Νέο MG HS, ένα προσιτό οικογενειακό SUV
Με ισχύ 170 ίππων, πάει άνετα ως τα 200 χλμ. /ώρα
Μεγαλύτερο κατά 10% από το προηγούμενο το πορτμπαγκάζ στα 507 λτ.
Είναι η πρόταση για όσους έχουν χαμηλό μπάτζετ
Λανσάρεται το φθινόπωρο από 27.990 ευρώ
Ένα SUV για όλη την οικογένεια το οποίο δεν «θα σας κοστίσει τα μαλλιοκέφαλά σας»; Εκεί που για τους πελάτες της Volkswagen, η απάντηση βρίσκεται στα μεταχειρισμένα, ένα νέο μοντέλο έρχεται - ξανά - από την Ανατολή και συγκεκριμένα από την Κίνα. Προσοχή όμως, διότι αυτή την φορά δεν μιλάμε για τους «νέους παίκτες» της Κινεζικής αγοράς. Όχι, δεν πρόκειται ούτε για την BYD, ούτε για την Xpeng αλλά ούτε και για κάποια άλλη εκ των εταιρειών που μας έχουν συνηθίσει.
Τώρα, είναι σειρά των κατασκευαστών της MG να έρθουν στο προσκήνιο, καθώς μας γνωρίζουν το νέο τους δημιούργημα, το ZS. Πρόκειται για την πλέον παλαιά εταιρεία της Ασίας, καθώς ιδρύθηκε πάνω από έναν αιώνα πριν στην Αγγλία και εδώ και κάποια χρόνια «μετανάστευσε» στην Κίνα. Πλέον, γνωστή και ως η «Volkswagen της Aπω Ανατολής», μιας και προσφέρει στιβαρά αυτοκίνητα σε προσιτές τιμές, η MG θέλει να πράξει αντίστοιχα και με το καινούργιο HS. Μάλιστα, στοχεύουν στο να ακολουθήσουν την εμπορική πορεία του Tiguan, του... Golf (ελέω αριθμού πωλήσεων) των SUV, μα με τιμή που θα έβρισκε κανείς το γερμανικό μοντέλο μόνο ως μεταχειρισμένο. Πιο συγκεκριμένα, η νέα γενιά του μοντέλου ξεκινά το λανσάρισμά της το φθινόπωρο, με τιμή εκκίνησης στη Γερμανία από 27.990 ευρώ.
Με ισχύ 170 ίππων, πάει άνετα ως τα 200 χλμ. /ώρα
Η εταιρεία βασίζεται στην τεχνογνωσία της SAIC, του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανίας στον οποίο υπάγεται, προσφέροντας σε μια μέση οικογένεια ένα SUV στα αντίστοιχα κριτήρια. Ο σχεδιασμός του είναι ευχάριστος αλλά και διακριτικός, τα υλικά που έχουν επενδυθεί είναι απλά και ικανοποιητικά, όπως ικανοποιητική και απροβλημάτιστη χαρακτηρίζεται η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εκτός από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα κυκλοφορήσει ένα plug-in υβριδικό με μπαταρία XXL, η οποία, όπως επισημαίνει η εταιρεία, θα παρέχει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων και συνολική αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,5 λτ. έχει ισχύ 170 ίππων και 275 Nm ροπής. Σημειώνει τα 0-100 χλμ. ώρα σε 9,4 δλ. και μπορεί να «πιάσει» ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα με σχετική άνεση. Η ανάρτηση είναι άνετη, το τιμόνι ακριβές και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη λειτουργεί διακριτικά. Ωστόσο, το MG HS έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας εξυπηρετεί στο δρόμο. Το HS είναι ένα μοντέλο που «συμπαθεί» την χαλαρή οδήγηση (αφήστε δε που έτσι θα μετριάσετε και την παρεμβατικότητα των οδηγικών βοηθημάτων).
Μεγαλύτερο κατά 10% από το προηγούμενο το πορτμπαγκάζ στα 507 λτ.
Παρά την έντονη παρουσία τους, τα οδηγικά βοηθήματα παραμένουν χρήσιμοι για τον οδηγό κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής, στον έλεγχο της απόστασης, στην ορατότητα κατά μήκος και πλάτος στην καθημερινότητα. Επιπλέον, παρουσία έχει πλέον και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και συνοδεύεται από μια μεγάλη οθόνη αφής, στην οποία εκτελείται το μεγαλύτερο μέρος των λειτουργιών. Σε αντίθεση με το Tiguan, το HS διατηρεί κάποια από τα κλασικά κουμπιά, τόσο στο τιμόνι, όσο και τριγύρω από αυτό, τα οποία εκτελούν αρκετά σημαντικές λειτουργίες. Ακόμη, η μπροστινή κολόνα φιλοξενεί μια κάμερα, δουλειά της οποίας είναι να παρακολουθεί την προσοχή που επιδεικνύει ο οδηγός κατά τη διάρκεια που κυκλοφορεί στους δρόμους.
Σε ό,τι αφορά τα της καμπίνας, οι επενδύσεις που έχουν γίνει είναι αρκετά ικανοποιητικές. Aλλωστε, έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο για προσιτό μπάτζετ, αυτό που λέμε «ό,τι πληρώνεις παίρνεις». Όπως έχουμε τονίσει αρκετές φορές, μιλάμε για ένα πλέον πρακτικό αυτοκίνητο, με μικρές αλλά ουσιαστικές χάρες. Όπως οι χώροι του, διότι το νέο HS έρχεται με πέντε εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, ανεβάζοντας το μήκος στα 4,66 μ. και μεγαλώνοντας τους χώρους εσωτερικά, καθιστώντας πιο άνετη το κάθισμα στην πίσω σειρά. Σε ό,τι αφορά το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητά του βρίσκεται στα 507 λίτρα (1.487 λτ. όταν πέσουν τα καθίσματα), σχεδόν 10% μεγαλύτερο από το προηγούμενο.
Είναι η πρόταση για όσους έχουν χαμηλό μπάτζετ
Εν κατακλείδι, το νέο HS διατηρεί τον χαρακτήρα των παραδοσιακών SUV. Το κινέζικο μοντέλο ικανοποιεί τους αγοραστές που επιζητούν μια «έξυπνη» και ουσιώδη αγορά. Αν είστε υποψήφιοι αγοραστές (ακόμη δε περισσότερο, οικογένεια) και αναζητάτε κάτι με χαμηλό κόστος, τότε είστε στο σωστό σημείο. Αν πάλι αναζητάτε κάτι πιο προχωρημένο, ο όμιλος SAIC έχει κι άλλες - ηλεκτρικές - προτάσεις στην γκάμα να έρχονται από το νέο έτος. Σε σύγκριση με τους Γερμανούς της Volkswagen, η MG δείχνει με εντυπωσιακό τρόπο ποια τα προβλήματα στην εταιρεία του Βόλφσμπουργκ. Η MG είναι φθηνότερη από την VW, χωρίς να σημαίνει ότι το γεγονός αυτό την καθιστά τόσο χειρότερη σε ποιότητα από τους Γερμανούς. Όμως, αρκεί αυτό για να καταφέρει να εκθρονίσει το Tiguan; Θα το δείξει το μέλλον.
Σχολιάστε |