θα μπορεί να διανύσει θα είναι 716 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του. Όπως πάντα, στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου, το αρχικό «Α» στην ονομασία θα αντικαταστήσει το «S», με το S6 e-tron να διαθέτει 503 «ηλεκτρικούς» ίππους. Στο launch mode μάλιστα, θα μπορεί για μικρό χρονικό διάστημα να μεταφέρει 550 άλογα σε όλους τους τροχούς. Αυτό μεταφράζεται σε 3,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, χωρίς παράλληλα να θυσιάζει μεγάλο μέρος από την αυτονομία του. Και πάλι, στην ισχυρότερη μορφή του, θα είναι σε θέση να διανύσει 675 χλμ. Η τεχνολογία 800-volt προσφέρει δυνατότητα φόρτισης με ταχύτητες φόρτισης έως και 270 kW για τις εκδόσεις με μπαταρία 100 kWh, ενώ η μικρότερη μπαταρία της εισαγωγικής έκδοσης θα μπορεί να φορτίσει με ισχύ ρεύματος 221 kW. Και οι δύο μπαταρίες θα είναι σε θέση να επιτύχουν ποσοστό φόρτισης 80% από 10% σε 21 λεπτά.
Ανετο και πολυτελές εσωτερικό με 3 οθόνες, γνώριμο από το Q6 e-tron.
Αυτό που κατάφερε η Audi να διατηρήσει κρυφό για το Α6 e-tron τόσο καιρό, είναι το εσωτερικό του. Βλέποντάς το για πρώτη φορά μας μοιάζει γνώριμο, όντας πρακτικά όμοιο με το Q6 e-tron. Η μόνη διαφορά είναι πως το ταμπλό βρίσκεται αρκετά πιο χαμηλά, όπως αναμένεται σε ένα πιο χαμηλό αυτοκίνητο. Οι χώροι του είναι ικανοποιητικοί, τόσο για τους μπροστινούς, όσο και για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι δεν θα στριμωχτούν ακόμα κι αν είναι ψηλοί. Τα καθίσματα είναι άνετα και το ταμπλό φέρει τρείς οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 11,9 ιντσών παρέχει πληροφορίες στον οδηγό, ενώ μία μεγαλύτερη οθόνη 14,5 ιντσών εδράζει στο κέντρο. Υπάρχει, όμως, και μία τρίτη 10,9 ιντσών μπροστά από τον συνοδηγό που αποσκοπεί στην ψυχαγωγία του χωρίς να αποσπά τον οδηγό. Ακόμα,το Α6 e-tron μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακούς καθρέφτες, διαθέτοντας κάμερες στα πλάγια του οχήματος και οθόνες στα άκρα του εσωτερικού. Το S6 e-tron ξεχωρίζει στο εσωτερικό με σπορ καθίσματα και λογότυπα του γνωστού «S» της Audi σε διάφορα μέρη στην καμπίνα. Τέλος, όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο του ηλεκτρικού μοντέλου, το A6 e-tron διαθέτει 502 λτ. για τις αποσκευές των επιβατών και στις δύο εκδόσεις, sedan και Avant.
Διασκεδαστικό στην οδήγηση και συνάμα πολιτισμένο, με πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Η Audi θέλει να ικανοποιήσει τους αγοραστές κάθε έκδοσης του μοντέλου. Το Α6 μπορεί να καλύψει «όλα τα γούστα», εφόσον διαθέτει ευχάριστο και διασκεδαστικό χαρακτήρα στην οδήγηση, όντας παράλληλα πολυτελές, άνετο και ήσυχο. Τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να ξεκουράσουν τον οδηγό, καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει αυτόματη διατήρηση λωρίδας και ταχύτητας, αλλά και ρυθμίζει αυτόματα το επίπεδο ανάκτησης του ηλεκτρικού κινητήρα μέσω της επιβράδυνσης του μοντέλου. Αν εξοπλιστεί με την προαιρετική αερανάρτηση, δεν δίνει λανθασμένη αίσθηση ασφάλειας, αλλά αντιθέτως ακολουθεί «κατά γράμμα» τις εντολές του οδηγού. Υπάρχουν τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης και progressive steering, δηλαδή το τιμόνι αποκτά βάρος και πληροφόρηση όταν είναι απαραίτητο.
Συνεπώς, η ηλεκτροκίνητη γκάμα της Audi ενισχύθηκε με το A6 e-tron, το οποίο διαθέτει ποικιλία στα κινητήρια σύνολα που θα καλύψει κάθε ενδιαφερόμενο. Είναι γνωστό πως στο μέλλον η γκάμα αυτή θα ενισχυθεί περαιτέρω, με ακόμα περισσότερες εκδόσεις με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Προς χαρά πολλών φίλων της Audi, μια ακόμη πιο ισχυρή βερσιόν βρίσκεται «στα σκαριά», η οποία θα φέρει τα σήματα RS.