Εξέχουσες Κυρίες

Διαβάστηκε από 29204 αναγνώστες - 28/9/2019

Δεν καταλάβατε τίποτα; Λογικό, καθώς θα τα κατάφερναν μόνο μηχανολόγοι-μηχανικοί. Ας μεταφράσουμε, λοιπόν, τα παραπάνω... ακαταλαβίστικα ως εξής: Ο μικρός τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει σχεδόν όσο η πιο αδύναμη εκδοχή του οκτακύλινδρου της AMG, ωστόσο επιταχύνει την A 45 S από στάση ως τα 100 km/h σε ακριβώς 4,0 δευτ.



Αν μάλιστα, ο οδηγός της παραγγείλει το πακέτο “AMG driverΆs package”, θα έχει τη δυνατότητα να κινείται ακόμα και με 270 km/h (μην ξεχνάτε ότι στη Γερμανία, σε πολλά τμήματα των αυτοκινητοδρόμων δεν ισχύει κάποιο όριο ταχύτητας), φτάνοντας στο επίπεδο πολλών άλλων ονομαστών προτάσεων. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα: Η νέα Porsche Cayman GT4 των 420 PS χρειάζεται 4,4 δευτ. για το σπριντ από στάση έως τα 100 km/h…



Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση η Mercedes-Benz, έπειτα από τις πρωτότυπες δοκιμές των τελευταίων ετών, βρήκε μία συμπαθητική μέση οδό. Οι A 45 και CLA 45 παραμένουν εξαιρετικά διακριτικές – και δείχνουν στους οπαδούς της φίρμας, τι είναι και τι μπορούν να κάνουν. Οι θηριώδεις εισαγωγές αέρα της φοβερά γρήγορης οικογένειας (τα «45άρια» θα τα δούμε εν καιρώ επίσης στις CLA Shooting Brake, GLA και GLB) και το σπόιλερ οροφής της A-Class ταιριάζουν σε κάθε περίπτωση με τα 400 PS.



Είναι σαφές, ότι αυτή η απόλαυση δε θα διατίθεται δωρεάν. Η Mercedes-Benz δεν ανακοίνωσε τις τιμές ακόμη, αλλά αυτές δεν προβλέπεται να ξεκινούν κάτω από τα 50.000 ευρώ στη Γερμανία. Πολλά τα χρήματα, αλλά όχι πάρα πολλά για το νέο μέτρο σύγκρισης για τα μικρομεσαία σπορτίφ αυτοκίνητα.



Συμπέρασμα
Η πρώτη γενιά των “45” της AMG ήταν πιο γρήγορη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τώρα υπάρχει περισσότερη ισχύς, περισσότερα πολυμέσα και περισσότερο αυτοκίνητο. Φυσικά με σχετικά περισσότερα χρήματα...
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει