Τι στο καλό; Αυτό το αυτοκίνητο, που με βάση το κοντέρ του «πιάνει» τα χαλαρά τα 290, σφυρίζει, τσιμπάει, νευριάζει και «τραβά» τόσο καλά, που τελικά σου μεταφέρει με... το κιλό τόσο πολλή απόλαυση. Σε SUV σε παραπέμπει μόνο το αμάξωμά του. Είναι εκπληκτικό, πόσο καλά... κολλάει στην άσφαλτο αυτό το όχημα στις στροφές. Οι τιμές ελκτικής πρόσφυσης είναι γιγάντιες, ιδιαίτερα ξεκινώντας από στάση, η τετρακίνητη BMW κρατιέται στην άσφαλτο πολύ δυναμικά και προοδευτικά. Τελικά, για όλα τα προαναφερθέντα θα τη ζήλευαν ακόμα και κάποια σπορ αυτοκίνητα. Μάλιστα, ο οδηγός μπορεί να αυξήσει, από την πλευρά του, την οξύτητα της κατάστασης, επιλέγοντας από τους διακόπτες, που βρίσκονται στο τιμόνι, ένα από τα παραμετροποιήσιμα σπορ προγράμματα οδήγησης.
Εκτός αυτού, τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενης σκληρότητας, κάτι που ισχύει και για το τιμόνι, ενώ από το σχετικό διακόπτη στον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων ρυθμίζεται και το σύστημα μετάδοσης. Για την ακρίβεια, ρυθμίζεται ο χρόνος αντίδρασης για την αλλαγή μιας σχέσης την ιδανική στιγμή. Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το εξακύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο μοιάζει με έναν καλά προπονημένο αθλητή. Το τρίλιτρο μπλοκ παρέχει πίεση με ξεχωριστό ζήλο, ο ήχος του είναι γοητευτικά αυθεντικός και συνεργάζεται αδιάκοπα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, 8 σχέσεων. Βέβαια, η X3 M τα καταφέρνει καλά και με την αντίθετη φορά: Τα συνθετικά δισκόφρενα της M σε συνεργασία με τα φαρδιά σπορ ελαστικά (265 mm) της Michelin κρίνονται ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Στο πλαίσιο των μετρήσεων, το σπορ μοντέλο, που ζυγίζει κοντά στους 2 τόνους ακινητοποιήθηκε από τα 100 km/h έπειτα από μόλις 33,5 μέτρα!
Σπορ όχημα; Είστε σίγουροι; Γιατί ακόμα και η τιμή του ξεφεύγει! Τουλάχιστον 93.400 ευρώ κοστίζει η X3 M ως Competition στη Γερμανία. Κι αν προσθέσετε το «πακέτο» M Drivers στον εξοπλισμό, υπολογίστε επιπλέον 2.450 ευρώ (Γερμανία), ενώ το προτεινόμενο για αγορά «πακέτο» καινοτομιών με τα προσαρμοζόμενα φώτα LED και κάποια σημαντικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αυξάνουν το λογαριασμό κατά ακόμα 2.050 ευρώ. Καθόλου ασυνήθιστη η τελευταία θέση μας: Για ένα SUV η τιμή είναι εξαιρετικά υψηλή.
Συμπέρασμα
Αν επιτρέπεται ένα SUV να φέρει το όνομα Sport, τότε πρέπει να είναι ακριβώς, όπως αυτή η BMW X3 M Competition. Η οδική συμπεριφορά και η ισχύς είναι απροσδόκητα ασυνήθιστα στοιχεία για ένα SUV. Προσοχή, όμως: Αυτό το μοντέλο δεν παρέχει σχεδόν καθόλου άνεση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr