autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο Μαχητής

Διαβάστηκε από 11132 αναγνώστες - 9/12/2019

Οδηγώντας το θηρίο
Με το πάτημα του αδιάβροχου startbutton, κάτω από μακρύ καπό ζωντανεύουν 258 ίπποι από τον V6 κινητήρα των 3.6 λίτρων. Το κιβώτιο είναι αυτόματο οκτώ ταχυτήτων, αλλά εάν θέλετε να παλέψετε με τον μονομάχο, επιλέξτε το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο. Για το 2020, η Jeep έχει ανακοινώσει ακόμα έναν ντίζελ 3 λίτρων με απόδοση 260 ίππων. Γιατί το Gladiator είναι ένα άρμα? Επειδή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθεις αν ο κόσμος χρειάζεται ένα διπλοκάμπινο cabrio cross-country.



Το οδηγείς και νιώθεις ότι βρίσκεσαι στο Circus Maximus. Η έρημος είναι η αρένα σου και η προσπέλαση της αποτελεί την δική σου εκστρατεία. Με γωνία κλίσης 43,5 μοίρες μπροστά και 26 μοίρες πίσω, αυτό το Jeep καταπίνει σχεδόν κάθε λόφο. Τέσσερις πλάκες προστατεύουν το κάτω μέρος του αμαξώματος και διάφοροι σωλήνες είναι τοποθετημένοι γύρω από τη θήκη μεταφοράς, το ρεζερβουάρ και το δοχείο λαδιού, για μεγαλύτερη ασφάλεια. Το Jeep Gladiator είναι ανοικτό από όλες τις πλευρές, ευάερο, άνετο, ευλογία για το καλοκαίρι. Μπροστά από το αναδιπλωμένο παρμπρίζ (τέσσερις βίδες) ο κόσμος βρίσκεται στα πόδια σου. Πίσω σου είναι όλα όσα χρειάζεσαι για να τον κατακτήσεις.



Χώροι-εξοπλισμός
Η καρότσα του ενάμιση μέτρου είναι αρκετή για ένα μεγαλύτερο σετ γεννητριών, δύο μηχανές μοτοκρός ή περίπου επτά Russell Crowe. Σε λατινικούς αριθμούς, μπορούν να φορτωθούν DCCXXV(725) κιλά σε αυτό. Εάν είναι απαραίτητο, τα καθίσματα μπορούν να διπλωθούν και έτσι να επεκταθεί η περιοχή φόρτωσης. Σανίδες του Surf και ποδήλατα μπορούν να κλειδωθούν στο χώρο φόρτωσης σε ειδική θήκη. Το Mopar, το τμήμα tuning και αξεσουάρ της Jeep, έχει πολλές έξυπνες ιδέες στο πρόγραμμα. Η φωτιζόμενη πλατφόρμα μπορεί να κλειδωθεί και είναι εξοπλισμένη με αδιάβροχη τροφοδοσία 115 βολτ/400 W, ιδανική για επαναφόρτιση ηλεκτρικών ποδηλάτων.



Τώρα, εάν θέλετε να βάλετε ένα ποδήλατο σε αυτό το αυτοκίνητο, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Επειδή η περιοχή φόρτωσης εκτείνεται μέχρι τα πίσω καθίσματα και οι πάγκοι πρέπει να στηρίζουν το φορτίο ώστε να μην γλιστρήσει, είναι πολύ πιο ανθεκτικοί σε σύγκριση με του κανονικού Wrangler. Για τα ακριβά αντικείμενα, υπάρχουν πέντε αποθηκευτικοί χώροι με δυνατότητα κλειδώματος. Το Gladiator Rubicon έρχεται στάνταρ με μια off-road κάμερα που βρίσκεται μπροστά, για να εντοπίζει εύκολα τα εμπόδια.


 
Πάει παντού
Λέξη-κλειδί Rubicon. Ο ποταμός κάτω στην κοιλάδα έχει 76 εκατοστά βάθος και το Gladiator συνεχίζει, εκεί όπου άλλοι δεν μπορούν να προχωρήσουν. Συγκριτικά η G-Class της Mercedes έχει ικανότητα βάθους "μόνο" 70 εκατοστών. Μόλις βγαίνω στο δρόμο, αισθάνομαι μια μικρή διαφορά σε σχέση με το κανονικό Wrangler. Η ίδια υψηλή θέση οδήγησης, το κοντινό εσωτερικό, το σύστημα διεύθυνσης σαν τσεκούρι  και το ταμπλό τόσο στιβαρό όσο το κιβώτιο εργαλείων. Το Gladiator απορροφάει πιο απαλά τις ανωμαλίες και είναι λιγότερο πεισματάρης από το Wrangler.



Αυτό μπορεί να οφείλεται στο κατά 49 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο. Παρεμπιπτόντως, το Gladiator, παρά τα περίφημα 5,54 μέτρα μήκους του, στις ΗΠΑ θεωρείται ως "μεσαίο" μοντέλο. Απίστευτοι αυτοί οι Αμερικανοί.. Εκεί ξεκινά από λίγο κάτω από τα 34.000 δολάρια. Ας επιστρέψουμε πάλι πίσω στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Η Jeep ανήκει σήμερα στον όμιλο Fiat, αλλά το Gladiator κατασκευάζεται στο Τολέδο του Οχάιο, στο μέρος από το οποίο, βγαίνουν όλα τα οχήματα Jeep από το 1941. Ένα στα έξι αυτοκίνητα στις ΗΠΑ είναι τώρα pickup. Ο μονομάχος θα έρθει σε μας στα μέσα του 2020. Και από τιμές? "Αυτό δεν είναι ένα φθηνό μεταφορικό μέσο", λέει κάποιος που γνωρίζει, αλλά θα σημειώσει επιτυχία. Τα 4.190 αντίγραφα της αρχικής έκδοσης πωλήθηκαν στις ΗΠΑ μετά από μόλις μία ημέρα. Με άλλα λόγια, veni-vidi-vici.


 
Η τεχνολογία του Gladiator
Δανείζεται από το Wrangler το σύστημα Command Trac 4x4 με ανίχνευση 2,72 (στάνταρ σε εκδόσεις Sport και Overland). Το σύστημα Rock-Trac 4x4 με ηλεκτρικά ενεργοποιημένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Tru-Lok είναι στάνταρ στην έκδοση Rubicon. Γωνία κλίσης; Μπροστά 43,6 μοίρες (γωνία ράμπας 20,3 μοίρες), πίσω 26 μοίρες. Απόσταση από το έδαφος 28 εκατοστά.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει