Αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις θα κυκλοφορήσει η επόμενη Mercedes C-Class, μιας και δεν προκύπτει αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ή αυτοκίνητο μόνο με κινητήρες καύσεις.
Η πέμπτη γενιά μοντέλων Mercedes C-Class (W206) είναι προ των πυλών. Το compact premium αυτοκίνητο της Daimler θα λανσαριστεί μέσα στο 2021, έχοντας αρκετά διαφοροποιημένο χαρακτήρα σε σχέση με τους προκατόχους του, όσον αφορά το κινητήριο σύνολό του. Αντιθέτως, σε σχέση με την εμφάνιση, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κινείται πάνω στις κλασικές αξίες της.
Τα μεγάλα «αδέρφια» Mercedes E- και S-Class αποτελούν πηγή έμπνευσης για το design αλλά και το infotainment της νέας C-Class. Ήδη, μάλιστα, έχει κυκλοφορήσει φωτογραφικό υλικό που καθιστά σαφές ότι το προσεχές μοντέλο θα ξεχωρίζει για τον δυναμικό του χαρακτήρα, ενώ και τα σχέδια της Auto Bild καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Το επί του παρόντος κάπως μπαρόκ σχήμα αναμένεται να υποχωρήσει και να δώσει την θέση του σε σχήμα με έντονες γραμμές. Αν παρατηρήσει κανείς προσεκτικά, διαπιστώνει ότι πρόβολος ίσως μοιάζει με την πρόσφατα ανανεωμένη E-Class. Το πίσω μέρος, ειδικότερα, με τους νέους διπλούς πίσω προβολείς προσδίδει ανανεωμένη αίσθηση στο αυτοκίνητο.
Αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό της νέας C-Class, διότι πιθανώς τα πάντα να έχουν ψηφιοποιηθεί στα πρότυπα της μελέτης EQS και της καμπίνας στην S-Class. Μια μεγάλη οθόνη αφής αντικαθιστά την κεντρική κονσόλα και τους διακόπτες. Η μικρή οθόνη παραμένει μπροστά από το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων (head up display) εκτείνεται πλέον σε μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής.
Η μεγάλη ανατροπή, ωστόσο, έχει να κάνει με τους κινητήρες. Στην επόμενη Mercedes C-Class όλοι οι κινητήρες καύσης θα είναι «εξηλεκτρισμένοι». Εξάλλου, η γερμανική μάρκα έχει γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να δώσει ηλεκτρικό χαρακτήρα σε όλα τα αυτοκίνητά της, συνεπώς η C-Class δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα εγκατασταθεί απευθείας στο κιβώτιο ταχυτήτων θα εξασφαλίζει 15 κιλοβάτ περισσότερη ισχύ και θα αυξήσει τη μέγιστη ροπή κατά 180 Nm για τον βενζινοκινητήρα ή 200 Nm για τον diesel κινητήρα. Με τον τρόπο αυτό θα μειωθεί και η κατανάλωση καυσίμου, με στόχο της Mercedes να φτάσει και το 10%.
Αναμένεται να υπάρχουν αρκετές εκδόσεις plug-in hybrid μοντέλων, ωστόσο μάλλον δεν θα δούμε αμιγώς ηλεκτρική Mercedes C-Class. Παράλληλα, νέα εποχή ξεκινά και στο παράγωγο C 63 της AMG. Οι μεγάλοι κινητήρες εκεί φαίνεται πως μένουν στο παρελθόν με το πιο σπορ C-Class να έρχεται για πρώτη φορά με έναν τετρακύλινδρο.
Η νέα Mercedes C-Class θα κυκλοφορήσει το 2021 και άπαντες περιμένουμε την επίσημη παρουσίαση για να βγάλουμε ασφαλέστερα συμπεράσματα.