autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αλλιώτικη Πολυτέλεια

Διαβάστηκε από 18986 αναγνώστες - 27/7/2019

Τα όπλα της Lexus είναι γνωστά: επιθετική σχεδίαση, με μάσκα σε σχήμα στόματος καρχαρία, κουπέ φιγούρα, άνεση και πολυτέλεια στο εσωτερικό. Κάτω από τη λαμαρίνα ζει και αναπνέει το δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Toyota. H μπαταρία έχει συρρικνωθεί κατά 10% σε σχέση με την τελευταία γενιά και χωράει πια κάτω από το πίσω κάθισμα. Αντί ενός εξακύλινδρου τη δουλειά αναλαμβάνει πια ένας νέος και προσαρμοσμένος στην απόδοση τετρακύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων. Αυτός αποδίδει σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα 218 ίππους, ο οποίος μόνο ως σπάταλος δεν ακούγεται σε σχέση με το 1,7 τόνων βάρους αμάξωμα.



Σε κάθε περίπτωση, το ES δεν θέλει να κερδίσει αγώνες (τελική μόνο 180 χλμ/ώρα), αλλά να γίνει πρώτο στην κατανάλωση. Τα 4,7 λίτρα μεικτής κατανάλωσης σύμφωνα με τη Lexus είναι μια πολύ καλή τιμή. Στην πρώτη, όχι και τόσο αργή δοκιμαστική μας διαδρομή η κατανάλωσε ήταν σχεδόν 6 λίτρα. Καθόλου άσχημα. Όποιος δίνει σημασία στην πολυτέλεια και επιλέξει τη Lexus αντί ενός αντίστοιχου premium γερμανικού μοντέλου θα έχει τα πάντα στη διάθεση του.



Εξοπλισμός, υλικά και επεξεργασία είναι σε top επίπεδο. Ακόμη και ηχοσύστημα Mark Levinson έχει το πακέτο εξοπλισμού. Πως τα καταφέρνει όμως το μοντέλο στο δρόμο; Αμάξωμα και σύστημα διεύθυνσης είναι πετυχημένα, ενώ τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δίνουν σε κάποιον την επιλογή μεταξύ άνετης και σπορ οδήγησης. Ο κύβος ερίφθη λοιπόν.

Συμπέρασμα 
Ταξίδια, αντί για αγώνες, όποιος ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο, ας το σκεφτεί το 300h. Η οικεία ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, το φανταχτερό εξωτερικό και η χαμηλή κατανάλωση, είναι τα ατού.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει