Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Με 320 χλμ. Αυτονομία

Διαβάστηκε από 32108 αναγνώστες - 20/5/2020

Με την Peugeot πάντως, μοιράζεται και την τεχνολογία. Ο κινητήρας των 100 kW επιταχύνει το DS3 Crossback E-Tense από στάση έως τα 100 km/h σε 9,1 δευτ., η δε μπαταρία των 50 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 320 km. Η χρήση του γαλλικού μοντέλου είναι εφικτή, καθώς στο επαρχιακό δίκτυο κατανάλωσε 15,2 kWh ανά 100 km. Η σχέση Β του κιβωτίου ταχυτήτων (βρίσκεται στον επιλογέα κάτω από το D) έχει ως αποτέλεσμα με ισχυρότερη ανάκτηση μερικά χιλιόμετρα αυτονομίας ακόμη. Κινούμενοι στον αυτοκινητόδρομο, ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε 21,9 kWh με ταχύτητα 110 km/h.



Η σχέση Normal, ως η μέση από τις τρεις, αρκεί για την κίνηση σε φυσιολογικούς ρυθμούς, στέλνοντας 80 kW στους μπροστινούς τροχούς, ενώ η Sport παρέχει και τα 100 kW. Το χαρακτηριστικό ήχο ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου αφήνουν εκτός σαλονιού το παχύτερο μπροστινό παρμπρίζ και η πιο ενισχυμένη ηχομόνωση, κάνοντας έτσι το DS3 να θέλει να παίξει το ρόλο ενός μικρού τύπου, που μας κακομαθαίνει. Επιπλέον, η ανάρτηση εμφανίζεται πιο μαλακή σε σχέση με του 208, αν και οι μοδάτες ζάντες των 18 ιντσών μας φόβιζαν για το αντίθετο. Ιδιαίτερα τους επαρχιακούς δρόμους με κακή ποιότητα οδοστρώματος το E-Tense τους αντιπαρέρχεται σαφώς καλύτερα. Για τους ίδιους τους Γάλλους, ο σχετικός πήχης έχει οριστεί στο ύψος των Audi Q2 και MINI Countryman.



Και οι δύο ανταγωνιστές είναι μεγαλύτεροι σε μέγεθος, το DS περιορίζεται στη Γερμανία από το μικρότερο δίκτυο εμπόρων, αλλά και από τις τιμές του, που ξεκινούν από τα 38.390 ευρώ. Με άλλα λόγια, είναι κατά 9.000 ευρώ ακριβότερο από το εξίσου ισχυρό DS3 Crossback με βενζινοκινητήρα. ΓιΆ αυτό, λοιπόν, το E υπάρχει στην ονομασία E-Tense για το exclusive.

Συμπέρασμα
Αυτό το ηλεκτροκίνητο μοντέλο καλύπτει ένα μέχρι στιγμής άγνωστο κενό: αυτό ενός μικρού, κομψού μοντέλου με θέσεις, που βρίσκονται ψηλά και έχει παρισινή αίγλη. Η DS τα κατάφερε μια χαρά.  
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει