Το μικρότερο CX-3 ανήκει στα μικρά μοντέλα της κατηγορίας την ώρα που, το coupe πίσω μέρος, και το μικρό μεταξόνιο του μειώνουν τους χώρους. Αποτέλεσμα, ο χώρος αποσκευών θα φιλοξενήσει μία βαλίτσα λιγότερη σε σχέση με αυτόν του μεγάλου αδερφού. Το εσωτερικό του CX-3 δείχνει πιο συμπαθητικό, ως συνήθως με το στροφόμετρο στο κέντρο του πίνακα οργάνων, αλλά και μία μικρή οθόνη 7 ιντσών. Με αξιόπιστο κινητήρα παλιάς σχολής: Ο παλαιάς κοπής (χωρίς τη mild hybrid υποστήριξη), ακούγεται δυναμικός από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του και εξασφαλίζει δυνατή ώθηση στο μικρό SUV, την ώρα που η σφικτή ανάρτηση το κάνει να συμπεριφέρεται στο δρόμο σαν ένα ευκίνητο μικρομεσαίο, καθώς ζυγίζει μόλις 1.310 κιλά.
Το CX-30 είναι μακρύτερο σε μήκος, πιο ευάερο και έχει μία φυσιολογικού μεγέθους πίσω σειρά θέσεων, ενώ στο ταμπλό υπάρχει και κεντρική οθόνη 8,8 ιντσών. Από κει και πέρα μπαίνει πιο «γεμάτα» στη στροφή και η ανάρτησή του λειτουργεί, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, με μεγαλύτερη ωριμότητα. Όποιος θελήσει να αποκτήσει κάτι περισσότερο από τα βασικά, έχει ως πρώτη επιλογή την έκδοση Selection, που είναι ακριβότερη κατά 1.500 ευρώ, ώστε να μπορεί να παραγγείλει τις ζάντες των 18 ιντσών (500 ευρώ), το δερμάτινο σαλόνι (1.500 ευρώ) ή το «πακέτο» design. Παρόλ αυτά, το μεγαλύτερο SUV, με παρόμοιο εξοπλισμό, είναι μόνο κατά 1.500 ευρώ πιο ακριβό από το μικρότερο.
Συμπέρασμα
Επειδή οι πελάτες της Mazda προτιμούν τις ανώτερες εκδόσεις, το CX-30 είναι η καλύτερη επιλογή αγοράς.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr