autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Με νέα πλατφόρμα και μεγαλύτερες διαστάσεις

Διαβάστηκε από 58418 αναγνώστες - 17/12/2020

Μεταξύ πίσω μέρους και πρόσοψης εκτείνεται το νέο Nissan Juke… box. Το μήκος του φτάνει τα 4,21 m (δηλαδή αυξήθηκε κατά 7 cm), το πλάτος εκτείνεται στα 1,80 m και το ύψος στα 1,60 m (από συν 3 cm για το καθένα). Επειδή το μεταξόνιο επίσης μεγάλωσε αισθητά (συν 10,5 cm), μπορούν πλέον οι ενήλικοι επιβάτες να ταξιδέψουν και στη δεύτερη σειρά θέσεων άνετα και να πάρουν επίσης περισσότερες αποσκευές (συν 69 l, συνολικά 422).

Κάτω από το αμάξωμα, το Nissan Juke II μοιράζεται την πλατφόρμα του με τα «αδερφά» Clio και Captur της Renault. Πάνω σε αυτήν η Nissan κατασκεύασε ένα crossover, το οποίο μας εκπλήσσει. Αντί σε αυτές τις δύσκολες εποχές να εξοικονομήσει χρήματα, η Nissan επένδυσε. Στην ακαμψία του αμαξώματος, στην ποιότητα των υλικών, στην ηχομόνωση των θορύβων. Οι επιβάτες κάθονται στα καλύτερα καθίσματα, που έχει κατασκευάσει εδώ και χρόνια η Nissan σε ένα αυτοκίνητό της. Και χαϊδεύουμε τις επιφάνειες των καθισμάτων, τα οποία η VW ευχαρίστως θα είχε τοποθετήσει, για παράδειγμα, στο T-Cross.


 
1000άρι με 117 ίππους και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Από την άλλη πλευρά, και σε ό,τι αφορά τον τομέα της άνεσης, το νέο Nissan Juke δεν κάνει πια αστεία. Ακόμα και με τις ζάντες των 19 ιντσών του αυτοκινήτου, που οδηγήσαμε, η ανάρτηση κινείται σε λογικό επίπεδο και ταιριάζει εξαιρετικά με την ασφαλή και σπορτίφ οδική συμπεριφορά του μικρού SUV της Nissan. Ο τρικύλινδρος, turbo κινητήρας του 1,0 λίτρου με τους 117 ίππους κινεί ικανοποιητικά το νέο Juke, ενώ με το καλό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων, μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά ικανοποιεί απόλυτα τον οδηγό του και ειδικότερα, όλους αυτούς που κινούνται κατά κύριο λόγο μέσα στο όριο της πόλης και αντλούν την απόλαυσή τους από τη χαμηλή κατανάλωση.



Το Nissan Juke, δεύτερης γενιάς, ξεκινά στη Γερμανία από τα 18.990 ευρώ. Με αυτήν την τιμή ο ενδιαφερόμενος αποκτά τα sport καθίσματα, το σύστημα κλιματισμού και τα φώτα LED. Η πληρέστερη εξοπλιστικά έκδοση με το σύνολο των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και των πολυμέσων αγγίζει τα 28.000 ευρώ (27.990 ευρώ, για την ακρίβεια).



Τελικά, αυτό που μας μένει είναι το εξής: Το νέο Juke δεν είναι σίγουρα πια το πιο αστείο Nissan, αλλά σε κάθε περίπτωση το προς το παρόν καλύτερο. Γιατί έπρεπε οι πελάτες της Nissan να περιμένουν τόσο πολύ;

Συμπέρασμα
Νέα τα ρούχα, αλλά, πάνω απΆ όλα, έντονη σχεδίαση. Μια χαρά. Από τη στιγμή, που το Nissan Juke τα καταφέρνει σαφώς τέλεια στις καθημερινές υποχρεώσεις. Είναι πιο ευρύχωρο, έχει περισσότερα συστήματα ψυχαγωγίας και είναι και πιο άνετο.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει