Πέρα λοιπόν από το αποδεδειγμένα καλό KIA Sportage, οι Κορεάτες έριξαν στην αγορά και το KIA XCeed, ένα υπερυψωμένο μικρομεσαίο. Είναι μία εναλλακτική;
Σε μήκος απέχει το XCeed με τα 4,40 m του κατά περίπου 9 cm από το... αγαπημένο αδερφάκι του και με ύψος 1,48 m βρίσκεται κατά 15 cm πιο κοντά στο έδαφος. Η αύξηση του ύψους του καθίσματος κατά 58 cm κρίνεται μέτρια, επιβάτες με φυσιολογικό σωματότυπο, βέβαια, χωρούν με άνεση εκεί, αλλά πολύ πιο άνετη είναι η κατάσταση στο ύψους 70 cm κάθισμα του Sportage. Στο cockpit οι διαφορές παραμένουν πολύ μικρές, και πιο συγκεκριμένα, στις ίντσες των οθονών.
Πιο ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες το Sportage
Μόλις στη δεύτερη σειρά θέσεων καταφέρνει το Sportage να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα του σχήματος των SUV. Πρόκειται για ένα πλεονέκτημα, το οποίο δε θα υπερτιμήσουμε, αφού σε όλην την Ευρώπη, μέσα στα αυτοκίνητα κάθονται κατά μέσο όρο 1,5 άτομα. Επίσης, στο χώρο αποσκευών του Sportage χωρά μία μεγάλη τσάντα περισσότερο σε σχέση με ό,τι μπορεί να χωρέσει στο XCeed.
Πιο άνετο το XCeed
Το υπερυψωμένο μικρομεσαίο έχει πιο μαλακή ανάρτηση και αποπνέει έναν πιο φιλικό προς την οικογένεια χαρακτήρα σε σχέση με το σαφώς πιο σφικτό και, εν μέρει, πεισματάρικο Sportage. Εκτός αυτού, τα 136 πετρελαιοκίνητα PS έχουν πιο εύκολη δουλειά με το ελαφρύτερο XCeed. Κάτι αντίστοιχο ισχύει για τα δύο αυτοκίνητα στο ταμείο, μιας και σχεδόν 6.000 ευρώ εξοικονομούν στη Γερμανία οι πελάτες του XCeed κατά την αγορά του.
Συμπέρασμα
Το XCeed καταφέρνει και αποφεύγει τον αχρείαστο όγκο και το βάρος ενός SUV, εξασφαλίζοντας έτσι την επικράτηση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr