autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Mercedes G-Class: Ο off-road θρύλος συνεχίζεται ακόμα πιο ανανεωμένος!

Διαβάστηκε από 12774 αναγνώστες - 3/11/2024
Mercedes G-Class: Ο off-road θρύλος συνεχίζεται ακόμα πιο ανανεωμένος!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με εμφάνιση που δεν ξεφεύγει από τη φιλοσοφία της, παραμένει επιβλητική
Με μεγαλύτερες οθόνες στο εσωτερικό και λογισμικό MBUX!
Mε 367 άλογα η βασική έκδοση, 449 η G500 αλλά χωρίς 8κύλινδρο μοτέρ.
Κορυφαία η 63 AMG με 585 άλογα, 850Nm ροπής και νέες αναρτήσεις!

Με εμφάνιση που δεν ξεφεύγει από τη φιλοσοφία της, παραμένει επιβλητική

Με πάνω 40 χρόνια να ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, η Mercedes G-Class θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο δεινόσαυρος της αυτοκίνησης. Μόνο που σε αντίθεση με τα προϊστορικά όντα, όχι μόνο δεν εξαφανίζεται αλλά συνεχίζει να ανανεώνεται στα σημεία, όντας πιο σύγχρονη από ποτέ.

Με τα αφεντικά της εταιρείας να έχουν αναφέρει ότι η τελευταία Mercedes θα είναι μια G-Class, επιμένει να απαρνείται την ηλεκτροκίνηση, με τη νέα γενιά να συνεχίζει να ξεχωρίζει για την τετραγωνισμένη εικόνα της. Βέβαια οι σχεδιαστές της εταιρείας, αυτή την φορά δεν αρκέστηκαν σε νέας σχεδίασης ζάντες και καινούργιες χρωματικές επιλογές, αλλά βελτίωσαν τον συνολικό συντελεστή οπισθέλκουσας, κάνοντας τις μπροστά κολώνες ελαφρώς στρογγυλωμένες και προσθέτοντας μια μικροσκοπική αεροτομή πάνω από το παρμπρίζ.   

Με μεγαλύτερες οθόνες στο εσωτερικό και λογισμικό MBUX

Στην καμπίνα συναντάμε νέο ταμπλό, με μεγαλύτερες ενσωματωμένες οθόνες, οι οποίες τρέχουν την τελευταία έκδοση του MBUX. Μάλιστα το λογισμικό διαθέτει κάποια γραφικά που είναι αποκλειστικά διαθέσιμα μόνο στις G-Glass. Επίσης η κεντρική κονσόλα είναι μεγαλύτερη, με περισσότερους χώρους, κλιματιζόμενες ποτηροθήκες κι αρκετές θύρες USB, ενώ οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν οθόνες και το δικό τους σύστημα ψυχαγωγίας που είναι το ίδιο με της S-Class.

Mε 367 άλογα η βασική έκδοση, 449 η G500 αλλά χωρίς 8κύλινδρο μοτέρ

Η ψυχαγωγία του οδηγού, από την άλλη, εξασφαλίζεται από τους νέους κινητήρες, οι οποίοι διαθέτουν ήπια υβριδικά συστήματα. Συγκεκριμένα ενισχύονται από έναν ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και 200Nm ροπής, που μηδενίζει την όποια «καθυστέρηση» υπήρχε από το πάτημα του γκαζιού μέχρι το «άρπαγμα» του κινητήρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία παραμένει πιστή στο πετρέλαιο, παρά την τάση της εποχής! Έτσι στην εισαγωγική έκδοση (G 450d) βρίσκουμε έναν 3λίτρο diesel κινητήρα 367 ίππων, ενώ η G500 χάνει το οκτακύλινδρο μοτέρ της και στη θέση του βρίσκεται ένας σε σειρά εξακύλινδρος 3λιτρος κινητήρας 449 ίππων, με την τελική και των 2 εκδόσεων να ακουμπάει τα 210 χλμ./ώρα.

Κορυφαία η 63 AMG με 585 άλογα, 850Nm ροπής και νέες αναρτήσεις

Οκτακύλινδρο μοτέρ συναντάμε στην κορυφαία έκδοση AMG G 63, όπου αποδίδει 585 ίππους και 850 Νm ροπής, προσφέροντας δυνατές επιδόσεις στο θηριώδες μοντέλο. Συγκεκριμένα θέλει 4,3 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του «αγγίζει» τα 240 χλμ./ώρα, ενώ εφοδιάζεται με νέο σύστημα αναρτήσεων. Το AMG Ride Control, όπως ονομάζεται, είναι ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα για βελτιωμένη οδηγική άνεση και αυξημένη οδηγική ασφάλεια, που προσφέρει εξαιρετική ευστάθεια στις γρήγορες καμπές και ακόμα μεγαλύτερη πρόσφυση εκτός δρόμου.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε