Η GLB ξεχωρίζει σε επίπεδο αισθητικής από την τρέχουσα μόδα. Έχει ακμές, επικλινές μπροστινό παρμπρίζ και κυβοειδές πίσω μέρος. Σκοπός της είναι να μοιάσει σε στιλ στις GLS και G-Class. Βέβαια, δεν οφείλει να σκύψει, αλλά να πάρει ύψος, ώστε να αποκτήσει χώρο για την τρίτη σειρά θέσεων, η οποία στην εξαιρετικά σημαντική αγορά της Κίνας είναι πολύ δημοφιλής.
Ας καθήσουμε, λοιπόν, εκεί πίσω. Σπρώχνουμε τη δεύτερη σειρά καθισμάτων προς τα εμπρός, θέλουμε να τεντώσουμε τα πόδια μας, άουτς... Τα καθίσματα ανάγκης (1.321 ευρώ στη Γερμανία) δεν προορίζονται για ενήλικες, αφού σε αυτά θα βρουν θέση επιβάτες με ύψος το πολύ 1,68 m. Θα λέγαμε, πως πρόκειται περισσότερο για... απόθεμα καθισμάτων των ποδόσφαιρο-μπαμπάδων, οι οποίοι καλούνται συχνά να μεταφέρουν τη μισή ομάδα. Στην 5θέσια διάταξη ο χώρος αποσκευών έχει όγκο, που κυμαίνεται από 565 έως 1.800 λίτρα, τιμές τις οποίες δε φτάνουν ακόμα και πολλά station wagon μοντέλα. Με αυτά τα δεδομένα, η GLB χτυπάει τον ώμο της Estate εκδοχής της E-Class, που στη Γερμανία θεωρείται το ιδανικότερο οικογενειακό αυτοκίνητο.
Θα δούμε την GLB ακόμα και σε ταξί; Οι πιθανότητες για μια τέτοια εξέλιξη είναι πολλές, καθώς στη δεύτερη σειρά θέσεων ακόμα και οι ψηλοί επιβάτες μπορούν με άνεση να βολέψουν τα πόδια τους και μοναδικό αρνητικό στοιχείο είναι πως η έδρα των καθισμάτων είναι τόσο κοντή, όσο και χαμηλή. Το θαύμα χώρων έχει, βέβαια, τα όριά του στα 4,63 m του μήκους του. Η νέα Mercedes είναι το όγδοο και μεγαλύτερο μοντέλο της οικογένειας των μικρομεσαίων της γερμανικής φίρμας.
Το εσωτερικό της GLB είναι γνωστό από τις A- και B-Class, απλώς στην πρώτη οι επιβάτες κάθονται 10 cm πιο ψηλά. Νέα είναι η θέα στο μπροστινό καπό με τις ακμές και η καλή ορατότητα μέσα από τα ψηλά παράθυρα. Το μεγάλο cockpit με το σύστημα MBUX (3.076 ευρώ στη Γερμανία) αρέσει με την τεράστια οθόνη του πάνω απΆ όλα σε ανθρώπους, οι οποίοι κάθε μέρα αλλάζουν την εικόνα του προφίλ τους στο κινητό τηλέφωνο. Στην GLB η... ποικιλία του menu δε διαταράσσει καθόλου την ηρεμία του χρήστη. Στην πραγματικότητα το Τμήμα Εξέλιξης σχεδιάζει μεσοπρόθεσμα μία λιγότερο πολύπλοκη έκδοση του MBUX, χωρίς πλεονάζουσες λειτουργίες.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr