Το Renegade των 120 PS συναντά το Compass των 170 PS, με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη και την τετρακίνηση. Ανάμεσά τους υπάρχει μία διαφορά που ξεπερνά τις 10.000 ευρώ (στη Γερμανία).
Είτε Renegade, είτε Compass, αυτοί οι δύο ισχυροί χαρακτήρες είναι περιπτώσεις για εραστές με κλίση στην ατομικότητα, έτσι λοιπόν η ποιότητα κατασκευής δείχνει περισσότερο υποδεέστερη, ενώ η τεχνολογική βάση, πολύ... banal. Παρόλ αυτά, είναι ακριβώς το εκκεντρικό Renegade αυτό που στην καθημερινότητα είναι πιο διασκεδαστικό. Παρά λοιπόν, όλες τις προκαταλήψεις, το ψηλό Renegade διαχειρίζεται με ευκολία την κυκλοφορία και συμπεριφέρεται σαν ένας καλός παλιόφιλος.
Αναποφάσιστο το αυτόματο κιβώτιο του Compass
Το Compass, είναι κατά 12 cm μακρύτερο σε μήκος, πλεονέκτημα, που όμως, χάνεται κάτω από το επίπεδο πίσω παρμπρίζ. Τι μένει; Σε μία πίσω σειρά καθισμάτων, που βρίσκεται στη θέση της, ένας μεγάλος χώρος αποσκευών. Η τετρακίνηση στο πλαίσιο της καθημερινότητας, απλώς αυξάνει το βάρος. Tο δε, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσων, είναι αναποφάσιστο και η επιπλέον ισχύς των 50 PS δε γίνεται καθόλου αντιληπτή. Ενώ το Compass θα ήθελε να συμμετέχει στη μεσαία κατηγορία με συστατικά μικρών αυτοκινήτων, το Renegade παραμένει πιστό. Ως αυθεντικός τύπος με υψηλή αξία αναγνώρισης, στον οποίο ευχαρίστως θα συγχωρούσε κάποιος μερικές μικροαδυναμίες. Έτσι, η νίκη καταλήγει στο τέλος στο μικρό Jeep.
Συμπέρασμα
Σπάνια προκύπτει η ετυμηγορία τόσο ξεκάθαρα. Το απλό Renegade κερδίζει σαφώς. Παραβλέποντας, επίσης, τις λεπτομέρειες του εξοπλισμού, που αυξάνουν την τιμή.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr