Ο... βράχος με το γκρι χρώμα στοιχίζει (στη Γερμανία) 90.800 ευρώ, ενώ ο μπλε συνάδελφός του 80.220 ευρώ. Αυτό οφείλεται στο εξής: Ο υπεύθυνος των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων της Audi κάπου τα έχασε και εφοδίασε τα αυτοκίνητα με ό,τι διαθέσιμο υπάρχει.
Όχι, πως γυμνά τα Audi SQ5 και το plug-in-Hybrid 55 TFSI e είναι σημαντικά πιο προσιτά. Απλώς, επειδή η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας επιθυμεί να βλέπει αυτοκίνητα με ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 40 km, το Υπουργείο Οικονομικών φορολογεί το e Quattro με μόλις 0,5%, δηλαδή το μισό απ όσο ένα... καθαρόαιμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όποιος παραγγείλει ένα καλά εξοπλισμένο εταιρικό Q5 ως Plug-in-Hybrid, θα φορολογηθεί μόνο με 350 ευρώ το μήνα!
Με 40χλμ. αυτονομία
Όποιος θέλει, μπορεί να οδηγήσει αυτήν την έκδοση μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά, με την Audi να υποστηρίζει πως η αυτονομία του φτάνει τα 40 km, ενώ το εμείς μετρήσαμε 36 km. Έτσι, θα λέγαμε πως αξίζει, αν η διαδρομή για τη δουλειά είναι κάθε φορά το ίδιο μεγάλη και στο γκαράζ της εταιρείας υπάρχει μία πρίζα. Εμείς, έπειτα από την προκαθορισμένη διαδρομή των δοκιμών των 155 km βάλαμε 9,82 λίτρα super αμόλυβδης και φορτίσαμε 11,73 kWh ρεύμα. Όλα αυτά κόστισαν 16 ευρώ. Ο εξακύλινδρος diesel κινητήρας του SQ5 κατανάλωσε στην ίδια διαδρομή 9,95 λίτρα καυσίμου, που μεταφράζονται σε 12,24 ευρώ.
Και ποιος κινητήρας είναι πιο διασκεδαστικός στον δρόμο; Ξεκάθαρα, ο εξακύλινδρος του SQ5 που ορμά με σφοδρότητα προς τα εμπρός. ¶λλωστε, τα 750 Nm της ροπής δεν είναι λίγα, ενώ και ο (τεχνητός) ήχος είναι προκλητικός.
Η υβριδική έκδοση δεν μπορεί να είναι τελείως ανταγωνιστική. Έχει βέβαια τα 500 Nm ροπής, αλλά δεν είναι τόσο δυναμική, ενώ με τα 2.142 kg της είναι κατά 29 kg βαρύτερη από το SQ5. Ταυτόχρονα, η συνεργασία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα δεν είναι αψεγάδιαστη. Επομένως, δικαιολογημένα μας εντυπωσιάζει η υβριδική έκδοση μόνο σε φορολογικό επίπεδο.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr