Μαραθώνιος με την ηλεκτρική αστραπή. Αυτονομία 337 χιλιομέτρων! Το νέο Opel Corsa-e δεν τα παρατά ακόμα και σε καθημερινές συνθήκες. Πραγματικά; Κι όμως, εμείς κάναμε το Μαραθώνιο της Φρανκφούρτης.
Για κοιτάξτε όλοι στους καθρέφτες της ιστορίας και σημαδέψτε το έτος 1988! Η Opel παρουσίασε τότε το Corsa στην ειδική έκδοση "Steffi Special". Το λευκό αυτοκίνητο με τα 45 PS κόστιζε 14.890 μάρκα, ενώ η βασίλισσα του τένις, Steffi Graf, ήταν... ξαπλωμένη στο καπό του κινητήρα, φορώντας τη στολή της Adidas. Τώρα, όμως, το κόστος του μικρού μοντέλου της Opel φτάνει τα 29.900 ευρώ. Για ένα Corsa!
Εντάξει, είναι, άλλωστε, ακόμα πιο οικολογικού χαρακτήρα σε σχέση με το περίφημο πολιτικό κόμμα των Πράσινων το 1988. Ο λόγος για το Opel Corsa-e…
Έχει μήκος 4,06 μέτρων και δείχνει όπως κάθε φυσιολογικό Corsa. Βαμμένο στο power orange χρώμα και εξοπλισμένο με μαύρες ζάντες φαίνεται πολύ δυναμικό. Ωστόσο, έχει ένα ραντεβού μαζί μας: Για να κάνει το Μαραθώνιο της Φρανκφούρτης, δηλαδή 42 χιλιόμετρα. Πολύ περισσότερα διανύει ο μέσος Γερμανός και, μάλιστα, σε λιγότερο από μία μέρα. Κι αν πατήσεις το δεξί πεντάλ του με βία, ενώ αυτό είναι σε στάση, θα χρειαστεί μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει ως τα 100 km/h, δηλαδή 10 λιγότερα σε σχέση με το αυτοκινητάκι των 45 PS της Steffi. Ναι, τα 136 PS και τα 260 Nm ροπής είναι διασκεδαστικά, αλλά με το συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί η αυτονομία των 337 χιλιομέτρων κατά WLTP.
Έτσι, θα συνιστούσαμε ψυχραιμία και, αντί των προγραμμάτων οδήγησης "sport" (με το οποίο το Opel Corsa-e έχει διαθέσιμη όλη την ισχύ του) και "normal" (με αυτό διατίθενται 109 PS) να επιλέξετε το "eco". 82 PS αρκούν για το γύρο της πόλης. Και, καλύτερα, να επιλέξετε με τον... επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων τη θέση "B", μετακινώντας τον από το "D", ώστε να γίνεται και ανάκτηση ενέργειας, καθώς έτσι, με την απομάκρυνση του δεξιού ποδιού από το αντίστοιχο πεντάλ, το Opel Corsa-e επιβραδύνει αυτόματα και φορτίζει την μπαταρία των 50 kWh με ηλεκτρική ενέργεια. Η μπαταρία αποτελείται από 216 κυψέλες, που είναι μοιρασμένες σε 18 μονάδες, οι οποίες είναι τοποθετημένες κάτω από τα μπροστινά καθίσματα και την πίσω σειρά θέσεων.