autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mini Cooper Countryman C: Σπορτίφ και ευέλικτο

Mini Cooper Countryman C: Σπορτίφ και ευέλικτο

28/10/2024

Συνολική ισχύς 170 ίππων και ροπή στα 280 Νm
Αγρια συμπεριφορά με την λειτουργία Go-Kart Plus
Εντυπωσιάζει το εσωτερικό και τα πολυτελή υλικά
Upgrade με τον εξοπλισμό John Cooper Works

Συνολική ισχύς 170 ίππων και ροπή στα 280 Νm

Η ονοματολογία του Mini συνηθίζει να υποδεικνύει την έκδοση του εξοπλισμού, έτσι και το C, για το οποίο πρόκειται το μοντέλο του βασικού εξοπλισμού. Για την κίνηση του Mini Countryman C, υπεύθυνος είναι ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,5 λτ. , ο οποίος έχει δυναμική 156 ίππων.

Ακόμη, υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με επιπρόσθετη δύναμη 27 ίππων. Η συνολικής ισχύς ανέρχεται στα 170 άλογα και η ροπή στα 280 Nm, ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 212 χλμ./ ώρα. Η λειτουργία «Sport» του συγκεκριμένου μοντέλου (η οποία ονομάζεται ως Go-Kart) θέλει χρόνο για να την καταφέρετε.

Όταν πατάτε δυνατά το πεντάλ του γκαζιού, ο κινητήρας ανεβάζει στροφές στο φουλ, προτού η εντολή μεταβιβαστεί στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο αλλάζει σε επτά σχέσεων. Όσον αφορά τις υψηλές ταχύτητες, όλα βαίνουν άρτια έως τα 190 χλμ./ ώρα. Από και ως την τελική των 212 χλμ./ ώρα, υπάρχει ένα κάποιο… ζόρι, το οποίο βοηθάει να μετριαστεί η τεχνολογία της λειτουργίας «boost».

Αγρια συμπεριφορά με την λειτουργία Go-Kart Plus

Στα της οδηγικής συμπεριφοράς, το Mini Countryman C έχει μια σφιχτή αλλά όχι πολύ σκληρή προσαρμοστική ανάρτηση και ένα άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Μάλιστα, μπορεί να γίνει ακόμη πιο «σκληρό» στη λειτουργία «Go-Kart Plus». Από την άλλη, έτσι εξασφαλίζεται μια πιο γρήγορη οδήγηση στις στροφές, καθώς και συγκρατείται το -επεμβατικό- ESP.

Ακόμη, οι αλλαγές ταχυτήτων του DSG είναι πολύ πιο καθαρές. Ωστόσο, λόγο του μεταξονίου και του βάρους του Countryman, αυτό δεν αρκεί για την εμπειρία Go-Kart. Αν επιθυμείτε κάτι πιο διακριτικό από την άλλη, μπορείτε να επιλέξετε τη λειτουργία «Core». Ακόμη, προσφέρεται και η «πράσινη» λειτουργία, η οποία αποτελεί την ανανέωση του Eco, η οποία ξεχωρίζει για την εξοικονόμηση στα καύσιμα.

Εντυπωσιάζει το εσωτερικό και τα πολυτελή υλικά

Στα του εσωτερικού, η Mini έχει πραγματοποιήσει σημαντικές αλλαγές. Οι εναλλασσόμενοι διακόπτες (που η εταιρεία… δανείστηκε από αυτούς που υπάρχουν στο κοκπιτ ενός αεροπλάνου, έχουν σχεδόν εξαφανιστεί. Το χαρακτηριστικό κόκκινο κουμπί εκκίνησης έχει τοποθετηθεί κάθεται και περιστρέφεται αντί να πιέζεται.

Επιπλέον, ο διακόπτης λειτουργίας οδήγησης έχει μεταλλαχθεί σε κουμπί «Experience», το οποίο δεν αρκείται μόνο στο να συνδέει τον οδηγό με τις λειτουργίες των προγραμμάτων και λειτουργιών οδήγησης, αλλά αποτελεί και την μονάδα ελέγχου για αυτό που η ίδια η Mini αποκαλεί ως «καθηλωτική εμπειρία οδήγησης ».

Η φωτιστική λειτουργία του μοντέλου, ο ήχος και τα γραφικά της εικόνας στην οθόνη αλλάζουν και οι επιβάτες «απορροφώνται» στον κόσμο του Mini. Ακόμη, υπάρχει και η λειτουργία «Balance», η οποία ενεργοποιεί τη λειτουργία μασάζ στα ηλεκτρικά σπορ καθίσματα. Τέλος, τα υλικά τα οποία χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό εντυπωσιάζουν χάρη στην υψηλή ποιότητά τους.

Upgrade με τον εξοπλισμό John Cooper Works

Από εκεί και πέρα, αρχίζουν οι διαφοροποιήσεις στις εκδόσεις καθώς και τις τιμές αυτών. Ο εξοπλισμός John Cooper Works, ο οποίος παρέχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, σύστημα συναγερμού, καθίσματα άνεσης, οθόνη head-up display και εκτεταμένες ρυθμίσεις Experience, αλλά και μια πιο σπορ εμφάνιση μέσα κι έξω από το μοντέλο, ανέρχεται από τα 48.260 ευρώ (στη Γερμανική αγορά).

Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει η λειτουργία εντολών «Hey, Mini», καθώς και η δυνατότητα ελέγχου των λειτουργιών μέσω φωνητικών εντολών, όπως αυτή του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης. Λειτουργίες όπως το άνοιγμα των παραθύρων όμως εμφανίζουν την αδυναμία του συστήματος και την μη ευελιξία αυτού.

Εν κατακλείδι, πρόκειται για ένα αρκετά σπορτίφ, ευέλικτο και καλοφτιαγμένο μοντέλο. Όμως, η λειτουργία του κάποιες φορές υστερεί αρτιότητας και η τιμή του είναι υψηλή.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε