autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Πανομοιότυπο με το Abarth 595 Turismo

Διαβάστηκε από 20297 αναγνώστες - 26/1/2021

Το Scorpioneoro μοιράζεται την πολύ συχνά -αρνητικά σχολιασμένη- υψηλή θέση του καθίσματος σε όλα τα μοντέλα της Abarth, ειδικά επειδή αυτά τα bucket καθίσματα από τη Sabelt δεν είναι καν διαθέσιμα ως προαιρετικά με επιπλέον χρέωση. Αρκετά, όμως, με το εσωτερικό… Το Abarth είναι πραγματικά διασκεδαστικό στην πίστα. Ακόμα και χωρίς βροχή, η πίστα είναι τόσο λεία όσο ένας καθρέφτης, ενώ ούτε και η «καθαρή/στεγνή πια» γραμμή βοήθησε. Και με θερμοκρασία περιβάλλοντος μόλις 8 βαθμών, τα 165 PS αρκούν για να ξεπεραστεί γρήγορα το όριο πρόσφυσης των Pirelli P Zero Nero. Το Scorpioneoro εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των 1,4 λίτρων με την προαναφερθείσα τιμή ισχύος, όπως επίσης το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και τη σπορ ανάρτηση με τα ιδιαίτερα σφικτά αμορτισέρ της Koni στον πίσω άξονα, από το Abarth 595 Turismo.

Παρά την έλλειψη τεχνολογικών καινοτομιών, το Scorpioneoro είναι πραγματικά διασκεδαστικό στην πίστα, μήκους 4,2 χιλιομέτρων του Bilster Berg, κάτι που οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το μικρό Abarth μπορεί να γίνει πολύ σκληροπυρηνικό υπό αυτές τις συνθήκες. Τραβώντας το δεξί πόδι από το αντίστοιχο πεντάλ, το πίσω μέρος του Abarth γίνεται γρήγορα πολύ ελαφρύ και, σε συνδυασμό με το εξαιρετικά κοντό μεταξόνιο των μόλις 2,30 μέτρων, απαιτούνται αστραπιαίες αντιδράσεις από το τιμόνι. Ταυτόχρονα, στη μέγιστη ανάγκη, ωστόσο, το ESP, το οποίο δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί, επεμβαίνει με αυστηρότητα και συγκρατεί το Abarth εκ νέου σε περίπτωση αμφιβολίας. Πάντως, δε βρήκαμε τα πάντα θετικά, καθώς έχουμε μία σημαντική ένσταση για τον ήχο. Με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,4 λίτρων, το Scorpioneoro ακούγεται ακόμα πιο αυθάδες, αλλά και καλύτερο σε σχέση με πολλά hot hatch μοντέλα, αν και τα παλαιότερα Abarth ήταν πολύ πιο… ηχηρά, αφού σε αυτά συνέβαιναν πολλά περισσότερα!

Πραγματικό σπορ!
Αυτό που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνά κανείς είναι το εξής: Το Abarth 500 σε αυτήν τη βασική μορφή υπάρχει ήδη από το 2008. Επομένως, δεν είναι περίεργο που ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως το Ford Fiesta ST κινούνται όχι μόνο πολύ πιο γρήγορα, αλλά και εμφανώς με περισσότερη ωριμότητα, κάτι που είναι πολύ σαφές. Όμως οι Ιταλοί, όπως σχεδόν κανένας άλλος κατασκευαστής, καταφέρνουν να φέρνουν στην αγορά οπτικά ελκυστικές και συναισθηματικές ειδικές εκδόσεις. Το 595 Scorpioneoro είναι ένα πραγματικά σπορ μικρό αυτοκίνητο με κομψή εμφάνιση, που αποσπά ευχάριστες εντυπώσεις. Ή, όπως πάντα επιθυμούσε ο ιδρυτής της εταιρείας, Carlo Abarth, είναι «ένας επιτυχημένος συνδυασμός επιδόσεων και στιλ».

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει