BMW M3 CS: Τη «λιώνουμε» στην πίστα, αλλά μας προβληματίζει κιόλας!
0-100 σε 3,3 δλ, 0 – 200 σε 10,6 και φρένα άγκυρες (100-0 32,2 μ.)
Έσπασε τα χρονόμετρα της πίστας, πλαγιάζει σαν πισωκίνητο αν θέλεις
Όμως το σασμάν «σκαλώνει» και χάνει χρόνο λόγω ελαστικών!
Με διτούρμπινο 6κυλινδρο κινητήρα 550 άλογων και τετρακίνηση
Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της εντυπωσιακής ΒΜW M3 CS (Competition Sport), όπου σε σχέση με την απλή Μ έχει λίγο μεγαλύτερη ιπποδύναμη, είναι πιο ελαφριά και έχει μερικές τροποποιήσεις στο πλαίσιο. Κάτω από το καπό των 4,8 μέτρων μοντέλου βρίσκεται ένας 6κυλινδρος σε σειρά κινητήρας biturbo που αποδίδει 550 ίππους και 650Nm ροπής, με την ισχύ να περνάει και στους 4 τροχούς μέσω ενός ειδικά τροποποιημένου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.
0-100 σε 3,3 δλ, 0 – 200 σε 10,6 και φρένα άγκυρες (100-0 32,2 μ.)
Η αυξημένη ιπποδύναμη αποτυπώνεται και στις επιδόσεις! Συγκεκριμένα χρειάζεται 3,3 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100, 10,6 δλ. για να πιάσει από στάση τα 200 χλμ./ώρα και μόλις 18,5 δλ. για να ακουμπήσει την τελική των 250 χλμ./ώρα. Εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ, αφού θέλει μόλις 1,6 και 1,9 δλ. για το 60-100 και 80-120 χ.α.ω αντίστοιχα! Όμως εκτός από ωμή δύναμη, προσφέρει κι ασφάλεια αφού χάρη στο συνολικό στήσιμο και φυσικά στα τεράστια δισκόφρενα (400 χιλιοστά μπροστά, 380 πίσω) μπορεί να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ. σε 32,2 μ και από τα 200 σε 124,9 μ., μια εκπληκτικά καλή επίδοση.
Έσπασε τα χρονόμετρα της πίστα, πλαγιάζει σαν πισωκίνητο αν θέλεις
Οι δυνατότητες του φάνηκαν και στην πίστα, όπου στη λειτουργία Track έγραψε τον καλύτερο για sedan χρόνο, ενώ χάρη στο πακέτο M Driver s Package, που περιλαμβάνει ρυθμιζόμενο έλεγχο πρόσφυσης δέκα σταδίων, σε συνδυασμό με αποκλειστική κίνηση στους πίσω τροχούς (που ρυθμίζεται μέσω λογισμικού) πλαγιάζει σαν αγωνιστικό πισωκίνητο, προσφέροντας χαμόγελα και ηδονή στον οδηγό.
Όμως το σασμάν «κολλάει» και χάνει χρόνο λόγω ελαστικών!
Βέβαια δεν είναι ένα αψεγάδιαστο μοντέλο! Τα ημισλικ ελαστικά των 19ιντσων ζαντών μέχρι να ζεσταθούν δεν μπορούν να βρουν πρόσφυση, ενώ ακόμα κι όταν πιάνουν θερμοκρασία υπάρχει διαφορά μεταξύ τους (το μπροστά θερμαίνεται πολύ πιο γρήγορα από το πίσω). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζει τάσης υποστροφής, να αντιδρά πιο έντονα στις αλλαγές φορτίου και στις ταλαντώσεις της ουράς, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και μερικές φορές την γραμμή που χαράζει ο οδηγός. Μάλιστα είναι οι συγκεκριμένες ατασθαλίες είναι εντονότερες από όσο θα θέλαμε, με τα συστήματα ασφαλείας να μην μπορούν να τις εξαλείψουν τελείως, ενώ ακόμα και το σασμάν σε γρήγορους γύρους μερικές φορές κάνει λανθασμένες επιλογές σχέσεων, χαλόντας την συνολική εμπειρία.