Ανάλογα με την εξαιρετική εμφάνιση του μοντέλου, είναι και τα μηχανικά σύνολα που το κινού. Τρεις κινητήρες diesel, όλοι τους με σύστημα AdBlue και τρεις βενζινοκινητήρες είναι η γκάμα που διατίθεται για το μοντέλο:
• 1.0 TSI, 85 kW / 115 ίπποι, ροπή 200 Nm, 6τάχυτο κιβώτιο, κίνηση εμπρός
• 1.5 TSI, 110 kW / 150 ίπποι, ροπή 250 Nm, 7τάχυτο DSG, τετρακίνηση
• 2.0 TSI, 140 kW / 190 ίπποι, ροπή 320 Nm, 7τάχυτο DSG, τετρακίνηση
• 1.6 TDI, 85 kW / 115 ιπποι, ροπή 250 Nm, 6τάχυτο κιβώτιο, κίνηση εμπρός
• 2.0 TDI, 110 kW / 150 ίπποι, ροπή 340 Nm, 6τάχυτο κιβώτιο, κίνηση εμπρός ή 7τάχυτο DSG με κίνηση εμπρός ή 7τάχτυο DSG με τετρακίνηση
•2.0 TDI, 140 kW / 190 ίπποι, ροπή 400 Nm, 7τάχυτο DSG, τετρακίνηση
Όσους έχουν sport διαθέσεις, σαφώς και το δίλιτρο σύνολο TSI με τους 190 ίππους είναι αυτό που θα τρανήξει την προσοχή τους. Με αυτό το μοτέρ και το 7άρι DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το T-Roc προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις.
Για τα 100 χλμ./ώρα από στάση χρειάζεται 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του είναι 228 χλμ./ώρα. Ωστόσο, η ροπή είναι εμφανώς λιγότερη από το diesel αντίστοιχο, στο οποίο εκτιμάται ιδιαίτερα ο συνδυασμός με το DSG που σε επαρχιακό δρόμο θα κάνει το σύνολο άπαιχτο. Ειδικά αν επιλέξει κανείς να έχει και paddles στο τιμόνι για την αλλαγή των σχέσεων, που όμως χρεώνονται έξτρα. Το T-Roc δείχνει ιδιαίτερα ευέλικτο και περιμένουμε να είναι και η ανάρτηση στο ύψος των περιστάσεων.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr