autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδηγώντας ηλεκτρικά

Διαβάστηκε από 40707 αναγνώστες - 28/8/2020

Ο όμιλος PSA εξέλιξε την πλατφόρμα CMP (Corsa, Peugeot 208, DS3 Crossback) έτσι, ώστε να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής βενζινοκινητήρες, πετραλαιοκινητήρες και ηλεκτροκινητήρες. Βέβαια, οι άνθρωποι της Opel λένε το εξής: «Οι πελάτες μας δε θέλουν να δείχνουν καθόλου ότι οδηγούν ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο.» Έτσι, περάσαμε... Incognito από την παλιά όπερα της Φρανκφούρτης, το Campus Westend και την επαρχιακή οδό Eschenheimer και, μετά από τη γέφυρα Schwanheimer, συναντήσαμε την πιο απότομη ανωφέρεια. Εκεί αποδείχθηκε ότι το Corsa-e αρέσκεται περισσότερο στην κίνηση μέσα στην πόλη, όπου μπορείς να παίρνεις το πόδι από το γκάζι και να φρενάρεις αυτόματα, ενώ ταυτόχρονα γίνεται φόρτιση της μπαταρίας. Η ένδειξη για τα αποθέματα ρεύματος διαθέτει επτά γκρι κουτάκια και στο τέλος ένα κόκκινο.



Έχοντας διανύσει ήδη 30 χιλιόμετρα, το πρώτο κουτάκι δεν έχει σβήσει ακόμη. ¶γχος για την αυτονομία; Όποιος έχει άγχος, μήπως ξεμείνει από ενέργεια, έχει πάντα και τρία... κιβώτια μπύρες στο σπίτι, επειδή θα μπορούσαν, έτσι αυθόρμητα, να χτυπήσουν το κουδούνι τα φιλαράκια του...
Ακόμα λίγα χιλιόμετρα μέχρι τη... σημαία τερματισμού και δεν έχουμε πει ακόμη ότι η Opel έχει κάνει το Corsa-e πιο σπορτίφ από τις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο χαμηλότερο κατά 6 εκατοστά κέντρο βάρους. Επίσης, στο γεγονός ότι το «πακέτο» της μπαταρίας ζυγίζει 345 κιλά, αλλά και στην ευχάριστα σφικτή οδηγική αίσθηση, επειδή η ακαμψία του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 30%. Το Corsa-e στρίβει με τρομερή ακρίβεια και ο οδηγός μπορεί να το οδηγήσει με σπορτίφ τρόπο, καθώς η Opel έχει τροποποιήσει τον μπροστινό άξονα. Εκεί μέσα, λοιπόν, υπάρχει πάρα πολλή νοημοσύνη των μηχανικών. Έτσι, το Corsa είναι σε θέση να κινείται με τον τρόπο, που περιμένει κανείς από ένα Opel. Κι αυτό αντισταθμίζει όλα όσα το καθιστούν αντικειμενικά χειρότερο.



Πρώτον: Ο χώρος αποσκευών του είναι μικρότερος, καθώς ο όγκος του κυμαίνεται μεταξύ 267 και 1.042 λίτρων (στις diesel και στις βενζινοκίνητες εκδόσεις οι σχετικές τιμές είναι 309 και 1.081 λίτρα).
Δεύτερον: Οι μπαταρίες κάνουν το μικρό αυτοκίνητο βαρύ. Κενό ζυγίζει 1.455 κιλά, τη στιγμή που ένα βενζινοκίνητο Corsa με 100 PS φτάνει τα 1.138 κιλά.

Στον τερματισμό παρατηρήσαμε ότι είχε διαγραφεί ένα από τα συνολικά 8 κουτάκια του «ρεζερβουάρ». Και κάναμε τους υπολογισμούς μας: 42 επί 8 ίσον 336 χιλιόμετρα. Πάντως, και η κατανάλωση βρίσκεται πολύ κοντά στις υποσχέσεις της Opel: 17,1 kWh, αν και στο δελτίο των τεχνικών χαρακτηριστικών της Opel αναγράφονται 16,8. Το λογαριασμό, παρακαλώ! Με 29.900 ευρώ παίρνετε το αυτοκίνητο με σιδερένιες ζάντες. Επομένως, η έκδοση του λανσαρίσματος “First Edition” των 32.900 ευρώ (στη Γερμανία) είναι μία καλή επιλογή, με δεδομένο πως στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται φώτα LED και ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών. Κι αν συνυπολογιστεί στη Γερμανία το bonus από το κράτος, που στην περίπτωση του Corsa-e φτάνει τα 6.570 ευρώ, η τελική τιμή καταλήγει στα 26.330 ευρώ. Τα αυτοκίνητα με κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας να τα... παρκάρουμε στα βενζινάδικα;

Συμπέρασμα
Η Opel είναι πρώτη! Ενώ η VW «διαβάζει» ακόμη το... μαύρο κουτί του ID.3, το Corsa-e είναι κιόλας διαθέσιμο στους εμπόρους (στα τέλη του Μαρτίου). Από την άλλη, όμως, είναι ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, με αντίστοιχους χώρους στην πίσω σειρά θέσεων.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει