Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κίτρινη Ονείρωξη

Διαβάστηκε από 29436 αναγνώστες - 29/6/2020

Επομένως, την κατεβάζεις. Και επειδή η αφαίρεσή της είναι αρκετά δύσκολη (απασφαλίζει ηλεκτρικά από το πλαίσιο του παρμπρίζ μέσω πατήματος ενός διακόπτη, στο πίσω μέρος η απασφάλιση γίνεται με το χέρι, στο σύνολό της διπλώνεται με το χέρι και τοποθετείται στο τέλος κάτω από το καπό), την αφήνεις άμεσα χωρίς να την αποθηκεύσεις.



Στη συνέχεια ακούς τον κινητήρα πολύ καλύτερα. Κι αυτό αξίζει οπωσδήποτε. ¶λλωστε, ακριβώς πίσω από τα προαιρετικά bucket καθίσματα, που στη Γερμανία κοστίζουν 5.355 ευρώ, είναι τοποθετημένος ένας boxer, 4,0 λίτρων, της ανώτερης κατηγορίας.



Σε σχέση με τη «νορμάλ» Boxster, η Spyder έχει ένα turbo λιγότερο, αλλά στη θέση του δύο κυλίνδρους περισσότερους. Έτσι, ο κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει 420 PS, που μεταφέρονται στους πίσω τροχούς, από τις 4.500 σ.α.λ., δε, υπό τη συνοδεία του εκπληκτικού... πριονίσματος του boxer. Ό,τι κι αν υπόσχεται ο κινητήρας, η Spyder το κάνει πράξη στο δρόμο σε ποσοστό... 150%.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, με πινακίδα κυκλοφορίας S – GO 2308, ξεκινά από στάση ουσιαστικά χωρίς καμία αντίσταση και δείχνει στο ψηφιακό ταχύμετρό του έπειτα από μόλις 13,7 δευτ. το 2 ως πρώτο αριθμό.



Παίρνουμε μία σύντομη ανάσα και αμέσως μετά ο ατμοσφαιρικός κινητήρας στροφάρει σαν τρελός μέχρι και λίγο πιο πάνω από τις 8.000 σ.α.λ. Μέσω των έξι άριστα κλιμακωμένων σχέσεων βρίσκεσαι να χτυπιέσαι με σχεδόν αλαζονική χαλαρότητα. Το τιμόνι λειτουργεί επίσης με εξαιρετική ακρίβεια, δείχνοντας να είναι συνδεδεμένο με τους μπροστινούς τροχούς των 20 ιντσών.



Κοιτάζεις την ιδανική γραμμή, μπαίνεις μέσα στη στροφή και ουρλιάζεις από ευτυχία. Κάθε στροφή την περνάς, αισθανόμενος ότι πας ακόμα λίγο πιο γρήγορα, το κεντρομήχανο σπορ μοντέλο «κλέβει» την καμπή τέλεια ισορροπημένο και ελεγχόμενο. Εφόσον στο οδόστρωμα έχει πέσει βροχή, το πίσω μέρος γίνεται πιο κινητικό, αλλά αν δεν έχεις απενεργοποιήσει το ESP ή η πορεία σου είναι σταθερή, μπορείς να παραμείνεις χαλαρός. Από την πλευρά της, η άνεση είναι αρκετή, ώστε να μην καταστραφεί η ρομαντική βόλτα του ζευγαριού, οδηγού και συνεπιβάτιδας...



Τουλάχιστον 93.350 ευρώ ζητά η Porsche στη Γερμανία για την εξακύλινδρη Spyder, ωστόσο, η τιμή δε θα μπορούσε να παραμείνει πενταψήφια. Επίσης, αυτή η ανοικτή Porsche απαιτεί μια ορισμένη φερεγγυότητα - διαφορετικά θα αφήσει εμάς τους κοινούς θνητούς να στεκόμαστε στη βροχή...

Συμπέρασμα
Επιτέλους, η 718 είναι διαθέσιμη και ως εξακύλινδρη. Μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω, αλλά έτσι γίνεται η Spyder μία από τις πιο πιπεράτες Porsche γενικά. Περισσότερη διασκέδαση βιώνει κανείς μόνο στην GT4 με την ίδια τεχνολογία, αλλά σταθερή οροφή.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει