Ουσιαστικά η υπόθεση στη Volvo είναι πολύ απλή. Ήδη πριν από λίγα χρόνια οι Σουηδοί αποφάσισαν να κατασκευάζουν αποκλειστικά και μόνο τετρακύλινδρους κινητήρες. Επομένως, δεν θα ήταν τόσο δύσκολο να βρούμε στην περίπτωσή τους τον πιο ταιριαστό κινητήρα...
Τελικά, όμως, ήταν. Γιατί το V60 είναι διαθέσιμο στη Γερμανία μεν με τιμή, που ξεκινά από τα 38.100 ευρώ, αλλά οι βενζινοκινητήρες είναι τρεις (με 190, 250 και 310 PS), οι diesel δύο (με 150 και 190 PS), οι plug-in-υβριδικές εκδόσεις είναι δύο (με 340 και 390 PS), ενώ υπάρχουν επιπλέον και δύο εκδόσεις, ενισχυμένες από τη θυγατρική Polestar (plug-in με 405 PS, βενζίνης με 253 PS και diesel με 200 PS). Και τώρα, τι κάνουμε; Ερχόμαστε πιο κοντά στην υπόθεσή μας με σύνεση. Και επιλέγουμε το επίπεδο ισχύος των 190 PS για το βενζινοκινητήρα και τον diesel, αν και η συγκεκριμένη diesel έκδοση, με το βάρος των 1,7 τόνων είναι σοβαρά υπερφορτωμένη.
Σε αυτό το ζευγάρι προσθέτουμε στο πλαίσιο της δοκιμής μας και το T8 Polestar, αφού η Volvo δε διέθετε τη μικρότερη plug-in έκδοση. Την πρώτη έκπληξη τη βιώσαμε ήδη έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδρομής μέτρησης της κατανάλωσης. Η υβριδική έκδοση, παρά την καθόλου αδιάφορη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των περίπου 40 km και την αυξημένη ισχύ (405 PS), έχει την πιο οικονομική κατανάλωση, τουλάχιστον εφόσον δε συνυπολογιστεί η κατανάλωση ρεύματος (6,6 kWh/100 km). Δηλαδή, χρειάζεται μόλις 6,5 λίτρα super αμόλυβδης, τη στιγμή που η diesel έκδοση απαιτεί 0,2 λίτρα περισσότερα και η βενζινοκίνητη φτάνει κατά μέσο όρο τα 8,6 λίτρα. Έτσι, για μας είναι ξεκάθαρο πως α) με ένα V60 ευχαριστιέται κανείς οδήγηση και β) με το βλέμμα στα έξοδα, το βενζινοκίνητο V60 είναι η καλύτερη επιλογή. Τώρα, αν δεν πρόκειται μόνο για τα χρήματα, το Polestar αξίζει την... αμαρτία. Πολύ απλά...
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr